Keskimittainen tuntuu ihanalta
Miksi miehet ajattelee että naiset tykkäävät isoista kaluista? Miksi miesten kaluilla olisi keskimitta jos naiset eivät tykkäisi eniten juuri sen kokoisista?! Itse pidän just niistä keskimittaisista ja voin sanoa että kokemusta on. Voi veljet.
N
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pakkomielle isoista kaluista. Naisilla on paljon erilaisia mieltymyksiä - suurin osa taitaa tykätä keskimittaisesta tai max. pari senttiä keskimittaa isommasta kalusta, jotkut tykkää pienistä ja jotkut tosi isoista. Koska miehillä on tuo pakkomielle, he näkevät vain noiden tosi isoista kaluista tykkäävien naisten mielipiteet. Muihin on laput silmillä. Sitten he kuvittelevat ihan vilpittömästi, että heidän keskimittainen kalunsa tekee heistä vähemmän haluttavan naisten silmissä yleisesti, vaikka se oikeastaan on juuri se, mikä vetää puoleensa eniten naisia.
Sillä ei ole vaikutusta, että mediassa, somessa ja naisten puheissa hehkutetaan jatkuvasti valtavia kulleja? Tottakai TÄMÄKIN asiaa piti kääntää miesten omaksi syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan vähintään 22cm pitkiä kaluja. Kun kiihotun emättimeni venyy noin 20cm pitkäksi ja rakastan sitä tunnetta kun kalu on ihan pohjassa ja antaa painetta sinne ja venyttää.
Ok Veeti.
Joku 18 cm pitkä ja 15 - 16 cm paksu on ihanteellinen.
On kokemusta.
Kuka täällä höpöttää "ikänaisista"? Ootko koskaan kuullut HKH:sta?
Yli 50 v nainen
Mun miehellä ihan täydellinen muna, ehkä joku 13-15 cm. Tämä ehkä on keskimittainen?
Helppo ja hyvä ottaa suihin, ei kramppaa leuat ja pyllyynkin mahtuu oikein sopivasti.
Mulla ei ole naisille mitään keskimittaa. Jos naisen kanssa muuten natsaa yhteen, niin voi olla pienet rinnat, isot rinnat, iso pillu, pieni pillu, pitkä, lyhyt, keskimittainen, ei mitään väliä, seksi tuntuu yhtä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan vähintään 22cm pitkiä kaluja. Kun kiihotun emättimeni venyy noin 20cm pitkäksi ja rakastan sitä tunnetta kun kalu on ihan pohjassa ja antaa painetta sinne ja venyttää.
Eli sä joudut olemaan sit ilman koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pakkomielle isoista kaluista. Naisilla on paljon erilaisia mieltymyksiä - suurin osa taitaa tykätä keskimittaisesta tai max. pari senttiä keskimittaa isommasta kalusta, jotkut tykkää pienistä ja jotkut tosi isoista. Koska miehillä on tuo pakkomielle, he näkevät vain noiden tosi isoista kaluista tykkäävien naisten mielipiteet. Muihin on laput silmillä. Sitten he kuvittelevat ihan vilpittömästi, että heidän keskimittainen kalunsa tekee heistä vähemmän haluttavan naisten silmissä yleisesti, vaikka se oikeastaan on juuri se, mikä vetää puoleensa eniten naisia.
Sillä ei ole vaikutusta, että mediassa, somessa ja naisten puheissa hehkutetaan jatkuvasti valtavia kulleja? Tottakai TÄMÄKIN asiaa piti kääntää miesten omaksi syyksi.
Ja heti esimerkki. Tässäkin keskustelussa hehkutetaan melko tasaisesti samassa määrin keskimittaisia ja isoja, mutta sinä näet vain isojen hehkutuksen ja sanot, että "somessa hehkutetaan valtavia kulleja". Niin täällä hehkutetaan keskimittaisiakin.
Naisena pidän itselle sopivasta ja minun kohdallani se tarkoittaa aika lailla keskivertopenistä. Miehellä on yli 10 mutta alle 15 cm pitkä (en ole mitannut tai kysynyt pituutta, mutta silmämääräisesti arvioiden), saan sormet yhteen varren ympäri lukuunottamatta terskan kärkeä, joka paksumpi. Lisäksi penis on vähän käyrä yläviistoon. Ihan täydellinen peli mulle, vaikka joskus ekat työnnöt tuollakin vähän sattuu pimpan suuaukolla.
Mies halusi väenvängällä hankkia mulle kerran ison dildon ja ihmetys oli suuri, kun nuolennan, liukkarin ja klitoriskiihottimen avulla en lopulta halunnut sitä sisään kun muutaman sentin. Tuntui siltä kuin pimppa repeäisi kahtia, orkku kyllä tuntui voimakkaalle dildo pimpassa, kun klitorista kiihottamalla sen sain. Sen kerran jälkeen on mieskin uskonut, että ihan oikeasti en halua isompaa vaan hänen munansa toimii mulle parhaiten.
13 senttinen on paras.Sellaisen omistavat käyttävät sitä parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu rektumiasi emättimeksi. Eturauhasesi ilmeisesti kiihottuu.
Nykyään pitää olla tosi pitkä, että edes osuu lähiövalaiden vaginaan.
Ei tarvitse olla isokaan, sillä eturauhanen on peräaukon suulta vain noin sormenmitan päässä. Paksu kalu suolessa toki tekee painetta enemmän ja taitavalla käyttäjällä on bottomille jumalainen.
Ikää on jo yli puoli vuosisataa. Todella rikasta ja monipuolista seksielämää paljon takana. Ryhmäseksiä tuli harrastettua paljonkin. Nuorena runsaasti irtosuhteita, sen lisäksi pidempiä suhteita ja avioliittokin.
Kaikki tämä on sujunut netissä pieneksi laskettavan 17/12 kalun kanssa. Naiset olleet useimmiten tyytyväisiä, itsekin ollut. Sopinut joka reikään, ollut miestenkin sisällä. Joten miehet, kyllä keskikokoisellakin pärjää mainiosti. Se on vaan itsestä kiinni.
Mikä on kenellekin sopiva. Itsestä iso/paksu tuntuu ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kenellekin sopiva. Itsestä iso/paksu tuntuu ihanalta.
t. Tero
Kyllä mun tuntuma on, että pitkä kalu kiihottaa eniten miehiä itseään ja sitten tiettyä (äänekästä?) ryhmää naisista. Henk.koht en kiihotu ison peniksen näkemisestä tai sen ajattelemisesta yhtään sen enempää kuin keskiverron. Muut asiat ratkaisee.
N38
Kyllä kun kemia syntyy...
Tunteet vie eteenpäin.
Ketään ei kiinnosta.