Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian tasokas nainen?

Vierailija
29.08.2024 |

Olen fiksu, kaunis, hyväkroppainen ja varakas nuorinainen. Olen pidetty laajan kaveripiirini joukossa, ja harrastan monenlaista. Käyn silloin tällöin baareissakin näyttäytymässä. Silti minun on erittäin vaikea saada miesseuraa melko pienellä paikkakunnallani (alle 20 000 as). Johtuuko tämä siitä, että miehet pitävät minua liian kovana saaliina? Ihan vain pari yrittäjää on ollut, mutta he olivat todella humalaisia nuoria sällejä.

Ihmisenä minussa ei pitäisi olla suuresti vikaa. Olen empaattinen, sosiaalinen ja rauhallinen luonne, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Ulkonäköäkin on; käännän miesten katseita baarissa ja muualla.

Olenko vain liian vaikea, vai mistä tässä on kysymys?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot mies.

Vierailija
42/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Johtuuko tämä siitä, että miehet pitävät minua liian kovana saaliina?"

No tietysti. Etkö ole huomannut, että kaikki Vauva:n palstoilla liikkuvat sinkkunaiset ovat sinkkuja siksi, että ovat liian kauniita tai muuten liian ihania ja mahtavia. Se on selitys kaikkien naisten sinkkuuteen. Eihän kukaan mies halua naisekseen kaunista ja varakasta naista, eihän?

(Itsepetos on kyllä kivvaa...)

Erottuani innostuin tsekkailemaan naisia (25-35v) chatin kautta ensin kunnes huomasin että kuvien ja tekstien empaattiset kaunottaret olivat kaikkea muuta... Hampaat oli osalla niin mustia että mahtaa olla kuumat kesällä, lääkitys ei ollut ihan kohdallaan ja alemmuus ja ylemmyystunteet kuohuivat ristiin rastiin, ruoka-aikaan oli suurin osa ollut hyvin tarkasti kotona vaikka tarinan mukaan urheilullisuus ja sporttisuus oli valtteja. Sitten takertuminen ja katkeroituminen ensimmäisen ja viimeisen treffien jälkeen. Kaikki jotka mainosti itseään, mitä enemmän, sitä surullisempi tapaus. Jalat maahan ja jokaiselle oman laista ja tasoista seuraa ja turhat kehut ja valitukset pois. Jos ei löydy niin ei sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaunis, hoikka, tyylikäs, koulutettu, varakas, älykäs, mukava ,kiva, empaattinen, ystävällinen jne. Ja ihan kovalla kädellä karsin epämiellyttävät tyypit pois. Siis humalaiset ja muut örveltäjät, koska jokaisen itseään kunnioittavan naisen tulisi niin tehdä, ei tarvitse tyytyä mihin tahansa.

Asun isolla paikkakunnalla ja vastaavaa ongelmaa ei ole ollut. Eli sulla on liian pienet ympyrät. Seuraa on aina tarjolla ollut. Muista että myös tasokkaat miehet etsivät tasokasta naista, ja uskaltavat tulla siis tekemään tuttavuutta. Jos on kaunis jne. se ei tarkoita automaattisesti sitä, että on nirppanokka, ylpeä jne. meidän suomalaiset on kasvatettu nöyryyteen ja vaatimattomuuteen. Helkkari, mitä pahaa siinä on jos on hyvännäköinen ja menestynyt niin miksi sitä pitäisi nimenomaan vähätellä, jos nyt ei liioin leveilläkään?

Mun ihanne-nainen olis rikas, omistais viinakaupan, mykkä, 95 vuotias ja sydänvikainen...Huh ja heh. ;-)

Sä olet siis mulle driim kam druu mut pystykö vielä kertoo sun mittareista enemmän;

Tyylikäs? Mä kai oon outo mutta jostain syystä vaan Sand:in ryysyt näyttää tyylikkäiltä naisten päällä. Jack & Jones on kans ihan jees landella tms.

Mä arvostan kanssa koulutusta. Ootko akateeminen vai itseopiskellut?

Mä haluan kans ehdottomasti naisen joka on varakas ja tienaa hyvin koska nyt elellään mun tuloilla ja jos vaan oliskin myös rva palkoilla niin vois olla enemmän,,,?

