Nainen, mitä tekisit miehelle, jos saisit tehdä sille ihan mitä vaan?
Ja nykyään sen estää, kun et kehtaa, et uskalla edes kysyä, ei se kuitenkaan suostu. Tai miehet eivät ole suostuneet, vaikka olet kysynytkin. Vaihtoehtoisesti mitä haluaisit, että mies tekisi, mutta samoista syistä jäänyt toteutumatta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin että sitoisi minut kunnolla kiinni sänkyyn ja että hän pitäisi minua seksilelunaan koko viikonlopun (fantasiani).
Idea kiva mutta käytännössä ei oo kivaa. Ihan vain vessassa käymisen takiakkin.
Luultavasti tarttis hankkia ase. Sitten aseella uhaten panisin selvittämään koko taustansa - myös traumat kuten tuo 19/22 myös esittää - pyytäisin kaikki selvitykset mitä en nyt tässä aio teille kirjoittaa. Kyseessä saattaa olla varsinainen paskapesäke.
Panisin maksamaan vanhingonkorvaukset asioista joita en myöskään tähän kirjoita. Voisi olla aika huomattava summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin että sitoisi minut kunnolla kiinni sänkyyn ja että hän pitäisi minua seksilelunaan koko viikonlopun (fantasiani).
Idea kiva mutta käytännössä ei oo kivaa. Ihan vain vessassa käymisen takiakkin.
Kädet sidottuina kaulapannasta taluttaen päästäisi vessaan ja syömään 🤩
Vierailija kirjoitti:
Tää olis kivaa. En ehkä sitois koko viikonlopuksi vaan päästäisin välillä "vapaaksi" mutta pitäisin henkisesti sidottuna.
Mikä olisikaan herkullisempaa kuin nainen tottelisi ja tulisi takaisin kahleisiin seuaavanakin viikonloppuna.
Kusisin sen korvaan, enempää se ei ansaitse!