Paras snäcksi lennolle?
Mitä otatte yleensä snäcksiksi lennolla? Mielestäni suolapähkinät ovat kätevä välipala, ja tietty joku sitrushedelmät isompaan nälkään.
Kommentit (23)
Ostan Alepasta jonkun pasteijan, pullan ja kaakaon.
Sinisimpukat savustettuna öljyssä.
Minulle tarjotaan ruoka lennolla. Juomat kans.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi pähkinöitä saa syödä koneessa. Se on kiva kun joku pahasti allerginen istuin viereen.. lapsen luokalla ei muut saa ottaa pähkinöitä kouluun retkille evääksi kun on useampia allergisia luokalla.
No totta kait saa syödä pähkinöitä! Se on terveellinen ja erittäin hyvä välipala. Jos ei voi matkustaa muiden kanssa, niin sitten pitää hankkia yksityiskone tai ostaa niin monta paikkaa vierestä ja ympäriltä itselleen kuin haluaa omaa tilaa.
Minäkin on allerginen kalalle, ja kylläpä sitä kouluissa ja työpaikalla joutuu taistelemaan kalan hajua vaikka pahaa tekee. Työpaikalla voi jättää syömättä ja menemättä ruokalaan, koulussa välttämättä ei.
Jos mulle sanotaan koneessa etten saa syödä pähkinöitä, niin sitten minäkin olen allerginen kaikille, mitä muilla on eväänä eikä kukaan muukaan saa syödä mitään koko lennon aikana.
Mätitahnanäkkäri on hyvä välipala. Kallen kaviaaria on parasta.
Ihan mikä tahansa pähkinä
Banaani, omena
Taatelit
Kokeile jos saat voileivän kuljetettua turvatarkastuksen läpi
En tarvi mitään naposteltavaa lennolle. Lennolle mahdollisesti kuuluvat tarjoilut riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi pähkinöitä saa syödä koneessa. Se on kiva kun joku pahasti allerginen istuin viereen.. lapsen luokalla ei muut saa ottaa pähkinöitä kouluun retkille evääksi kun on useampia allergisia luokalla.
Ei tarvi edes istua vieressä. Riittää kun on jäähallissa ja syö pähkinöitä niin pähkinöille allerginen saa allergisen shokin eli anafylaksian.
Järjestin jääkiekkoturnausta muiden seuralaisten kanssa ja teimme selväksi, ettei pähkinöitä saa syödä jäähallissa. Niitä ei myyty hallin kahvilassakaan. Joka ovessa ja ilmoitustaululla isot laput, joissa kiellettiin pähkinöiden syöminen.
Ymmärsivätkö ihmiset? Ei, koska yksi kiekkojunnu sai analylaktisen shokin ja jouduttiin toimittamaan luistimet jalassa ambulanssilla sairaalaan. Adrenaliinikynä pitäisi pystyä iskeä reiteen vaikka vaatteiden läpi. Häneltä otettiin kiekkohousuja alemmas, että sai iskettyä kynällä.
Sitä en tiedä, että ymmärsikö pähkinöiden mussuttaja tehneensä virheen. Kaiken lisäksi vielä kuulutettiin, että kuten lapuissa lukee niin pähkinöidensyönti on hallissa kiellettyä. Yksi pelaaja ei ollut ainoa pähkinöille allerginen.
Tuplajuustohampurilaisia, pyydän aina lämmittämään ne siellä uunissa.
Mä oon allerginen sähkölle niin lentokoneen pitää lentää aina ilman tutkaa ja matkustamista on oltava valot pois päältä. VR:n on myös vaihdettava aina sähköjuna diesel veturiin, jos mä varaan lipun. Ja kukaan kanssamatkustaja ei saa käyttää puhelinta, se on mun vaatimus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kait saa syödä pähkinöitä! Se on terveellinen ja erittäin hyvä välipala. Jos ei voi matkustaa muiden kanssa, niin sitten pitää hankkia yksityiskone tai ostaa niin monta paikkaa vierestä ja ympäriltä itselleen kuin haluaa omaa tilaa.
Minäkin on allerginen kalalle, ja kylläpä sitä kouluissa ja työpaikalla joutuu taistelemaan kalan hajua vaikka pahaa tekee. Työpaikalla voi jättää syömättä ja menemättä ruokalaan, koulussa välttämättä ei.
Jos mulle sanotaan koneessa etten saa syödä pähkinöitä, niin sitten minäkin olen allerginen kaikille, mitä muilla on eväänä eikä kukaan muukaan saa syödä mitään koko lennon aikana.
Olet itsekäs. Voit pähkinäpussisi kanssa tappaa toisen ihmisen. Mikään lento ei ole niin pitkä, että siellä pitäisi syödä koko ajan.
Olen lennellyt Lufhansalla, jolla on saanut murkinat lennon hintaan.
No sitten oli pakko ostaa koneesta pieni sipsipaketti jota en varsinaisesti edes halunnut mutta jotain murua tarvitsin rinnan alle. Sen koommin en ole pähkinäpussia koneeseen vienyt. Joku välipalakeksi saa nyt ajaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes istua vieressä. Riittää kun on jäähallissa ja syö pähkinöitä niin pähkinöille allerginen saa allergisen shokin eli anafylaksian.
Järjestin jääkiekkoturnausta muiden seuralaisten kanssa ja teimme selväksi, ettei pähkinöitä saa syödä jäähallissa. Niitä ei myyty hallin kahvilassakaan. Joka ovessa ja ilmoitustaululla isot laput, joissa kiellettiin pähkinöiden syöminen.
Ymmärsivätkö ihmiset? Ei, koska yksi kiekkojunnu sai analylaktisen shokin ja jouduttiin toimittamaan luistimet jalassa ambulanssilla sairaalaan. Adrenaliinikynä pitäisi pystyä iskeä reiteen vaikka vaatteiden läpi.
Eikö tuollainen junnu kannattaisi viedä asumaan jonnekin maatilalle Inarin metsiin.. helvettiäkö sitä puskeutuu jäähalliin täynnä ihmisiä. Ei ole yhteiskuntaeläjäksi tuollaisesta
Vierailija kirjoitti:
Mä oon allerginen sähkölle niin lentokoneen pitää lentää aina ilman tutkaa ja matkustamista on oltava valot pois päältä. VR:n on myös vaihdettava aina sähköjuna diesel veturiin, jos mä varaan lipun. Ja kukaan kanssamatkustaja ei saa käyttää puhelinta, se on mun vaatimus..
Vaatia voi, mutta palveluntarjoaja voi kieltäytyä vaatimuksestasi ihan sen vuoksi kun ei pysty täyttämään vaatimuksiasi.
Kummasti kyllä junnu selviää koulusta ja harrastuksistaan mallikkaasti. Kyllä aikuisten ihmisten pitää opettaa omat lapsensa muutkin huomioon. Vaikka kyseinen lapsi oli vierailevasta joukkueesta, pystyi monta joukkuetta aikuisineen ja 99,9% yleisösöstä sitoutumaan pähkinättömyyteen.
Aivan varmasti aikuinen ihminen osaa valita sellaistakin ruokaa, joka ei ole toisten terveydelle vaaraksi tai syödä ennen matsia. Itse en ole ikinä syönyt jääkiekko-ottelussa. Ihan veden voimalla homma onnistuu, koska kotona saan syödä ruokaa ennen matsia.