Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä tekisit miehelle, jos saisit tehdä sille ihan mitä vaan?

Vierailija
01.09.2024 |

Ja nykyään sen estää, kun et kehtaa, et uskalla edes kysyä, ei se kuitenkaan suostu. Tai miehet eivät ole suostuneet, vaikka olet kysynytkin. Vaihtoehtoisesti mitä haluaisit, että mies tekisi, mutta samoista syistä jäänyt toteutumatta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin miehen siirtää sen omaisuuden mulle

Vierailija
2/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin sille yhtään mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘

Vierailija
4/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentäisin sen lompsan, kun se olisi tsekannut mun pimpsan.

Vierailija
5/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen pyydellyt jo kauan, että mieheni tulis eteeni munakovana, ja saisin nuolla, imeä ja vaikka mitä ikinä keksisin sille tehdä, mutta ei ole näkynyt.

Makaa selällään kyllä muna pystyssä, mutta se ei ole yhtään sama asia. Haluan käyttää molempiakäsiä, esim ttä voisin samlla helliä kassejakin, ku siitä pitää.  No omapa on vahinkonsa. Laiskistunut on ukkoni.

Vierailija
6/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin perseeseen sormilla tai dildolla. On aina kiinnostanut kokeilla.

Vierailija
7/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset kerro tätä jos haluavat. Ite haluisin saaha moista mutta ei naiset oo tehny sitä ees pyydettäessä.

Vierailija
8/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoisin kiinni selälleen ja edgettäisin käsillä ja suulla. En antaisi laueta kuin vasta kunnon session päätteeksi. Mukana menossa olisi myös dildo, jota saisi pyllyynsä. Sormea myös. Ai niin ja laittaisin nänninipistimet. Välillä käskisin kääntyä ympäri ja levittää jalat perse pystyssä ja dildottaisin pyllyyn, samalla penistä alakautta runkaten.

Vierailija
9/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset kerro tätä jos haluavat. Ite haluisin saaha moista mutta ei naiset oo tehny sitä ees pyydettäessä.

Ne, jotka ei kerro eikä suostu edes pyydettäessä, on eri naisia kuin minä ja ne ei halua sitä.

Vierailija
10/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen pyydellyt jo kauan, että mieheni tulis eteeni munakovana, ja saisin nuolla, imeä ja vaikka mitä ikinä keksisin sille tehdä, mutta ei ole näkynyt.

Makaa selällään kyllä muna pystyssä, mutta se ei ole yhtään sama asia. Haluan käyttää molempiakäsiä, esim ttä voisin samlla helliä kassejakin, ku siitä pitää.  No omapa on vahinkonsa. Laiskistunut on ukkoni.

Harmi. Voisin ruveta mieheksesi. 

Vierailija
11/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoisin kiinni selälleen ja edgettäisin käsillä ja suulla. En antaisi laueta kuin vasta kunnon session päätteeksi. Mukana menossa olisi myös dildo, jota saisi pyllyynsä. Sormea myös. Ai niin ja laittaisin nänninipistimet. Välillä käskisin kääntyä ympäri ja levittää jalat perse pystyssä ja dildottaisin pyllyyn, samalla penistä alakautta runkaten.

Ihanan kuulosta, voi kun saisin olla tuossa vastaanottajana

Vierailija
12/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taistelulliset vastaukset huvittaa.

"Minä en tekis mittään!" 

"Minähän en mitään hyvää ukoille tee!"

Feminismi ja peniskateus yhdistyy mojovaksi paketiksi. Miehet taas kirjoittaisivat romaanin siitä miten hyväilisivät ja ihailisivat naista. 

Vierailija
13/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaisin miehen keskusteluun ajankohtaisista yhteiskunnallisista asioista. Jos se ei tietäisi tarpeeksi, näyttäisin sille ovea.

Vierailija
14/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kuulosta, voi kun saisin olla tuossa vastaanottajana

Toihan on sun oma kirjoittamasi, pervo-Pera.

Vierailija
15/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Voisin ruveta mieheksesi. 

Sähän oot mies, joka vastaa ittelleen ja drunkkailee siina samassa. pervo!

Vierailija
16/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taistelulliset vastaukset huvittaa.

"Minä en tekis mittään!" 

"Minähän en mitään hyvää ukoille tee!"

Feminismi ja peniskateus yhdistyy mojovaksi paketiksi. Miehet taas kirjoittaisivat romaanin siitä miten hyväilisivät ja ihailisivat naista. 

Jokainen joka puhuu peniskateudesta nolaa itsensä. Sellaista oli olemassa vain Freudin omassa omituisessa päässä.

Vierailija
17/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin edelleen selälläni kuin kuollut lahna.

-palsta mamma

Vierailija
18/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaisin edelleen selälläni kuin kuollut lahna.

-palsta mamma

Oi rakas vaimoni täällä.

Vierailija
19/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jotenkin saada hänet kertomaan totuuden taustastaan ja traumoistaan, koska olen niin rakastunut että haluaisin vaan tietää hänestä kaiken. Ei taida olla vielä valmis, tai ehkei välttämättä koskaan.

Sänkyhommissa teen jo kaikkea, mitä haluan ja paljon myös sellaista, mikä on hänelle tärkeää,  vaikka itselleni ei olisi. Toisen nautinnon näkeminen on vaan ihanaa.

Vierailija
20/26 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjentäisin sen lompsan, kun se olisi tsekannut mun pimpsan.

Sinäkö se olit viikko sitten? Oli kyllä joka sentin arvoinen, vähän kyllä petyin, kun en saanut koittaa sormella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän