Kuinka usein haluat tavata, kun seurustelet?
Mikä on liian vähän ja mikä on liikaa?
Itse haluan nähdä päivittäin ja viettää ainakin yöt yhdessä. Pelkät viikonloput tai jopa harvemmin olisi liian vähän.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin viettää aikaa yhdessä aina kun se on mahdollista.
Kumppanini taas haluaa olla välillä pitkiäkin aikoja erossa ja tehdä omia juttujaan.
Tämä ON ongelma suhteessamme. Nyt emme ole nähneet viikkoon ja 5 päivään emme ole puhelimessa jutelleet.
Viestitkin on aika riitaisia juuri nyt. :(
Tuosta voikin sitten vetää jo johtopäätöksiä
Ei tähän voi yksiselitteisesti vastata. Riippuu elämäntilanteesta ja seurustelun vaiheesta.
Jos seurustelee niin ei tarvitse tavata ollenkaan.
"Sun ongelma on huono itsetunto"
Tuossa saatat olla, ainakin jossain määri oikeassa. -Sitä kun on päässyt tai joutunut ns. friendzonelle eli olemaan vain kaverina tai jopa ystvänä toisen kanssa. - Toki vastavuoroiset kaveruus ja ystävyys -suhteet nais(t)en kanssa ovat antavat ja ovat antaneet paljon ja enemmänkin. Mutta olen kai vähän konservatiivi(kin) kun en koen ja tunnen, että jotkut asiat vain kuuluvat pariuhteeseen kahden ihmisen välille,
- En tämän vuoksi ole, enkä ole ollut kiinnostunut myöskään mistään friends wit benefits tms epämääräisemmistä suhteista. Yhden yön juttujakin vieroksun.
Ja kun on käynyt selväksi, että minun ja naisen on parempi tulevaisuudessa olla kavereita tai jopa ystäviä (ei heidän määränsä vaan laatunsa) niin en toden totta silloin enää piinaa tai kiusaa itseäni ajatuksella siitä, että kumpa hän vain muuttaisi mielensä tai kuinka sopivalla hetkellä hän oivaltaisi, että haluaisi olla kanssani jotain muutakin kuin vain kaveri tai platoninen ystävä.
Oma lukunsa on sitten tietysti he, jotka ovat esittäneet kavereina tai jopa ystävinä pysymistä sanoakseen näin toivoen kai lähinnä, että tulevaisuudessa en kävisi hankalaksi. -Koska ei kaveruus tai ystävyys ainakaan kauaa säily hengissä tai ainakin se on hyvin hankalaa jos tulevaisuudessa käy ilmi, että siltä puuttuu täysin vastavuoroisuus.
Tiedän toki että on parisuhteita, jotka ovat saattaneet syntyä ja rakentua alkuaa kaveruus pohjalta. Voi olla. Mutta jotta niin kävisi, niin molemmilla "kaveruksilla" täytyy syntyä tuo tunne, että edetä parisuhteseen suunnilleen samanaikaisesti, eikä se ole mahdollsita niin, että toinne vaatii tai odottaa niin käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän voi yksiselitteisesti vastata. Riippuu elämäntilanteesta ja seurustelun vaiheesta.
Ja ihmisistä. Tulee löytää sellainen, joka kaipaa parisuhteelta samaa. T. Eri
Kun säkkejä pakottaa. Muuten ei tarvetta.
Minulle riittäisi kerran viikossa tapaaminen ja vaikka viikonloppuna yökyläily.
Kerran eräs deittimies sanoi minulle, että hän haluaa parisuhteessa tavata joka päivä. Sitten Pitää vaan löytää sellainen kumppani,joka ei asu kaukana ja joka ei tee vuorotyötä tai ainakaan ilta-/yövuoroja
Pari kertaa viikossa. Seurustelin kerran niin että miehen aloitteesta tavattiin joka toinen viikko ja ei siinä ehtinyt mitään tunteita muodostumaan, vaikka viestiteltiin tiiviisti.
Mahdollisimman paljon. Se mitä se tarkoittaa, on tapauskohtaista.
Jos nyt eroaisin ja alkaisin uudelleen seurustelemaan, käytännön syistä (työt ja lapset) voisi alkuun nähdä harvemmin.
Yhdessä seurustelusuhteessa elettiin kaukosuhteessa viisi vuotta ja nähtiin parin viikon välein. Suhde päättyi sitten aika nopeasti yhteenmuuton jälkeen.
Sun ongelma on huono itsetunto