Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ole teistä pelottavaa että "isoveli" valvoo myös internetissä?

Vierailija
31.08.2024 |

Onko olemassa enää mitään paikkaa missä voi olla vapaana ilman että yhteiskunta valvoo sinua? Tämä kaikki valvonta ja vapauksien riisto alkoi silloin kun valtamediat alkoi tarkistamaan(eli poistamaan vääriä) kommentteja mitä ihmiset laittoi uutisiin. Nykyään on myös paljon uutisia mitä ei saa kommentoida koska niihin tulisi todella paljon vääriä mielipiteitä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi.

Vierailija
2/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvokoot sitten. Outo asetelma on että tämä 'isoveli' se se vasta haiseva paska onkin ja sellainen meitä valvoo?

Kaikki vaan on niin suurta että ei mihinkään kukaan saa mitään kokonaisuutta ja järkevää aikaiseksi. Jotkut ihmiset - sattumanvaraisestiko - nitistetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sademetsä tai antarktis kohtalaisen vapaita paikkoja. Jotain pikkusaaria merellä lienee myös joiden valvonta on olematonta.

Mistä kumpuaa huoli ettet olisi vapaa?

Vierailija
4/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä fakkia sitten teet netissä. Ei se isoveli vielä valvo kun häivyt erakoksi erämaahan. Älä ota vastaan mitään tukiia ja hävitä kaikki kortit.

Vierailija
5/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että olet sekoittanut kaksi asiaa toisiinsa.

Vierailija
6/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uutisia yleensäkään tulisi kommentoida uutisten yhteydessä? Esim. tämä on sitä varten. 

Vierailija
7/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvokoot sitten. Outo asetelma on että tämä 'isoveli' se se vasta haiseva paska onkin ja sellainen meitä valvoo?

Kaikki vaan on niin suurta että ei mihinkään kukaan saa mitään kokonaisuutta ja järkevää aikaiseksi. Jotkut ihmiset - sattumanvaraisestiko - nitistetään?

Ai sinua ei haittaa se että sun väärät mielipiteet poistetaan netistä ja jostain vääristä mielipiteistä voi saada tuomion? Valtamedia on suurin mielipidevaikuttaja nykyään. 

Vierailija
8/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tor-verkko

Vierailija
9/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internethän on juuri helpon paikka valvoa sinua. Hus hus

Vierailija
10/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on pelottavampi pikkuveli vai isoveli? Ja mikä on se pikkuveli.

Vierailija
11/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisenä ihmisenä mä oon hyvin tietoinen siitä millon mä alennan omaa tietosuutta ja millon en, mä teen sen esimerkiksi sillon kun mä tulen tänne palstalle, koska tää palsta on ihan täysin "Smithin" hallinnassa :D Sama oikeastaan muu verkko, ellei mene niiden ihmisten luo ketkä toimii myös korkeammasta tietosuudesta käsin. 

Se kikka on hyppiä eri tasojen välillä

Haha

Vierailija
12/12 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta saunaan isoveljen kanssa. Siellä hän pesee selkäni niin että veri roiskuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi