Veikkauksia, montako lasta lestadiolaiset Oliver ja Eeva saavat?
Siis koko elämänsä aikana. Nyt ovat 22v ja odottavat kolmatta lastaan.
Kommentit (9)
Ai oliverit on jo lisääntymisiässä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 18-19.
Meillä päin paljon lestoja. 6-14 kaikissa perheissä. Yhdessä tulee varmaan enemmän kun äiti taitaa olla 26-27? ja lapsia jo 8.
Joo, noin parikymmentä lasta on monessa perheessä pohjanmaalla. Etelässä monet heistä käyttävät ehkäisyä.
Olen lestadiolainen ja suurin perhe josta olen kuullut on 16-lapsinen. Hedelmällisyys laskee meilläkin iän myötä.
Minusta tämä veikkailu on asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lestadiolainen ja suurin perhe josta olen kuullut on 16-lapsinen. Hedelmällisyys laskee meilläkin iän myötä.
Minusta tämä veikkailu on asiatonta.
No etpä sinä ole sitte paljoa kuullut. On 18-lapsisia perheitä ja ennätys taitaa olla Tynin perhe, joilla oli 21 lasta. Olikohan just näillä ne useammat kaksoset. https://yle.fi/a/20-168665
Vierailija kirjoitti:
Lapsiluku ei ole muiden asia
Ei varmastikaan, mutta välillä se ei ole edes oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä ilmastosta.
Kun olin teini tein kerran eräässä porukassa hiilijalanjälkilaskurin. Pienimmän tuloksen sai 10-lapsisen lestadiolaisperheen lapsi. Loogista. Suurperheellä ei pahemmin ole varaa saastuttavaan elämäntyyliin kuten vuosittaisiin ulkomaanmatkoihin tai jokaisen lapsen omaan huoneeseen. Noin esimerkiksi.
Veikkaan 18-19.
Meillä päin paljon lestoja. 6-14 kaikissa perheissä. Yhdessä tulee varmaan enemmän kun äiti taitaa olla 26-27? ja lapsia jo 8.