Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääpä päivittää treffi-ilmoitukseen että naisella ajokortti on se ainoa ehdoton vaatimus, lähes kaikista muista joustan.

Vierailija
30.08.2024 |

Oma auto on metriä lyhyempi ja melkein metrin matalampi kolmipyöräinen. Aika kauaksi sillä kyntää kaarteessa ulos, ei ihan raakkupurolle saakka kuitenkaan riitä edes turboahdetussa dieselissä vauhti. Eipä ole ajokorttiakaan tähän hätään, joten auto ja ajokortti on lisättävä naisen spekseihin. Pelkällä kortillakin toki pärjää, hommaan sitten sen auton millä ajella. Myös tatuoinnit, lävistykset, neonvärjätyt hiukset, rakennekynnet ja kaikenlaiset muut vastaavat viritelmät katson tässä tilanteessa plussaksi kuin myös koulutustaso ja muu yhteiskunnallinen status voi olla mitä vaan. Yh:t kuitenkin pudotan jo pois ihan siksi että en näillä spekseilläni kehtaa kenenkään lapsille toimia esimerkkinä.  

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen jolla on työpaikka ja omat hampaat. Onneksi vaatimukset on jo päivitetty. 

Vierailija
2/3 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan miehen jolla on työpaikka ja omat hampaat. Onneksi vaatimukset on jo päivitetty. 

Kaveri sai 19 v eteen sekä ylös että alas uudet hampaat. Rynkyn perä meni suusta sisään ja kruunu kustansi uuden hammaskaluston. Sai liikanimen "tekari".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla omat hampaat?

Leski-appeni oli osittain hampaaton ja harmitti, kun hänestä muuten kiinnostunut aina puhui hampaista ja lopulta se oli kynnyskysymys.