Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastakaa rehellisesti, nuoletteko tosi elämässä kumppaninne peräaukkoa.

Vierailija
01.09.2024 |

Minua inhottaa ajatuskin peräaukon nuolemisesta enkä ole koskaan sitä nuollut. Olen harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa eikä kukaan ole nuollut peräaukkoani.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tulee hieman nuoltua. Meillä lämmittelyt päätyvät normaalisti sellaiseen asentoon, jossa minä makaan selälläni ja vaimo peruuttaa polviseisonnassa naamani eteen. Siinä asetelmassa kun sormettelen, niin kieli pääsee pyörimään vain välilihalle, ja toisen käden sormi saattaa välillä hivellä peppureikää. Jos vaimo alkaa puskea itseään sormea vasten, niin kielenkin voi päästää rohkeammin pyllyn puolelle, ja sitten ei tarvitsekaan kauaa orgasmia houkutella.

Ei mitään ongelmaa, kun ollaan rouvan kanssa jo niin isoja, että osataan itse pestä pyllymme ja muut paikkamme ihan ilman kehoitusta, kun on seksiä tiedossa. Ja toivon mukaan tänään olisikin, kun on ollut varmaan kuukauden tauko panoista erilaisista syistä johtuen. Ja kun taukoa on ollut, niin tyypillisesti vaimokin käy aika villinä ja kuumana, joten tänään voisi olla mukavat nuolentasessiot.

Vierailija
62/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee nuoltua ja mieluusti niin että ei ole justiinsa pesty ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan tulee hieman nuoltua. Meillä lämmittelyt päätyvät normaalisti sellaiseen asentoon, jossa minä makaan selälläni ja vaimo peruuttaa polviseisonnassa naamani eteen. Siinä asetelmassa kun sormettelen, niin kieli pääsee pyörimään vain välilihalle, ja toisen käden sormi saattaa välillä hivellä peppureikää. Jos vaimo alkaa puskea itseään sormea vasten, niin kielenkin voi päästää rohkeammin pyllyn puolelle, ja sitten ei tarvitsekaan kauaa orgasmia houkutella.

Ei mitään ongelmaa, kun ollaan rouvan kanssa jo niin isoja, että osataan itse pestä pyllymme ja muut paikkamme ihan ilman kehoitusta, kun on seksiä tiedossa. Ja toivon mukaan tänään olisikin, kun on ollut varmaan kuukauden tauko panoista erilaisista syistä johtuen. Ja kun taukoa on ollut, niin tyypillisesti vaimokin käy aika villinä ja kuumana, joten tänään voisi olla mukavat nuolentasessiot.

Etkö voisi joskus nuolettaa oman karvaisen annelisi vaimollasi?

T. Kennet.

Vierailija
64/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi joskus nuolettaa oman karvaisen annelisi vaimollasi?

Karvainen se ei ole, mutta tottahan hän saisi sen nuolla jos haluaisi. Hänen valinta.

Vierailija
65/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskareikään kohdistuva kiinnostus on homolla keskeisintä sodomiaa.

Vierailija
66/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs peppu on hyvin pesty, kuten viime viikonloppuna mökillä uimisen ja saunan jälkeen. Rouva ilmoitti yhtäkkiä minulle, että hänen tekee mieli, vaikka aamupäivällä oli rakasteltu.

Esileikit käyntiin ja lopulta rouva kontilleen sänkyyn ja minä sormettamaan pillua ja nuolemaan peppureikää. Äänistä päätellen teki oikein hyvää. Sitten kalu rouvan suuhun ja sen jälkeen hän hyppäsi ratsaille ja hetken päästä laukesimme yhdessä.

Mielelläni hyvää teen toiselle ja pepun nuoleminen kuuluu siihen.

M 57v

Vierailija
67/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolibakteerit eivät kuulu suuhun vaan suoleen.

Vierailija
68/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta vaimon pyllyä nuolen erittäin mielelläni! T. M32V

Vierailija
69/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa räjähtävien pierujen kera.

Vierailija
70/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla nuoltavana sekä nuolen kyllä seksikumppanin peppureikää. 

Suihkussa huolellinen pesu ennen sitä. 

Sormet/dildo pillussa ja nuolee peppureikää niin saa ihan uskomattoman orgasmin. 

Vierailija
71/77 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä.

Vierailija
72/77 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimoni kielsi kaikki peppu reikään liittyvän sexin.  Mutta eron jälkeen on tullut kokeiltua parinkin naisen kanssa. Pienen opettelun jälkeen en ole koskaan saanut niin kiimaista naista. Ja seuraavana päivänä on tullut kiitoksia ja puhelin on soinut seuraavana viikonloppuna. 

Vierailija
73/77 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut miestäni, en sisältä mutta lähinnä kiusannut esileikissä ja vaihtanut sitten suihinottoon ja sormella tai dildolla, joskus sträpillä tyydytykseen. Pääosin hän panee minua ihan ykköseen mutta joskus hän saa keskittyä vain omaan nautintoonsa ;) kumpikin on tarkka puhtaudesta ja mies sheivaa, en todellakaan mihinkään karvaiseen/likaiseen koskisi edes käsillä.

Vierailija
74/77 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon nuoleminen on jännää, kun ei tiedä miltä uuden kumppanin peräaukko maistuu. Mahtaviakin yllätyksiä olen kokenut.

Vierailija
75/77 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti max 1 sadasta on kiinnostunut nuolemisesta. Itselläni on ollut n. 150 seksikumppania. Yksi näistä on sitä tehnyt.

Vierailija
76/77 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti max 1 sadasta on kiinnostunut nuolemisesta. Itselläni on ollut n. 150 seksikumppania. Yksi näistä on sitä tehnyt.

Se vaatiikin hyvää luottamusta ja toisen tuntemista, että siihen puuhaan tohtii ryhtyä. Epäilen että sulla ei 150 pitkää ja syvää suhdetta ole kuitenkaan ollut?

Vierailija
77/77 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nuoltua vaimon pyllyreikää, jonka hän pitää  melko puhtaana. Eka kerta oli  vahingossa kuusysissä. Silloin huomasin miten hyvältä se tuntui ja maistui. Pyllyreikää nuollessa tulee erittäin kova erektio. Tottakai nuolen myös pillua, jonka ei tarvitse olla pesun raikas minun toivomuksestani. Mitä tuoksuvampi, sitä parempi. Uskaltaisinko pyytää, ettei pesisi pyllyreikäänsä; vaan pyyhkisi vain paperilla? Miltähän se maistuisi sitten?