Nainen, onko miehen tökerö iskuyritys joskus onnistunut ja olet lähntenyt siltä istumalta panemaan?
Olet siis jossain ihan itseksesi ja joku mies tulee luoksesi ja sanoo:
- Taitaa tytöllä tehdä munaa mieli?
- Sinun huulesi näyttäisivät upealta k*llini ympärillä.
- Olet niin puutteessaolevan näköinen, että uhraudun n*ussimaan sinua.
Ja sitten lähdet sen kanssa paneen.
Kommentit (12)
No ei ole. Ei ole kyllä kukaan noin hölmösti yrittänytkään :D
Minulla on huono huumorintaju, mutta en todellakaan lähtisi mihinkään tyypin kanssa joka tuollaista suustaan suoltaa.
Yhden kerran. Itsevarma ja kivannäköinen kundi sanoi jo narikassa että "olet todella kiinnostavan ja persoonallisen oloinen doris, mutta ensin pitää vähän pelata rulettia". Hän pelasi rulettia ja otti pari juomaa, minä myös pari juomaa kavereiden kanssa kunnes sanoin että "sori, pitää hakea poka pois rulettipöydästä".
Tämä peluri olikin sitten ihan täysosuma, todella taitava ja melkoisen isokin. Kohtelias ja huomaavainen. Aamukierroksen jälkeen kiisteltiin kumpi pokasi kumman.
Olin kerran lähtenyt yökerhosta yksin kohti kotia. En juo paljon enkö sen takia jaksa ihan epätoivoinen olla.
Söin sitten hodariständillä jotain kahden nakin hodaria ja satuin katsomaan tien toiselle puolelle, siellä oli pysäkillä kaunis tummaverikkä kavereittensa kanssa odottamassa bussia. Se hymyili ja nuolaista huuliaan ja vei käden mahalle että nälkä. Hymyilin ja vinkkasin sille että tuu tänne.
Yllätyin kun se tuli. Annoin sille hotdogin ja tilasin uuden. Hyvää, se sanoi. Vastasin siihen että "älä sitten sano etten olisi koskaan vienyt sua ulos syömään". Nauroimme. Sitten sanoin että mulla on jälkiruokaa kotona. Se tarttui käsikynkkään ja käveltiin luokseni. Kerran jaksettiin ennenkuin nukahdettiin, aamulla sitten lisää
Seurustelimme jonkin aikaa mutta koulu ja elämä vei eri paikkakunnille.
Yhden kerran. Olin yökerhossa ja musta mies tuli luokseni. Otti kädestäni kiinni ja vei haaroihin ja sanoi lähdetäänkö? Kalu oli ihan kivi kova ja valtavan tuntuinen, lähdin mukaan.
Kerran yöbussissa oli pari jonka ainoa yhteisen kielen lause oli "I wanna fuck you." Sitä toistelivat toisilleen koko matkan. Jotenkin sekin pokaus oli onnistunut.
Jos on riittävän hyvän näköinen niin tökerökin iskuyritys on ihan ok.
Kerran hotellin yökerhossa joskus 90-luvun lopulla poika tuli hakemaan tanssimaan. Suostuin kun oli niin hyvän näköinen. Tanssin aikana ei paljon puhuttu ja poika vaikutti vähän ujolta. Kun tanssi loppui hän piti minua kädestä kiinni ja sanoi "sinulla on todella kauniit hiukset, oletko itse leikannut".....repesin nauramaan ja vedin hänet kädestä pitäen huoneeseeni.
Sängyssä ei ollutkaan sitten enää niin ujo 🥰
Vierailija kirjoitti:
No juu-u, joskus kun oikein naitattaa. Viimeisin vastaava oli kun istuin yksin drinkillä ja viereen tuli mies joka melko suoraan sanoi että "minulla on tosi iso, kokeile vaikka" kun kokeilin hänen haaroväliään niin hän sanoi että mennäänkö kokeilemaan miltä se tuntuu ja niinhän me sitten lähdettiin.
H**ra!
Vierailija kirjoitti:
Kerran hotellin yökerhossa joskus 90-luvun lopulla poika tuli hakemaan tanssimaan. Suostuin kun oli niin hyvän näköinen. Tanssin aikana ei paljon puhuttu ja poika vaikutti vähän ujolta. Kun tanssi loppui hän piti minua kädestä kiinni ja sanoi "sinulla on todella kauniit hiukset, oletko itse leikannut".....repesin nauramaan ja vedin hänet kädestä pitäen huoneeseeni.
Sängyssä ei ollutkaan sitten enää niin ujo 🥰
Sitten heräsit ja olit laskenut allesi.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran. Olin yökerhossa ja musta mies tuli luokseni. Otti kädestäni kiinni ja vei haaroihin ja sanoi lähdetäänkö? Kalu oli ihan kivi kova ja valtavan tuntuinen, lähdin mukaan.
Sen jälkeen oletkin lähinnä keskittynyt jauhamaan persuista palstalla.
No juu-u, joskus kun oikein naitattaa. Viimeisin vastaava oli kun istuin yksin drinkillä ja viereen tuli mies joka melko suoraan sanoi että "minulla on tosi iso, kokeile vaikka" kun kokeilin hänen haaroväliään niin hän sanoi että mennäänkö kokeilemaan miltä se tuntuu ja niinhän me sitten lähdettiin.