Nyt alkaa sit oikeasti olla hätä käsillä. Mulla on tälle + ensi kuulle noin 100e elämiseen, ja siitä pitää vielä maksaa puhelinlasku yms.
Joudun alkaa varastamaan ruokaa?!?!
Kiitos hallitus ja Kela!!!
Kommentit (57)
Ilmiannettu spämmina ja silkkana sonnanjauhantana.
Aikaisemmin päivällä rahaa oli muka 15 euroa
Vähennä narkkaamista ja loisimista, sekä lisää työntekoa. Meillä muilla ei ole mitään velvollisuutta elättää sinua, et ole meidän yhteinen rakkauden hedelmä.
Sama postaus joka päivä, hankippa elämä
Ehkä joku näistä hyveellisistä jeesuksen morsiamista jotka sua hartaudella aikaisemmissa spämmäilyissäs puolusti meitä pahoja pahoja pakanoita vastaan ottaa syt täysihoitoonsa ja kustantaa sulle kaiken eikä sun tartte tehdä muuta kuin avata se suu kun ruokaa on tulossa valmiiksi syötettynä ääntä kohti ..
Kannattaa tottua köyhään elämiseen. Ei sinua kukaan palkkaa edes narriksi, vaikka oletkin tehnyt itsestäsi pellen.
Kohta viisi poistettua ketjua tänään, alkaako jo piisata?
Oletko ajatellut elää elämäsi perustuen siihen, että lähtökohtaisesti on jonkun toisen (veronmaksajien) tehtävä vastata siitä, että sinulla on rahaa käytettävissäsi?
Olet hieno esimerkki siitä, mikä nykyajan ihmisissä on pielessä. Ota vastuu omasta elämästäsi äläkä odota, että joku muu tekee sen puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kerää pulloja
Kerää sieniä
Töihin
Ei löydy pulloja eikä ole energiaa kerätä kun ei ole kunnon ruokaa
Töitä olen hakenut aktiivisesti mutta kukaan ei ota töihin
Vierailija kirjoitti:
Vähennä narkkaamista ja loisimista, sekä lisää työntekoa. Meillä muilla ei ole mitään velvollisuutta elättää sinua, et ole meidän yhteinen rakkauden hedelmä.
En narkkaa enkä loisi
Täitä olen hakenut aktiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarinasi muuttuu koko ajan? Miksi spämmäät?
Ei ole mitään tarinaa
Sullahan oli vaan 15 euroa. Mistä nykäisit 85 e lisää?
Nyt ei sitten ole varaa maksaa Ullanlinnan kaksion vuokraa kiitos hallitus ja Kela!!!
Miksi tarinasi muuttuu koko ajan? Miksi spämmäät?