Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajatellaan, että laihuus on jotenkin onnellinen asia?

Vierailija
31.08.2024 |

Minua inhottaa olla laiha. Inhottaa kun vaatteet roikkuu päällä eikä ainakaan voi käyttää mitään tiukkoja asuja, kun en halua paljastaa kenellekään kuinka naurettavan pieni takapuoli tai rinnat mulla on. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ajattelee? Sopusuhtaista, ryhdikästä ja solakkaa (eli ei laihaa, vaan hoikkaa) kehoa pidetään yleensä terveenä, mutta ei kai laihuutta onnellisena pidetä, vaikka henkilön esteettinen ihanne olisikin laiha? 

Itse olin suljetulla osastolla silloin kun olin laihimmillani, eli en mitenkään onnellinen varsinaisesti :D Jos näkee oikein selkeästi anorektisen ja liian laihan ihmisen, niin siitä tulee vain paha mieli ja sen tason laihuus näyttääkin sairaalloiselta. 

Laiha ja anorektikko ei ole  useimmin sama asia 

Vierailija
22/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se laihuus must jos haluaa terveenä elää. Vaatteet ei roiku kun hankkii sopivan kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hyvin rikkaat naiset maailmalla ( ei Suomessa) ovat huomattavan laihoja, monet melkein luurankoja. Päällä roikkuu kalliit vaatteet ja korut, iholla ympärivuotinen rusketus tai vaihtoehtoisesti maidon valkea iho ja ruskeat hiukset tyyliin prinsessa Catherine ja Angelina Jolie. Ehkä sun pitää kokeilla tuota tyyliä jos olet luonnostaan hyvin hoikka? Jos olet blondi, laita kunnolla rusketusta nahkaan. Tupakkaa voit myös polttaa, mutta tee se vähän piilossa kuitenkin. 

Vierailija
24/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavuus sitten iloisempi asia? Onko lähes 100 kiloinen yh mamma onnellisempi kuin hoikat kunnon ihmiset?

Nekö on happyface ja pomppii portaissa laulaen happy happy happy 🎶 hyppy🎶 

Kai sitä läskeistäkin joku iloa saa, mutta minä en.. päälle ei uskalla kiivetä, alle ei uskalla mennä ja takaapäin ei yllä..

Mulla oli kerran yksi lihava tyttöystävä ja kerran kun olin kiipeämässä sen päälle niin huomasin, että toiselta puolelta oli kiipeämässä joku toinenkin mies.. niinpä laskeuduin köyteni varassa takaisin alas ja hipsin ovesta pihalle.

Vierailija
25/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ongelmat eivät liity laihuuteen.

Ehkä enemmänkin rumanmalliseen vartaloon, jota laihuus vielä korostaa.

Ap

Olehan jo.

Vierailija
26/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista eksyin yhden lihavan tytön matkaan kun olin hieman päissään ja kun päästiin makkariin asti ja tyttö makoili alastomana sängyllä niin katsoin hetken aikaa ja totesin että voi hitto mikä työmaa ja häivyin .

Vierailija
27/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt onnellisempi kuin 20 kg painavampana. Enää ei ole terveysongelmia (kolestroliarvot olivat pielessä, sokeri- ja maksa-arvot olivat koholla ja vyötäröllä oli viskeraalirasvaa ). Hoikempana on liikkuminen mukavampaa ja hoikempana on kivempi katsoa itseä peilistä ja hoikempana on myös mukava käydä vaateostoksilla, kun voi ostaa melkein mitä tahansa mikä miellyttää silmää eikä vain sitä mikä mahtuu päälle ja mikä peittää mahdollisimman paljon liikakiloja. Hoikempana olen tyytyväisempi itseeni.

Vierailija
28/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lihavuus sitten iloisempi asia? Onko lähes 100 kiloinen yh mamma onnellisempi kuin hoikat kunnon ihmiset?

Kai sitä läskeistäkin joku iloa saa, mutta minä en.. päälle ei uskalla kiivetä, alle ei uskalla mennä ja takaapäin ei yllä..

Mulla oli kerran yksi lihava tyttöystävä ja kerran kun olin kiipeämässä sen päälle niin huomasin, että toiselta puolelta oli kiipeämässä joku toinenkin mies.. niinpä laskeuduin köyteni varassa takaisin alas ja hipsin ovesta pihalle.

" Ja hän laskeutui alas korkealta vuorelta, levitti kätensä ja lausui näin sanoen.."

Lähetyssaarnaaja vaihtui vuorisaarnaan.

Mutta mistäpä tiedät miten kaunis hän nyt on sisältäpäin?

