Miksei tilillä ole loppu kuussa rahaa?!!
Olen olosuhteiden pakosta tällä hetkellä vailla töitä. En nyt jaksa avata tätä sen enempää eikä se oikeastaan edes kuulu muille miksi näin on. Olennaista on se että rahat ei riitä elämiseen. Kuukauden alussa tulee tili jolloin tietysti käytän rahaa koska loppu kuussa tilillä ei ole rahaa joten en voi silloin käyttää rahaa. Alku kuun rahat ei riitä loppu kuulle ja tilanne on paha koska rahat ei riitä. Miksei rahat riitä loppu kuulle vaikka käytän loppu kuusta aina vähemmän rahaa kuin alku kuusta koska loppukuussa tilillä ei ole rahaa??! Täysin käsittämätöntä miten näin voi olla. Sääteleekö pankki jotenkin sitä että minkä verran tileillä on rahaa koska asia on jatkuvaa. Onko muilla vastaavia ongelmia pankin kanssa?
Kommentit (23)
Mulla myös rahat tulee kuun alussa, maksan vuokran ym laskut eräpäivänä, paitsi puh laskun eräpäivä 19 pv, huomenna vasta maksan sen kun taas rahat tulee, eilen kaveri lainasi 15e, maksan huomenna senkin takasin.
Minun rahat eivät ole loppuneet, en tiedä mistä tilille tulee aina rahaa mutta en töissäkään ole.
Eli sinulla ei ole samaa ongelmaa kuin minulla joten neuvosi on yhtä tyhjän kanssa. Minulla ongelma on nimen omaan loppu kuu jolloin rahaa ei ole. Olet onnekas kun sinulla on loppu kuusta yhtä paljon rahaa kuin alku kuusta.
Ap