Mikä lapsia vaivaa(huonoa käytöstä)
Ostin tänään lapselleni kirjan kaupasta. Jonosta jostain meidän takaa tuli vieras lapsi notkumaan pakkaus päähän. Kun kirja meni pakkaus päähän niin tämä vieras lapsi nappasi sen ja ilmoitti että tämä on mun. Tiuskaisin siihen että ei varmasti ole ja anna olla sen. Lapsen vanhemmat ei tähän reagoineet mitenkään.
Tänään urheilutapahtuma saa pari tuntia kirja episodin jälkeen metrilakutiskillä pari poikaa notkui ja hoki että mulle toi toi toi anna. Kun myyjä sanoi että se on 5e satsi. Niin pojat katsoi hölmönä toisiaan. Myyjä sanoi että ei näitä ilmaiseksi saa niin pojat lähti haistatellen pois.
Mikä lapsia vaivaa?
Kommentit (8)
No ei ole kyllä normaalia käytöstä. Joskus pienet notkuu siellä pakkauspäässä ja saattaa johonkin koskeakin, mutta ei ne ala sieltä mitään ottaa. Tai itse en ainakaan ole ikinä tuollaista todistanut. Enkä sitä että lapset alkaisi mankua kioskilla jotain ilmaiseksi.
Toki en ole myöskään nähnyt suomalaista lasta juoksemassa pitkin ravintolaa, tönimässä muita lapsia, ohittelemassa jonoissa tms huonoa käytöstä niin että vanhemmat ei puuttuisi. En tiedä miten muut näihin aina sattuukin törmäämään.
Kehitysvammaisia ja -viiveisiä on ollut aina. Ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä normaalia käytöstä. Joskus pienet notkuu siellä pakkauspäässä ja saattaa johonkin koskeakin, mutta ei ne ala sieltä mitään ottaa. Tai itse en ainakaan ole ikinä tuollaista todistanut. Enkä sitä että lapset alkaisi mankua kioskilla jotain ilmaiseksi.
Toki en ole myöskään nähnyt suomalaista lasta juoksemassa pitkin ravintolaa, tönimässä muita lapsia, ohittelemassa jonoissa tms huonoa käytöstä niin että vanhemmat ei puuttuisi. En tiedä miten muut näihin aina sattuukin törmäämään.
Itselle on käynyt, että lapsi pakkauspäässä alkaa siirtämään ostoksiani omalle puolelleen, jos on nähnyt jotain mieluista ostoksieni joukossa.
Nykyään käyn harvoin yksin kaupassa ja otan oman ostosten pakkaajan mukaan. Ei ole haluja ruokkia muiden pesueita, jos aina ei olisikaan kyllin valppaana maksaessaan ostoksia.
Vanhemmat opettavat varastamaan. Se on kaikki kotiinpäin.
Vanhemmat eivät uskalla pitää kuria lapsilleen koska siitä tulee lasu.
Sivistymättömyys vaivaa. Wt -jengiä ovat.
Ei ole pelkästään nykyajan ilmiö. Yli 40 vuotta sitten tuollainen lapsi yritti pölliä minulta tavaran kädestä keskellä kirkasta päivää.
Voi voi voi miten nuoriso on pilalla!