Miksei tilillä ole loppu kuussa rahaa?!!
Olen olosuhteiden pakosta tällä hetkellä vailla töitä. En nyt jaksa avata tätä sen enempää eikä se oikeastaan edes kuulu muille miksi näin on. Olennaista on se että rahat ei riitä elämiseen. Kuukauden alussa tulee tili jolloin tietysti käytän rahaa koska loppu kuussa tilillä ei ole rahaa joten en voi silloin käyttää rahaa. Alku kuun rahat ei riitä loppu kuulle ja tilanne on paha koska rahat ei riitä. Miksei rahat riitä loppu kuulle vaikka käytän loppu kuusta aina vähemmän rahaa kuin alku kuusta koska loppukuussa tilillä ei ole rahaa??! Täysin käsittämätöntä miten näin voi olla. Sääteleekö pankki jotenkin sitä että minkä verran tileillä on rahaa koska asia on jatkuvaa. Onko muilla vastaavia ongelmia pankin kanssa?
Kommentit (23)
Varmaan joku virhe pankissa, mulla ainakin on loppukuusta enemmän rahaa tilillä. Ja varsinkin tilipäivän jälkeen.
Tee rikosilmoitus, selvästi joku vetää nyt välistä.
Kyllä tileillä on loppu mutta kuussa ei ole rahaa.
Minulla loppukuusta reilusti enempi rahaa tilillä kuin alkukuusta, kun muhkea palkka tulee siellä kuun lopussa💶💶💶
Jos rahoja ei käytä niin pankki ottaa ne itselleen
Et selvästikään ole meitä parempia seppälöitä. Johtuisiko siitä?
Eli pankkiin siis kannattaa ottaa yhteyttä ja selvittää mistä tämä voi johtua? Voiko vaikka joku pankki työn tekijä viedä ihmisiltä niitten rahoja jollain pankin ohjelmalla?
Ap
FBI, NCIS, CIA ATF ja MI4 tutkii asiaa, tilannetta johtaa SUPO.
Voisiko ongelmasi johtua siitä että sulle tulee kerran kuussa rahaa tilille ja käytät ne saman tien?! Hanki koulutus ja kerro lisää näistä olosuhteistasi!!!
Pave Stadista
Niin. Kumma. Jos kuun alusta ostaa kalliita juttuja, jotenkin se raha ei kuun lopussa riitäkään.
Ap oletko Allu tai kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
En ole kumpikaan. Oletko itse? Ja mikä on allu?
Ap
Minä saan myös rahaa alkukuusta, jolloin maksan vuokran ja muut laskut. Sitten katson, paljonko rahaa jäi, ja jaan sen summan 30:llä. Tämän summan voin kuluttaa joka päivä, ja siksi loppukuusta on yhtä paljon rahaa kulutukseen kuin alkukuustakin. Lisäksi on pieni hätävaranto, johon ei kosketa kuin "kuoleman uhan" edessä.
Ihan itse rahojasi tuhlaat ja siihen jamaan joudut ettei loppukuussa enää kauheasti kapitaalia ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan myös rahaa alkukuusta, jolloin maksan vuokran ja muut laskut. Sitten katson, paljonko rahaa jäi, ja jaan sen summan 30:llä. Tämän summan voin kuluttaa joka päivä, ja siksi loppukuusta on yhtä paljon rahaa kulutukseen kuin alkukuustakin. Lisäksi on pieni hätävaranto, johon ei kosketa kuin "kuoleman uhan" edessä.
Mutta tuleeko tilillesi lisää rahaa loppu kuusta? Sen verran minulla on matikka päätä että tiedän ettei jakamalla raha summa kasva se pienenee. Vaikka jakaisin rahojani 100 lla monta kertaa kuussa niin ei ne lisäänny loppu kuusta yhtään sentin jeniä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuleeko tilillesi lisää rahaa loppu kuusta? Sen verran minulla on matikka päätä että tiedän ettei jakamalla raha summa kasva se pienenee. Vaikka jakaisin rahojani 100 lla monta kertaa kuussa niin ei ne lisäänny loppu kuusta yhtään sentin jeniä.
Ap
Ei, ei tule lisää, mutta eipä se siellä tilillä paljon lämmittäisi. Käytössäni on kuitenkin yhtä paljon rahaa oli sitten alku- tai loppukuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kumpikaan. Oletko itse? Ja mikä on allu?
Ap
Siis miten sä sitten et tajua ihan normaalia asiaa?
Oletko jotenkin v a jakki?