Jos sinusta tehtäisiin näytelmä...
Niin mikä olisi oikea nimi sille? Omani olisi Omenoita ja katuja 1963.
Kommentit (53)
Miehen kadvu aikuiseksi. Dokumenttielokuva, missä kerron itse mitä kaikkea olen oppinut elämässä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Mehevä pillu
Miksi miehenä haluaisit tehdä itsestäsi tällaisella nimellä kulkevan näytelmän? Onko kyse silmistä, kannattaisi laittaa monikkoon?
Kuinka isokenkäisen varpaille astutaan
Vierailija kirjoitti:
Upotusherkkä
Mitä tämä pitäisi sisällään?
Huojuva torvi - kuinka kaikki romahtikaan
Isokenkäistä henkilöä jäljittämässä - Lumimies
Vierailija kirjoitti:
Rautatuoli
Seurasi esimerkkiäsi ja laitoin useamman kuin yhden
Vierailija kirjoitti:
Maailman sivu
Tämä sopisi minullekin mutta se ei kyllä voisi jäädä vain yhdeksi näytelmäksi, kyllä se venyiisi sarjafilmiksi, niin paljon olisi sisältöä eikä mitään voisi jättää pois.
On ollut melkoinen seikkailu minun elämäni maailmalla, mm. jos Suomi lasketaan missä olen syntynyt, olen asunut neljässä maassa. Asun edelleen pysyvästi ulkomailla.
Olen aina ollut utelias näkemään ja kokemaan ja sitä olen saanut tehdä. Nyt eläkkeellä olen asettunut - ainakin uskon niin- tänne missä nyt olen asunut yhdeksän vuotta.
Kuitenkaan maailmaa tutkimasta en ole lakannut enkä lakkaa.
Voisin kertoa valtavan paljon, ja joskus olen ajatellut kirjoittaa näitä ylös. Ehkä pitääkin se vielä tehdä. Vielä on paikkoja ja asipoita joita niin kovasti haluasin nähdä, toivon että se vielä toteutuu. Elämiä on meille annettu vain yksi, siksi haluan käyttää sen mahdollisimman hyvin.
Ruma, tylsä ja läski