Mikä juttu tää on että torissa ei mee huonekalut edes ilmaiseksi ja kotiinkuljetuksella?
Eivätkä ole edes mitään 90-luvun pyökinväristä lastulevyroskaa.
Kommentit (33)
Ei siellä kukaan katso enää julkaisuja torin uudistuksen jälkeen. Ennen 60 katsojaa heti ilmoitukselle, nyt max.9 vaikka ilmoitus olisi kuinka kauan. Jos haluaa tuota enemmän katomiskertoja niin pitäisi maksaa 10-20 e per ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yllämainitut on ihan hyviä syitä. Mutta miksi ihmiset sitten vastaavat jono ilmoitukseen? Laitoin fb roskalavalle huinekalun noudettavaksi johon tuli varmaan 15 kiinnostunutta jonoon. Mutta kun laitoin yv, niin huonekalu on liian kaukana (paikkaunta kyllä lukee ilmoituksessa), mulla ei ole autoa (etkö tiennyt vastatessa ettet omista autoa?), ainakin 4 vain ghostasi. Ehkä 7. vastaaja sitten haki sen. Huh mikä viestitysrumba. Miksi edes asettuu siis jonoon?
Ihmiset on semmoisia. Menee sinne minne muutkin.
En käytä toria muuta kuin satunnaisesti jos etsin jotain tiettyä. En ole ikinä myynyt siellä mitään. En osaa siis verrata onko muuttunut jotenkin. Mutta jos etsin jotain ja näen hyvän tuotteen ilmaiseksi ja vielä kotiin tuotuna, niin tulee mieleen, että on varmaan mennyt jo, enkä edes laita viestiä.
Ikean huonekalut. Niitä ei ole osattu koota oikein. Kirjoituspöytäkin levisi kannettaessa, ennen kuin päästiin sisälle saakka. Ikea Malm pöytä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ikean huonekalut. Niitä ei ole osattu koota oikein. Kirjoituspöytäkin levisi kannettaessa, ennen kuin päästiin sisälle saakka. Ikea Malm pöytä kyseessä.
Ihan oikein sulle.
Viekää kierrätyskeskukseen ehjät.
Kyllä mä olen saanut myytyä hyvin. Ilman kanto- ja kuljetusapua. Talonpoikaishuonekaluja.
Kun ei niihin myyjiin saa uudistuksen jälkeen yhteyttä niin eihän kukaan osta. Puhelinnumeroita ei näy missään niin miten otat yhteyttä? Kaiken saa pilalle uudistuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei niihin myyjiin saa uudistuksen jälkeen yhteyttä niin eihän kukaan osta. Puhelinnumeroita ei näy missään niin miten otat yhteyttä? Kaiken saa pilalle uudistuksilla.
Saahan siellä edelleen viestiä laitettua? En mä ole sinne puhelinnumeroani laittanut koskaan. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan siellä edelleen viestiä laitettua? En mä ole sinne puhelinnumeroani laittanut koskaan. eri
Varmaan saa kun ensin hypit yhdellä jalalla ympyrää. Rekisteröidyt ja annat kaikki henkilötietosi kengännumeroa ja sairauskertomusta myöten. Sitten EHKÄ saat jopa viestin laitettua myyjälle. Viimeksi kun muutama vuosi sitten ostin jotain torista yhteyttä sai helposti. Nyt se on tehty niin vaikeaksi että taitaa jäädä ostamatta. Se rekisteröityminen ärsyttää ihan v paljon.
Eletään epävarmoja aikoja? Ei tiedetä kuinka kauan pystyy asumaan, niin ei sisusteta?
Olen itse vähentänyt Torin käyttöä. Käyttöliittymä on muuttunut sekavaksi, sieltä ei löydä mitään. Lisäksi sekä minä ja lähipiirini olemme joutuneet siellä huijareiden kohteeksi. Paikkakunnan kirppis- ja roskalavaryhmät Facebookissa tuntuvat toimivan paremmin.
Rekisteröitymispakko pilaa minkä tahansa.
Uudehkon kerrostalon häkkivarastossa.
Ap