Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuussa laskettu aika?

09.02.2007 |

odottavan aika on pitkä... lokakuussa minusta tulee äiti... tuleeko sinustakin? minulle kaikki on uutta ja toivoisin kaveria jonka kanssa jakaa odotuksen tuomat asiat..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetinkin juuri katsella joko lokakuisille on perustettu pino! Alussahan tässä vielä ollaan, mutta jospa sitä jo uskaltaisi...

Meillä odotetaan siis toista lasta ja la tulee varamaan lokakuun puolivälin tienoille. raskaus saatu aikaan ivf hoidolla, ja kaksi alkiota siirrettiin, eli saa nähdä odotetaanko yhtä vai kahta. meillä esikoinen nyt 4v, ollaan noin 30-kymppinen pariskunta ja pohjois-suomesta. tällä hetkellä rv 5+4. meillä on ultra 23.2 eli reilun parin viikon päästä, en millään jaksaisi odottaa... jotenkin alkaisi tämä kovasti toivottu ja odotettu raskaus tuntua paljon enemmän todelta kun näkisi että siellä se/ne nyt on!

Vierailija
2/3 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla on kanssa rv 5+4 tänään, laskettu aika menkkojen mukaan 9.10. Tämä on mun toinen raskaus. Ensimmäinen päättyi keskenmenoon viime kesänä rv 5+4. Nyt odotellaan pelonsekaisin tuntein miten tämä raskaus edistyy. Kävin tänään ultrassa kovien kipujen takia tarkistuttamassa onko kaikki hyvin ja kyllä kaikki normaalilta vaikutti. Epäilynä oli kohdunulkonen raskaus, mutta kyllä kohdussa oli näkyvissä " musta aukko" , joka viittaa siihen että siellä alkio on vaikkei sitä vielä erottanutkaan. Tuntui hienolta nähdä, että siellä on jotain koska viime raskauden aikana en ehtinyt käymään kertaakaan neuvolassa, saati sitten ultrassa. Sain vielä ultrakuvan mukaan meidän " mustasta aukosta" , joka oli miehen mukaan ihan mun näköinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

meillä kans laskettuaika menee lokakuuhun rv6. Onkos teillä ollut väsymystä? Itse olen ollut todella väsynyt viimeisen viikon...oikeastaan muita oireita ei vielä olekaan. Ensimmäisen raskauteni aikana oli todella voimakkaat pahoinvoinnit, joten tuntuu et niitä vaan sitten odottaa vaikka en todellakaan toivo et niitä tulis...