Vastakaa rehellisesti, nuoletteko tosi elämässä kumppaninne peräaukkoa.
Minua inhottaa ajatuskin peräaukon nuolemisesta enkä ole koskaan sitä nuollut. Olen harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa eikä kukaan ole nuollut peräaukkoani.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin húlluus on peräisin hómoilta. Jotta hómosuhteeseen saadaan "kipinää" tarvitaan ruóskia, káhleita ja monenlaista sáirasta puuhaa, kuten tämä.
Tuo on aivan totta.
en vaimoa, mutta muita kyllä. ja minua nuolee kaikki panot.
Ystävätterelläni on vaikeuksia saada orgasmi ja naimaan en pysty millään niin kauan , että hän sen saisi ja siksi annan hänelle joka kerta rakastellessamme suuseksiä ennen yhdyntää orgasmiin saakka. Kiihoitun pimpan nuolemisesta ihan tolkuttomasti ja joskus siinä tulee sitten peppureikääkin nuoltua, ei se niin paha ole.
En nouse minulla ilman naisen peräaukon nuolemista. Kun on noussut, niin voin jatkaa muihin aktihommiin.
Rivitaloyhtiössäni olen nuollut vaimon lisäksi kahden muun rouvan peräaukkoja. Kaikki ovat olleet siistejä nuoltavia ja vain vähän kakan makua.
En nuole kenenkään ja kukaan ei nuole minun.
Padel-kaverin kanssa nuollaan toisiltamme. Käymme ennen peliä pesemässä paikat jotta voimme pelin jälkeen maistaa toistemme muuten puhtoisia mutta hikisiä karvaisia periämme.
M34
Vasta nuoltuani vaimoni peräaukon minulle paljastui,mitä seksi todella on.
No hyi, tuohan on aivan sairasta mutta täällä näyttää olevan joitakin tosi pervoja tyyppejä.
Ihan rehellisesti, kyllä. Joka kerta. Kiihottavin asia jonka tiedän. Saa kovettumaan takuuvarmasti.
Kuuluu nuoremmilla naisilla luonnollisena osana seksiä kuvioihin.
Joo, nuolen aviomieheni peppua. En edes tiennyt etteivät kaikki tee sitä.
Kissat ja koirat ainakin nuolevat omaansa ja haistelevat vierasta. Muusta en tiedä.
En. Enkä pyydä, vaikka se voisi kivalta tuntua. Sen pitää olla molemmille kivaa, ei vain toiselle.
Vierailija kirjoitti:
En koska kolibakteereja sieltä saa vaikka kuinka olis pessy puhtaaksi
Olen nuollut kymmeniä naisten pyllynreikiä. Nuoria ja vanhoja. Joskus kännissä ja joskus selvinpäin. Joskus suihkun jälkeen ja joskus paskareissun jälkeen. Koskaan ole mitään tullut.
M55
Voitais alkaa kohta sotimaan kunnolla Aasiaa vastaan kun meno on jo samanlaista kuin muinaisessa Roomassa ennen rappiota. Puuttu vain se nykyajan Nero.
Tuollaista on nautinto nuolla, kyllä sinun kelpaa