Pane mua
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
Sittenhän voin kuvitella sinut tyttöileväksi trans-mies vegaaniksi. Sinulla on pinkit hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos olet nainen ja kaipaat vaginapenetraatiota; panen kernaimmin!
Olet säälittävä.
Olen terve heteromies.
Sairasta.
Milloin terveydestä on tullut sairautta?
M48, guru
Kun guru kommentoi
Hyvää iltapäivää! Sinä edelleen päivystät täällä ja stalkkaat gurua seitsemänä päivänä viikossa klo 7-23. Eikö se ole sairasta?
Kerran kuussa enintään käy sulle vittuilee. Ei voi tyhmempää tyyppiä löytää 😅
Mun kokemuksen mukaan puolet naisista tulee klitoriksen stimuloinnilla ja puolet tulee penetraation aikana, mutta melkein kaikki kuitenkin tulee. Tiedän olevani hyvä, ja olen huomannut että vasta sitten kun nainen tulee, niin seksi saa aivan uusia ulottuvuuksia. Se kun tunnet naisen sykkivän ympärilläsi, samalla kun hän suutelee sinua intohimoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Olen terve heteromies.
Sairasta.
M48, guru
Kun guru kommentoi
Hyvää iltapäivää! Sinä edelleen päivystät täällä ja stalkkaat gurua seitsemänä päivänä viikossa klo 7-23. Eikö se ole sairasta?
Kerran kuussa enintään käy sulle vittuilee. Ei voi tyhmempää tyyppiä löytää 😅
Kokeile välillä jotain muuta kuin ad hominemia.
Kun pidät kirjaa täällä vierailuistani niin ei sinulla kovin pätevästi mene IMO.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan miehet panna haluaa, siinähän saa kalu kaiken nautinnon, nainen ei mitään. Pantavana olo on just sitä, pantavana oloaJa sitten vielä pitäs elämöidä ja olla kiitollinen esittää kiihkeetä, kun mies panee omaksi halukseen. Yök.
No tuo nyt on SINUN mielipiteesi. En voi kokemuksellani tukea näkemystäsi. Joku voi haluta olla pantavana, nainen tai mieskin. Se on ihan henkilökohtainen kysymys, kuka nauttii minkäkinlaisesta seksistä ja vaikkapa pantavana olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
Olen terve heteromies.
Sairasta.
M48, guru
Kun guru kommentoi
Kerran kuussa enintään käy sulle vittuile
Kokeile sä vaikka oikeaa elämää sen kommuunisi ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan miehet panna haluaa, siinähän saa kalu kaiken nautinnon, nainen ei mitään. Pantavana olo on just sitä, pantavana oloaJa sitten vielä pitäs elämöidä ja olla kiitollinen esittää kiihkeetä, kun mies panee omaksi halukseen. Yök.
No tuo nyt on SINUN mielipiteesi. En voi kokemuksellani tukea näkemystäsi. Joku voi haluta olla pantavana, nainen tai mieskin. Se on ihan henkilökohtainen kysymys, kuka nauttii minkäkinlaisesta seksistä ja vaikkapa pantavana olemisesta.
Tuo lesbo ei nauti.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sä vaikka oikeaa elämää sen kommuunisi ulkopuolella.
Siis täällä, sinun kanssasi! Ihanaa!
M48, guru
Semmosta se on elämä löysän ja tunnottoman pillun kanssa!
Etkö sä lepakko voisi pysyä pois, kun heterot yrittää keskustella.