Maukkaat mutta halvat eväät töihin?
Tekisin kotona salaatteja, mutta jääkaappi on romu (punkkaan työpaikkakunnalla). En pysty pariin kuukauteen ostamaan uutta. Syön paljon työpäivän aikana, että pysyn vireessä, yleensä 2 x salaattia ja 2 x välipalaa (jugurttia/pähkinöitä tms.) Nyt olisi keksittävä mitä söisin sen aikaa, kun saan omien salaattieväiden teon toimimaan.
Ideoita?
Ei lihaa.
Kommentit (32)
Tekisin eväsleipiä. Täytteitä on pakko vaihdella ettei kyllästy samoin kuin leipää.
Tortilloista saa tehtyä valmiiksi kaikenlaisia vrappeja. Saa salaatit ja proteiinit samaan pakkaukseen. Itse vaihdoin eväsleivät maissitortilloihin kun halusin karsia vehnän märää.
Osta Sähköllä toimiva minikylmälaukku
Vierailija kirjoitti:
Osta Sähköllä toimiva minikylmälaukku
Tuo on tosi kätevä. Toimii sekä autossa että verkkovirralla. Maksaa n. 50,-
No voi herranjumala mitkä speksit. Ei noilla pysty kyllä tehdä maukasta ja vielä edullista...
Jos huoneistossa oli jääkaappi kun sinne muutit vuokralle, eikä sinulle mainittu, että se ei kuulu sitten asuntoon, vaan on edellisen vuokralaisen (Tai joku muu syy) ja sinulle sopi, että se jää sinne (+muut keskustelulätinät), niin vuokranantajalla on velvollisuus hankkia sinne toimiva jääkaappi tilalle. Jos ei hanki, olet oikeutettu vuokranalennukseen. Lisäksi, jos vuokranantaja ostaa sinne uuden kaapin jostain kaupasta, niin he vievät vanhan ilmaiseksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti, tomaatti, kurkku, paprika, oliivi, tonnikala, säilykepavut, kananmunat...näistä kaikki säilyvät huoneenlämmössä
Tuli sama mieleen, salaattitarpeet säilyy huoneenlämmössä ja myös kaurapuuroa voi hyvin tehdä.
Ihan kun olisin tämän tarinan kuullu ennenkin. Ei se meiltä ole pois, että muutit kämppään jonne joudut itse ostamaan uuden jääkaapin hajonneen tilalle, eikä siihen ole varaa. Eikö edes luottokorttia ole jolla maksat jääkaapin ja kun varaa on,maksat pois?. Mitä muuten noin yleisesti,jos wc pytty hajoaa, maksatko itse uuden?
Ei varmaan vuokraakaan tarvinnut maksaa sitten.