Vierailija
29/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet hyvin rikkaat naiset maailmalla ( ei Suomessa) ovat huomattavan laihoja, monet melkein luurankoja. Päällä roikkuu kalliit vaatteet ja korut, iholla ympärivuotinen rusketus tai vaihtoehtoisesti maidon valkea iho ja ruskeat hiukset tyyliin prinsessa Catherine ja Angelina Jolie. Ehkä sun pitää kokeilla tuota tyyliä jos olet luonnostaan hyvin hoikka? Jos olet blondi, laita kunnolla rusketusta nahkaan. Tupakkaa voit myös polttaa, mutta tee se vähän piilossa kuitenkin. 

Lisään tähän että tämä ei ollut vinoulua todellakaan vaan tuollainen tyyli on oikeasti monilla käytössä. 

Sulla on hyvin asiat jos olet luonnostaan hoikka, koska voit alkaa hankkimaan lihaksia syömällä oikein ja treenaamalla. Sen jälkeen ei ainakaan mikään roiku ja jos tätä et halua tehdä, sun pitää kiinnittää enemmän huomiota vaatteiden materiaaleihin ja leikkauksiin. Silmä oppii kyllä katsomaan näitä asioita kun paneudut tähän. Hoikan tai laihan päällä ei tarvitse vaatteiden välttämättä roikkua. Ei sekään tyylikästä ole kun ihmiset pukevat liian pieniä vaatteita ylleen. 

Vierailija
30/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen itsevarmempi hoikkana. Vaikka se vähän harmittaakin, että peppu katoaa kun laihduttaa. Hoikkana ei tunnu että tarvitsisi piilotella itseään (läskimakkaroita) ja voi vaan olla rennosti.

Vierailija
31/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ei ole mikään onnellinen ja tavoiteltava asia. Normaalipaino on tavoiteltava asia ja siihen on mullakin suunta. Olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta tavoitteena on päästä vähintään 65 kiloon ehkä 60 kiloon. Paljon on vielä työtä tehtävä sen eteen, mutta aion onnistua. Tähän mennessä olen pudottanut painoa 17kg.

Vierailija
32/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Normaalipainoisuus ja sopivasti muodokas keho sen sijaan ovat minusta kauniita.

Ap

Vierailija
33/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus ei ole mikään onnellinen ja tavoiteltava asia. Normaalipaino on tavoiteltava asia ja siihen on mullakin suunta. Olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta tavoitteena on päästä vähintään 65 kiloon ehkä 60 kiloon. Paljon on vielä työtä tehtävä sen eteen, mutta aion onnistua. Tähän mennessä olen pudottanut painoa 17kg.

Miksei se hoikkuus voisi olla jollekin sopiva olomuoto? On siinä ainakin se hyvä puoli, että liikkuminen on kevyttä, vaatteet näyttää hyviltä päällä ja vyötärö erottuu selvästi. Ja mahtuu pieniin paikkoihin, jos on tarvetta mennä sellaisiin :D

Vierailija
34/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se hoikkuus voisi olla jollekin sopiva olomuoto? On siinä ainakin se hyvä puoli, että liikkuminen on kevyttä, vaatteet näyttää hyviltä päällä ja vyötärö erottuu selvästi. Ja mahtuu pieniin paikkoihin, jos on tarvetta mennä sellaisiin :D

Missä mä kirjoitin mitään hoikkuudesta? Mä kirjoitin laihuudesta ja se on mulle eri asia kuin hoikkuus. Laiha ei ole hyvä asia. Hoikka on parempi ja normaalipaino paras.

Vierailija
35/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mä kirjoitin mitään hoikkuudesta? Mä kirjoitin laihuudesta ja se on mulle eri asia kuin hoikkuus. Laiha ei ole hyvä asia. Hoikka on parempi ja normaalipaino paras.

Laiha ja hoikka ovat synonyymeja

Vierailija
36/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse mielsin itseni hoikaksi, kun painoin 50 kg (pituus 170 cm). Sinun mielestäsi olin varmaan laiha. Ne on vaan sanoja. 

Vierailija
37/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Ja hän laskeutui alas korkealta vuorelta, levitti kätensä ja lausui näin sanoen.."

Lähetyssaarnaaja vaihtui vuorisaarnaan.

Mutta mistäpä tiedät miten kaunis hän nyt on sisältäpäin?

Vain rumat sanoo että kauneus tulee sisältäpäin.

Vierailija
38/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mulle. Lopeta jankutus.

Vierailija
39/39 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mä kirjoitin mitään hoikkuudesta? Mä kirjoitin laihuudesta ja se on mulle eri asia kuin hoikkuus. Laiha ei ole hyvä asia. Hoi

No sähän olit laiha. Alipainoinen. Ei mitään tavoiteltavaa tuossakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi