"Vuokra-asunnossa ei pesukonetta tai pesutupaa asukkaan tulee itse järjestellä pyykkihuolto" Millä tavoin siis?!
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää......mä ostin kuivaavan pesukoneen. Hinta oli vain 700€.
Minä ostin pesukoneen ja kuivausrummun erikseen, niin voi käyttää molempia yhtäaikaa. 2100 euroa maksoi kotiintuotuna.
Meillä ei ole tässä eikä ollut edellisessä pyykkitupaa, joskus on asuttu talossa missä on pyykitupa, mutta yli 30 vuotta tehtiin pyykkihuolto niin kuin tehdään omakotitaloissa eli oma pesukone
Vierailija kirjoitti:
Osta oma kone.
Ei se paljon auta, jos asunnossa ei ole pesukoneliitäntää. "asukkaan tulee itse järjestellä pyykkihuolto" viittaa siihen, ettei sinne saa konetta.
Positiivista on et ap:llä on halpa vuokra siellä favelassa
Tarkoittaako tuo pesukonetta, vai liitäntää/paikkaa pesukoneelle?
Kyllähän se hankaloittaa elämää huomattavasti joutua roudaamaan kaikki pyykit pesulaan, varsinkin jos ei ole omaa autoa käytössä. Siihen menee aikaa.
Minunkaan kodissa ei ole pesutupaa eikä ollut kukaan ostanut konetta valmiiksi :----D
Tilasin verkkokaupasta kotiinkuljetuksella ja asennuspalvelulla muuttoa seuraavaksi päiväksi, hyvin pyörii pyykki ja suomalaisen merkin hyvä taittoteline ei pajoa Prismassa maksanut. Yksin en olisi välttämättä jaksanut konetta tänne tuoda tai asentaa välttämättä turvallisesti.
Pitää hankkia pyykkikone ja sen asennus samalla? Ehkä joku tuki siihen hankintaan osaksi. Se ilmeisesti tilataan firmasta ja kuljetusajat sovitaan. Itse ei kannata kiilautua hississä kuoliaaksi kuljetuskärryjen kanssa, ellei ole varma kokemus niistä kuljetuksista ja voimaa, sekä toveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla koneella, pälli.
Siis ei pesukoneelle tilaa unohtu sanoa
Keittiöissä on pesukoneet vanhemmissa taloissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla koneella, pälli.
Ei edes päältä ladattavalle?
Olen asunut noin 12 vuokra-asunnossa, eikä yhdessäkään ole ollut pyykkikonetta ennen kuin hankin sellaisen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oma kone.
Ei se paljon auta, jos asunnossa ei ole pesukoneliitäntää. "asukkaan tulee itse järjestellä pyykkihuolto" viittaa siihen, ettei sinne saa konetta.
Eihän tuo sitä tarkoita vaan voit järjestää sen pesemällä omalla koneella
Pesulassa tai sitten jonkun luona, esim. kaveri tai vanhemmat. Tai sitten ihan vaan ostat oman koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla koneella, pälli.
Ei edes päältä ladattavalle?
Minulla ei edes vessaan mahdu suihkua saatikka pesukonetta.
Eikö ihmiset osaa enää pestä pyykkiä käsin ollenkaan? Pikkupyykki ainakin on mahdollista pestä ihan lavuaarissa. Lakanat ja pyyhkeet voi sitten pestä jossain itsepalvelupesulassa. Uusavutonta sakkia, jos ei ilman pyykkikonetta tai astianpesukonetta pärjää.
Asukas ostaa pesukoneen tai vie pesulaan. Tai itsepalvelupesulaan.
Halvimman pesukoneen saa alle 200e uutena, jos ei ole varaa niin ei kannata edes muuttaa omilleen. Toki alkaa se itku ja vinkuminen kuinka sen saa kotiin ja asennus. No ne asiat kuuluu myös aikuisuuteen kun joutuu ihan itsenäisesti hoitamaan asioita eikä äiti tai isi ole pyyhkimässä pyllyä.
Voi herranjestas tätä uusavuttomuutta! Jos pesukone ei mahdu asuntoon, niin tässäpä vaihtoehtoja: viet pyykit pesulaan tai käytät itsepalvelupesulaa, selvität, onko jonkun kaverin talossa pesutupa, jota voisit käyttää tai käyt pesemässä pyykit jollain kaverilla tai sukulaisella ja maksat siitä korvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oma kone.
pulsaattoripesukone ei vaadi liitäntää, sillä hoituu ns. päivittäispyykki. Lakanapyykin joutuu varmaan näissä itsepalvelupesuloissa hoitamaan. Pulsaattoripesukone Manta WH367, 6,5kg | Netrauta.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oma kone.
Kenen muun sen sitten pitäisi järjestää ellei sen asukkaan?
Buahhaa nykynuori varmaan kuolee nälkäänkin kun vuokranantaja ei ole tuonut herkkuja kaupan paistopisteeltä.