Mutta mikä nyt sitten on varakas? Kerro enkeli vielä se meille kaikille?

44/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin AP vähän tsempata sua. Ei ole hyvin mennyt minullakaan. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen 

Kolme tapailusuhdetta 

Vierailija
45/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kyky arvioida itseään realistisesti on nykyään niin heikoissa kantimissa että on kyllä aika vaikea uskoa AP:n olevan kaikkea mitä kertoo ja että siltikään kukaan ei hänestä kiinnostuisi.

Vierailija
46/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse olen miesten keskuudessa pidetty nainen, josta kiinnostutaan aika usein. Monen mielestä varmaan "tasokas". Skippaisin kuitenkin sinun miespuolisen vastineesi, joka todennäköisesti harrastaa jotain triathlonia tai golfia, menee ykköset päällä balettiin ja juo jotain "laatuviinejä" fiineissä ravintoloissa, vapaa-ajalla purjehtii ja käy jossain Rotaryssa. Ei kiinnosta ollenkaan, olisimme kovin ERILAISIA. Tai no, käyn minäkin baletissa, mutta en juhlavaatteet päällä. Kyse ei ole siis siitä, että kokisin sen toisen olevan "liian tasokas", vaan en vain viehäty tuollaisista. Otan mieluummin taiteellisen, vähän boheemin miehen, jonka kanssa voi käydä rock-keikoilla ja vaihtoehtohenkisissä baareissa. Veneily on kivaa, mutta mieluummin soudellen kivoissa järvimaisemissa.

Kannattaa nyt muistaa, että kaikki eivät kiinnostu samantyyppisistä.

Vierailija
47/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ritva sun verkkarit tippuu nosta niitä.onko kelan tuet jo tullu.siinä on sinun tasokkuus.

Vierailija
48/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikkihan me tiedetään palstan liian tasokkaat naiset! Onneksi kukaan täysijärkinen mies ei sekaannu heihin. Antaa heidän olla itsekseen.

Vierailija
49/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..taas näitä! :D

Meillä naisilla on jostain syystä hirveä tarve selvittää miksi muut suhtautuvat meihin niin kuin suhtautuvat, varsinkin miehet.

Pohditaanpa tilannettasi. Kaunis, fiksu, mallintöitäkin tullut tehtyä. Oukei, "paperilla" kuulostat huippusaaliilta. Mutta. Se ei tarkoita sitä että iso osa miehistä olisi sinusta automaattisesti kiinnostuneita. Kaikki eivät pidä "mallilookista"; jollekin se ihannenainen voi olla söpö, iloinen ja pyöreämuotoinen.

Täydellisen symmetriset kasvonpiirteet eivät ole sama asia kuin kauneus; jonkun mielestä kasvojen virheettömyys voi olla tylsää. Pienet "virheet" tekevät meistä persoonallisen näköisiä.

Olet kiva ja sosiaalinen; monet kuitenkin ihastuvat ihmisiin joiden luonteessa on särmää.

Veikkaukseni on, että olet vähän tylsä. Siksi sinua ei lähestytä. Tämä saattaa mennä ihan metsään, mutta tällaisen kuvan kertomuksestasi sain. Tiedän muitakin tällaisia naisia, joissa ei ole mitään vikaa, mutta joista miehet eivät tunnu olevan kiinnostuneita. Vastaavia miehiä on toki myös.

Vierailija
50/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että "miehet eivät ole kiinnostuneita" tarkoittaa sitä ehkä 10% miehistä joilla on pokkaa mennä baarissa tai muualla julkisella paikalla iskemään naista. Sinä nyt et vain jostain syystä ole sitä tyyppiä jota tuo osuus miehistä lähestyisi.

Sitten jää se 90% miehistä jotka kyllä ujosti saattavat katsella sinua mutta kääntävät pään pois heti kun huomaat heidät. Siellä voi olla vaikka kuinka paljon sinusta kiinnostuneita mutta heidän kanssaan sinulla ei tule mitään koska odota aina miehen tekevän sen aloitteen.

Itselläni oli vähän sama tilanne aikanaan. Juuri kukaan ei koskaan iskenyt vaikka ainakin omasta mielestäni ihan kivan näköinen ja naisellinen nainen. No ratkaisin tilanteen sillä että kun huomasin miehen vähänkään edes katselevan niin menin juttelemaan ja olin tarpeen tullen hyvinkin "helppo". Aika pian sieltä löytyi vähän ujompi mutta tosi mukava ja fiksu mies jonka kanssa on nyt pidetty yhtä yli 10 vuotta.

Ilman omaa aktiivisuutta olisin varmaan edelleen sinkku.

Vierailija
51/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottokeskukset ovat täynnä näitä korkeasti koulutettuja miehiä, joten ei muuta kun sinne vaan valitsemaan itsellesi sopiva kumppani!

Vierailija
52/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu tietenkin siitä, että kaikki tuntevat sinut ja ketään et oikeasti kiinnosta. Sorry.

Pienellä paikkakunnalla tosiaan tiedetään kaikki toistensa asioista. Olis sinkkuna, eikä kukaan edes yrittänyt. Kun aloin seurustelun, yksi tuttu snoi, ettei kukaan halunnut joutua vertailuun exäni kanssa. Hän tuli tunnetuksi naistenmiehenä :(

Vierailija
53/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin saatiin miesten syyksi... Olkaa naiset ihan vaan keskenänne. Hankkikaa vaikka kissa tai koira ja lopettakaa se jatkuva miesten syyllistäminen. Sille on varmaan hyvä syy miksi, ette ole löytäneet ketään.

Vierailija
54/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian tasokasta naista ei ole olemassa. Mistä ne baarissa kävijät näkevät että olet varakas ja fiksu? Ainoa mitä ne näkevät ovat kasvot ja kroppa. Veikkaan että yliarvioit oman viehätysvoimasi ja se ajaa miehet pois. Jää vain snobi vaikutelma.

Väitätkö sinä että ap valehtelee, kun sanoo olevansa "liian tasokas nainen"? Kuinka sinä kehtaat!

Vierailija
55/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin saatiin miesten syyksi... Olkaa naiset ihan vaan keskenänne. Hankkikaa vaikka kissa tai koira ja lopettakaa se jatkuva miesten syyllistäminen. Sille on varmaan hyvä syy miksi, ette ole löytäneet ketään.

Kaikille ei vaan riitä pitkiä +190 cm ja komeita miehiä, joilla vielä olisi miljoona tilillä.

Vierailija
56/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap kenties jakanut ittees sekä omaa kehoasi nuorempana pahojen poikien kanssa? Jos maineesi on sitten levinnyt koko kylälle, niin ei ihme että ketään ei kiinnosta alkaa seurustelemaan kanssasi. En mäkään halua naista, joka on maannut kaikkien pahojen poikien kanssa.

Vierailija
57/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "hyväkroppainen" voi tarkoittaa nykyään ihan mitä vaan. Meidän työpaikalla on monta 160-170 cm sinkku naista ja painoa heillä on 80-90 kg, silti pitävät itseään "hyväkroppaisina"... Harmi vaan, että työpaikan miehet eivät näe tätä naisten "hyväkroppaisuutta" samoin! Vaan pitävät naisia ylipainosina.

Vierailija
58/58 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..taas näitä! :D

Meillä naisilla on jostain syystä hirveä tarve selvittää miksi muut suhtautuvat meihin niin kuin suhtautuvat, varsinkin miehet.

Pohditaanpa tilannettasi. Kaunis, fiksu, mallintöitäkin tullut tehtyä. Oukei, "paperilla" kuulostat huippusaaliilta. Mutta. Se ei tarkoita sitä että iso osa miehistä olisi sinusta automaattisesti kiinnostuneita. Kaikki eivät pidä "mallilookista"; jollekin se ihannenainen voi olla söpö, iloinen ja pyöreämuotoinen.

Täydellisen symmetriset kasvonpiirteet eivät ole sama asia kuin kauneus; jonkun mielestä kasvojen virheettömyys voi olla tylsää. Pienet "virheet" tekevät meistä persoonallisen näköisiä.

Olet kiva ja sosiaalinen; monet kuitenkin ihastuvat ihmisiin joiden luonteessa on särmää.

Veikkaukseni on, että olet vähän tylsä. Siksi sinua ei lähestytä. Tämä saattaa mennä ihan metsään, mutta tällaisen kuvan kertomuksestasi sain. Tiedän muitakin tälla

Miksi kukaan haluaisi tylsän "puolison"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän