Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras snäcksi lennolle?

Vierailija
31.08.2024 |

Mitä otatte yleensä snäcksiksi lennolla? Mielestäni suolapähkinät ovat kätevä välipala, ja tietty joku sitrushedelmät isompaan nälkään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi pähkinöitä saa syödä koneessa. Se on kiva 

No totta kait saa syödä pähkinöitä! Se on terveellinen ja erittäin hyvä välipala. Jos ei voi matkustaa muiden kanssa, niin sitten pitää hankkia yksityiskone tai ostaa niin monta paikkaa vierestä ja ympäriltä itselleen kuin haluaa omaa tilaa.

Minäkin on allerginen kalalle, ja kylläpä sitä kouluissa ja työpaikalla joutuu taistelemaan kalan hajua vaikka pahaa tekee. Työpaikalla voi jättää syömättä ja menemättä ruokalaan, koulussa välttämättä ei.

Jos mulle sanotaan koneessa etten saa syödä pähkinöitä, niin sitten minäkin olen allerginen kaikille, mitä muilla on eväänä eikä kukaan

Niin olenkin. Ja minulla on oikeus siihen. Olen maksanut täyden hinnan lentolipusta, ja minulla on oma paikka jossa niitä pähkinöitäni syön.

Mutta vielä itsekkäämpää on ostaa lento tavalliseen hintaan, ja alkaa rajoittaa satoja ihmisiä ja pitämään heitä nälissään, ihan vain sen vuoksi ettet tykkää heidän ruoasta. Edes vegaanit eivät ole niin itsekkäitä.

Vierailija
22/23 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin että pähkinät olisi ihan täydellinen välipala lennoilla. Paljon energiaa pienessä määrässä naposteltavaa ja ovat jopa kohtuullisen terveellisiä. Vaan heti ekalla lennolla olin just avannut pähkinäpussin kun kuulutettiin että lennolla on mukana pähkinäallergikko ja että jos teillä on sellaisia mukana niin olkaa hyvä älkääkä avatko sitä pussianne. Mietin että istuiko tuo ihminen mahdollisesti ihan vieressä, kuulutuksen ajoitus oli niin täydellinen.

No sitten oli pakko ostaa koneesta pieni sipsipaketti jota en varsinaisesti edes halunnut mutta jotain murua tarvitsin rinnan alle. Sen koommin en ole pähkinäpussia koneeseen vienyt. Joku välipalakeksi saa nyt ajaa saman asian.

Joo. Kyllä pistää vihaksi itsekeskeiset ihmiset joka terrorisoi koko koneen porukkaa luottamalla omat ruokarajoitteensa myös toisten taakaksi. Jos ei kestä melua, hajuja, ruokia, ihmisiä jne. niin silloin julkinen liikenne ei ole oikea matkustustapa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kyllä junnu selviää koulusta ja harrastuksistaan mallikkaasti. Kyllä aikuisten ihmisten pitää opettaa omat lapsensa muutkin huomioon. Vaikka kyseinen lapsi oli vierailevasta joukkueesta, pystyi monta joukkuetta aikuisineen ja 99,9% yleisösöstä sitoutumaan pähkinättömyyteen.

Aivan varmasti aikuinen ihminen osaa valita sellaistakin ruokaa, joka ei ole toisten terveydelle vaaraksi tai syödä ennen matsia. Itse en ole ikinä syönyt jääkiekko-ottelussa. Ihan veden voimalla homma onnistuu, koska kotona saan syödä ruokaa ennen matsia.

Onpa kyllä ihme, että edes voi käydä koulua! Tai edes käyttää julkista liikennettä! Kaupassa ei tietenkään voi käydä kun siellä myydään pähkinöitä eikä televisiota katsoa, kun voi nähdä pähkinämainoksen. Vai onkohan fanaattiset vanhemmat saanut terrorisoitua pähkinät pois myös lähikauppista ja TV:ssä lapsilukko, ettei näe pähkinämainoksia?

Vai piti mennä oikein luistimet jalassa sairaalaan.. niin, se on kyllä kova homma ottaa ne pois matkalla. Saa lisää dramatiikkaa tarinaan ja lisää huomiota, ku pitää ne jalassa eikä matkan aikana kukaan vedä niitä pois