Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatananpalvonnan aloittaminen: PROS & CONS

Vierailija
29.08.2024 |

Tähän syitä puolesta ja vastaan. Voittajan puolella pelaaminen toki.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus voittaa Saatanan. Miksi ihmeessä olisit häviäjä Saatanan puolella? Ja lopulta olisit ikuisessa helvetissä kärsimässä ikuisuuden? Tule uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen ja ota hänet vastaan sydämesi Herraksi, Hän on voittaja ja kuningas.

On voittanut jo.

Aamen, Olin sen tulossa lisäämään juuri. Jeesus on jo voittanut Saatanan 2000 vuotta sitten Golgatan ristillä sovittaen koko maailman synnit. Hän kuoli mutta heräsi eloon, nousi kolmantena päivänä kuolleista. Pian Hän tulee tänne maan päälle, Saatana heitetään vankeuteen 1000 vuodeksi ja Jeesus perustaa 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan jossa hän hallitsee kuninkaana. Tule pian Jeesus Maranatha! 

Vierailija
22/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ uuden harrastuksen aloittaminen virkistää

+ tapaat samanhenkisiä ihmisiä

- kypsentämättömästä sian verestä voi saada trikiinin

- mustat silmänaluset

Mustat silmänalauset? Eikö näitä oo muilla vai? Nekin saa kivasti piiloon kun vetelee valkosta grimasia päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus voittaa Saatanan. Miksi ihmeessä olisit häviäjä Saatanan puolella? Ja lopulta olisit ikuisessa helvetissä kärsimässä ikuisuuden? Tule uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen ja ota hänet vastaan sydämesi Herraksi, Hän on voittaja ja kuningas.

On voittanut jo.

Tämä on itse asiassa mietityttänyt minua viime aikoina. Jumala vihjaili koko VT:n ajan, että uhri ratkaisee syntiongelman, mutta saațana silti ajoi ihmiset țạppamaan Jeesuksen.

Jeesuksen sen jälkeinen ilmestyminen helvettíín noutamaan ko. paikan avaimia lienee ollut maailmanhistorian tylyin paistinpannuherätys ikinä. Saațana luuli ihan oikeasti voittaneensa.

Ja sitten se olikin että: *Voi saațana.*

Vierailija
24/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On voittanut jo.

Tämä on itse asiassa mietityttänyt minua viime aikoina. Jumala vihjaili koko VT:n ajan, että uhri ratkaisee syntiongelman, mutta saațana silti ajoi ihmiset țạppamaan Jeesuksen.

Jeesuksen sen jälkeinen ilmestyminen helvettíín noutamaan ko. paikan avaimia lienee ollut maailmanhistorian tylyin paistinpannuherätys ikinä. Saațana luuli ihan oikeasti voittaneensa.

Kiva tarina. Olisipa edes yksi syy ajatella, että se ei ole fiktiota.

Vierailija
25/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä häviäjän puolelle. Kuoleman jälkeen ikuisuus kärsimyksessä (eli ero Jumalasta) on turhan pitkä aika tähän elämään verrattuna.

Vierailija
26/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On voittanut jo.

Kiva tarina. Olisipa edes yksi syy ajatella, että se ei ole fiktiota. 

Faktakirja Raamatussa lukee näin, joten totta se on. 

Vierailija
27/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika selkeä miinus on kuvitteellisen olion palvonta.

Saatana elää ja voi hyvin. Katso vaikka uutisia. 

En ole ikinä missään nähnyt yhtään objektiivista todistetta saatanan olemassaolosta. Kerro toki, missä uutisissa tällaisia voi nähdä?

Esim. nämä kiinalaiset koiranlihafestivaalit.

Vierailija
28/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika selkeä miinus on kuvitteellisen olion palvonta.

Saatana elää ja voi hyvin. Katso vaikka uutisia. 

En ole ikinä missään nähnyt yhtään objektiivista todistetta saatanan olemassaolosta. Kerro toki, missä uutisissa tällaisia voi nähdä?

No sinä nyt et uskoisi, vaikka itse pääpiru tulisi kadulla vastaan ja sanoisi morjens.

Onhan se Sanassakin sanottu, että kaikki eivät usko vaikka joku tulisi haudan takaa kertomaan. Eikä monet uskoneet Jeesustakaan, vaikka saivat nähdä ihmetekoja ihan livenä, vaan lopuksi hankkiutuvat hänestä eroon.