Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, odotatteko miehenne aloittetta,

Vierailija
31.08.2024 |

vaikka teitä itseänne haluttais ?  Pitäiskö vaan miehen huomata, että nyt mun naiseni tarvitsee miestänsä ?  Onko vaan naisen luonne tässä niin erilainen ? Tuntuuko vaan mukavammalle , kun miehesi viettelee, kosiskelee, kyselee seksiin , vaikka sinulla itselläsi oliskin halut päällä ? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanampaa olis, jos se mies edes joskus itse himoitsis. Meillä se olen minä aina joka tartun munaan...se on jo todella tylsää.

Kyllä kai nainenkin haluaa tuntea olevansa haluttu, samoin kuin se mieskin. Mutta onnksi en ole estoinen sentään.

Vierailija
2/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siis näyttäis enemmän luonnon mukaiselta se, että mies aistisi sen naisensa kiiman ja alkais ikäänkuin jahdata sitä naistaan  Niinhän se luonnossakin menee. Sehän on se luonnollinen uroksen tehtävä. Eikä se uros aina edes kaikesta yrityksistään hulimatta kovikaan helpolla edes onnistu, mutta kun se haistaa, että kiimassahan tuo narttu on niin ei se luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen odottaa, että mies on aloitteellinen seksissä. Miehiä  haluttaa, jos nainen ei anna liian helpolla.

Vierailija
4/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanampaa olis, jos se mies edes joskus itse himoitsis. Meillä se olen minä aina joka tartun munaan...se on jo todella tylsää.

Kyllä kai nainenkin haluaa tuntea olevansa haluttu, samoin kuin se mieskin. Mutta onnksi en ole estoinen sentään.

Sinä olet ihana nainen ! Meillä se olen minä, joka joudun liehittelemään naista lähes väsymykseen asti ja lopulta kun aijon jo luovuttaa, niin sitten nainen vasta myöntääkin sen, että kyllä hän oikeastaan haluaakin . Ja todellakin hän saa joka kerran mahtavat orkut.

Vierailija
5/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta odotan useimmiten miehen aloitetta. Mutta jos minua haluttaa, niin annan vihjaillen miehen ymmärtää, että tänään olen vastaanottavainen aloitteille. Eli oliko ensin muna vai kana?

Vierailija
6/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa tosi harvoin. Se tuntuu kurjalta, kuten joku jo sanoi niin nainenkin haluaisi tuntea olevansa haluttu. En ole tuntenut sellaista pitkään aikaan. On mulla haluja mutta en todellakaan tee aloitteita. Mies saattaisi velvollisuudesta "hoitaa hommat" kuten hän asian ilmaisee, mutta ei ole kiva harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei haluaisi olla siinä. 

Vierailija
7/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten aloite tulee mieheltä, mutta osaan ja voin kyllä olla aloitteellinen itsekin. Ja juu tuo vihjailu päivän mittaan siihen suuntaan, että haluttaisi, on kyllä käytössä (meillä on lapsia joten täytyy joka tapauksessa odottaa iltaan ennen kuin pääsee puuhiin).

Vierailija
8/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aloitteen ainakin ensitreffeillä. Nainen vasta taivuttelun jälkeen levittää reitensä ja antaa miehen sormeilla pilluaan. Hieno nainen ei myöskään innolla tartu miehen kaluun.

Vierailija
9/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aloitteen ainakin ensitreffeillä. Nainen vasta taivuttelun jälkeen levittää reitensä ja antaa miehen sormeilla pilluaan. Hieno nainen ei myöskään innolla tartu miehen kaluun.

Niin mutta eikö se parisuhde kylmenekkin juuri siksi , jos mies lopettaa noitten aloitteitensä ja liehittelyjensä tekemisen ?  Pian ei sitten pillua saa  ja mies nurisee ,että nainen pihtaa

Vierailija
10/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta eikö se parisuhde kylmenekkin juuri siksi , jos mies lopettaa noitten aloitteitensä ja liehittelyjensä tekemisen ?  Pian ei sitten pillua saa  ja mies nurisee ,että nainen pihtaa

Teillä ehkä näin.

Vierailija
11/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ehkä näin.

Joo, koitan laittaa aina paremmaksi 

Vierailija
12/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan odottaisi jos tällainen tilanne olisi. Vaikka oon tällainen ujopiimä uusien ihmisten kanssa, niin jos mä joskus kumppanin löydän ja halut ottaa vallan, niin otan kyllä ohjat omiin käsiini. Tai jos kovin alkaisi ujostuttaa, niin voisihan sitä hieman kiusoitella toista ja katsoa ymmärtääkö hän mistä kiikastaa. Jos ei, niin sitten pitää sanoa suoraan mitä tekee mieli, en usko että monikaan mies siitä pahastuu.

Vierailija
13/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kyllä tarpeeksi aloitteita.   Ei ole tarvinnut ainakaan puutteessa elää tässä liitossa.

Vierailija
14/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tein aloitteita, nykyisin en jotenkin enää kehtaa. Tuntuu että kun on tullut ikää ja ulkonäkökin on muuttunut huonommaksi, ei saisi enää haluta samalla tavalla kuin nuoret ja nätit. Mieli kyllä tekee edelleen... kuulostaa varmaan ihan hölmöltä.

Vierailija
15/15 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tein aloitteita, nykyisin en jotenkin enää kehtaa. Tuntuu että kun on tullut ikää ja ulkonäkökin on muuttunut huonommaksi, ei saisi enää haluta samalla tavalla kuin nuoret ja nätit. Mieli kyllä tekee edelleen... kuulostaa varmaan ihan hölmöltä.

Rohkeasti vaan. Älä nyt ole turhamainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän