Öö miksi joukko ihmisiä syö perunaa?
Kommentit (35)
Nami nami. Sisältää myös vaikka mitä ravintoaineita.
Muussi, paistetut perunat, keitetyt perunat, ranskikset, uuniperunat, lohkoperunat, röstiperunat. Hitsi, nyt tuli nälkä. Miksi kysyit?
Perunalaatikko on parempaa kun makaronilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Ovat takautuneet 1970-luvulle. Epäilemättä syövät sitä vielä lihakastike kanssa. Lautasen reunalla muutama kurkkusiivu ja tomaattilohko🤣
Ja tuossa on jotakin vikaa ?
Vierailija kirjoitti:
Joukko ihmisiä syö perunaa? Kuinka iso joukko? Täytyy olla aika iso peruna jotta kokonainen joukko siitä saa syötävää.
Joku megaperuna. Tai hormoniperuna. ??
Ennen kaikkea, mikä joukko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunassa on 70 kcal per 100g
Sillä laihtuu ja pitää nälän
Elä valehtele. Syön lähes joka päivä kolme keskikokoista perunaa ja olen viimeiset 30v painanut 82-84 kg.
Pituus ? Paljonko menee kaljaa päivässä ?
Miksi kaikki va jaamieliset aloittavat lauseen näin; öö? Tämä kysymys on sinulle ap, koska olet va jaam eilinen.
Ööö olen tolvana en ööööööösyö perunaa kun pelkään ööö jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki va jaamieliset aloittavat lauseen näin; öö? Tämä kysymys on sinulle ap, koska olet va jaam eilinen.
Minuakin on askarruttanut sama asia, vastaa ap-va jakki.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kuulostaa pohdiskelevalta älyköltä.
ap öööö tai joku
Jos kaikki on kiellettyä tai muuten vaan huonoa, tai äkkiväärää, niin nääntyäkö nälkään. Jokainen syököön sitä mistä tykkää. Amen.
Peruna on todella perusruokaa. Ei makarooni tai riisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi, oi miiiiksi kaikki eivät ole kuin minä?!?
Terv. Ap
Tyhmä, tyhmempi, ääliö?
ÖÖö miksi täällä on aina näitä tyhmiä kyselijöitä?Ai niin ne niitä roskaruoansyöjiä joilla ei päässä ole muuta kuin läskiä.
Nykynuori, etkö saanut tarhassa laulaa:
Peruna on pyöreä.
Peruna on soikea,
Peruna on ruoka ihan oikea...