Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kampaaja ei usko...

Vierailija
30.08.2024 |

Oletteko törmänneet siihen, että kampaaja ei suostu tekemään sitä mitä pyytää, vaikka kyseessä ei ole mitään mahdotonta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta siihen kyllä että asiakas ei usko kun sanotaan ettei pysty/epäonnistumisen riski on suuri. 

Vierailija
2/5 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleisempää ettei suoraan sanota ettei osata ja nyrhitään hiukset ihan karsean näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan jäljiltä mulla on sellainen päätä pitkin menevä lyhyt polkka.

Minulla oli aiemmin lyhyempi malli joten hiusten puolesta kerroksittain leikattu malli onnistuu. 

Mutta kun ei. Ei millään leikkaa vaikka näytin vanhaa kuvaa. 

Vierailija
4/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kyllästyin vuosikymmeniä selittämään kampaajille että minulla on luonnonkihara tukka ja että jos sen leikkaa märkänä kuten suoran tukan lopputulos on hirveä, kun heti kuivuttuaan se menee kiharaan ja vaikka kampaaja kuinka föönaa ja vääntää tukan suoraksi ja laittaa kilokaupalla kiinnettä, niin ensimmäinen pesu kotona ja tulos on kananperse -kampaus. Jokaikinen näistä kampaajista vakuutti puhelimessa, kun varasin aikaa että on leikannut paljon luonnonkiharia hiuksia. Opin että eivät ole.

Vierailija
5/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani on jo sellainen ettei oikein viitsi hakea tai ehdottaa mitään uutta mallia tai väriä, ei todennäköisesti enää osallistu koulutuksiin vaan pääsee helpommalla kun asiakas sanoo mitä pitäisi tehdä, mielestäni hinnat ovat nousseet jo pilviin niin odottaisi jo vähän vastinetta rahoilleen, kuten nyt rohkeat ehdotukset ja noin muutoinkin ilmeen kirkastusta, mutta ei, eivät ole kiinnostuneet kuin kassakoneen kilinästä.