Olin jo täysin luovuttanut kumppanin löytymisen suhteen
Kohta 40 v nainen. Eronnut 3 vuotta sitten ja ihan hullunmyllyä ollut deittielämä. Nämä kaikki perinteiset mistä aina keskustellaan tuli kyllä kohdattua.
Kuitenkin päätin mennä vielä kerran deiteille yhden matchin kanssa. Kerroin hänelle viestissäkin että fwb-juttukin käy jos tullaan toimeen, alan olla aika loppu.
Kuinka ollakaan, meillä olikin erittäin mukavaa ja huomattiin että on paljon samoja ajatuksia ja arvoja.
Treffailu jatkuu, tinderit poistettiin kolmansien treffien jälkeen ja on sovittu että edetään hyvin rauhassa ja tutustutaan.
Pakko oli vaan jakaa tämä, koska olin menettänyt totaalisesti toivon. Tulevasta ei tiedä, mutta tässä hetkessä tuntuu hyvältä 😊
Älkää vaipuko synkkyyteen yllätyksiä voi tulla vastaan!
Kommentit (4)
Kiitos tästä!! Mä oon ollut pian 10v sinkku. Kyllä, ihan hullua. Toki 2 pidempää rakkaustarinaa on siihen mahtunut, lukuisia tapailusuhteita, todella monet treffit ja kohtaamiset.. Mutta ei vaan mitään mikä olisi kasvanut kumppanuudeksi.
Olen 33v nainen. Tinderissä 47 matchia, eli vientiä kyllä riittää. Mutta kuten sanottu - harvan kanssa kemiat, arvot kohtaa..
Olen ihan luovuttanut. Masentaa tämä loputon yksin-suorittamis-elämä.
Minunkin kaksi entistä seurustelukumppania olivat muualta kuin Suomesta. Pohjois-Euroopasta molemmat. Oli ilo kohdata sopivan oloinen Suomimies 😊
Paljon matcheja oli itsellänikin, harvoja deittejä kuitenkaan ja nekin alkuun saattoivat vaikuttaa että voi tulla jotain, mutta ghostaamista tai yli-innokkuutta ja liian pikaista sitoutumista vaativia.
Ap
Uskon että sä onnistut. Kiva kuulla. :) Mutta osa ei ole etsinyt enää 30v jälkeen, osa ei etsi suomalaista kumppania tai ei halua käyttää deittisovelluksia. Jotkut eivät luota enää muihin niin paljon, ehkä itseensä.