Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lily Allen palautti adoptoimansa rescue-koiran takaisin löytöeläintaloon, kun se söi perheen passit 😆

Vierailija
29.08.2024 |

Allen kertoo koiran syöneen hänen ja hänen lastensa passit, joiden mukana oli myös heidän viisuminsa.

Se söi meidän kolme passiamme, ja niissä oli myös meidän viisumimme. Enkä voi edes kertoa, kuinka paljon siihen meni rahaa korvata ne kaikki korona-aikana. Se oli täydellinen logistinen painajainen, Allen kertoo podcastissa.

Allen kertoo tilanteen johtaneen siihen, ettei hänen lapsensa pystynyt tavata Englannissa asuvaa isäänsä useisiin kuukausiin, koska se v***n koira oli syönyt ne passit. Allen sanoo koiran pilanneen hänen elämänsä.

Allen paljastaa myös perheen olevan hankkimassa pian uutta koiraa, chihuahuaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laulaja-lily-allen-kertoo-palauttan…

🤣😂😅

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ollut helpompi vain viedä se rakki piikille?

Vierailija
2/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Allen piikille. Ei tarvitse koirien eikä sen lasten kärsiä. Varmasti yksi maailman ärsyttävimmistä ihmisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu koira söi passit, koiran syy. Ei sen syy joka jätti ne passit koiran ulottuville

Vierailija
4/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu rescue rekku eikä Lily Allen Suomen luontoon. Häiritsevät pikkulintujen pesintää.

Vierailija
5/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on kiva asuste, jonka voi uusia jos vanha ei miellytä. Kivoja oppeja opettaa lapsilleen.

Vierailija
6/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko remmiä?

Vierailija
7/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvin tyhmä ihminen ottaa koiran riesakseen.

Vierailija
8/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava anekdootti. Lily allen on ihan paras.

Vierailija
9/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily allenilla on ihana asunto new yorkissa. Youtubesta löytyy esittely. Ihan 🤩

Vierailija
10/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain super hyvin tyhmä ihminen kirjoittaa tuollaisen kommentin, saati ajattelee noin.

Vierailija
11/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran voi myös syödä kiinalaiseen tapaan.

Vierailija
12/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kissa, koira eikä pieni lapsi ole tuhonnut yhtään tärkeää asiakirjaa. Tärkeät asiakirjat säilytetään muualla kuin lattialla tai lemmikin pedissä, meillä korkealla lukitussa kaapiston laatikossa. 

Onko tämä Lily nyt Suomessa?  Oli tai ei, tapaus kertoo kaiken hänen älystään ja toimintakyvystään eli hän on täysin hyödytön.

Vierailija
13/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain super hyvin tyhmä ihminen kirjoittaa tuollaisen kommentin, saati ajattelee noin.

No kyllä mäkin olen sitä mieltä että koiranomistajissa on ihan valtavasti typeriä ihmisiä. Ja sanotaan nyt näin että ihan on töitäkin tullut tehtyä koirien ja niiden omistajien kanssa ja paljon olen nähnyt. En edes jaksa mennä yksityiskohtiin mikä kaikki pielessä. -eri

Vierailija
14/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lähettävät sen takaisin Romaniaan.

Vierailija
15/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on kyllä näiden rescuekoiraihmisten ongelma. Markkinoidaan niitä sillä tavalla, että olet hyvä ihminen kun otat rescuekoiram. Kato kuin ihana. Eikä haluta nähdä sitä, että nämä koirat ovat usein luonteeltaan arvaamattomia, koska taustoista ei tiedtä. Hyvä, että ottavat perheen elämään sopivan koiran seuraavaksi. 

Vierailija
16/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jättää passinsa lojumaan pitkin ja poikin.

Vierailija
17/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa paskansi kerran keskelle mun sänkyä ja oon raadellut ties kuinka monet paikat kynsillään hajalle Ihanin katti mitä mulla on ikinä ollut. Miksi ihmiset joilla on sietokyky tuota luokkaa ottaa lemmikkejä. Aika moista nipottamista turhasta valittamista. Tuollainen on vain osa elämää.

m48

Vierailija
18/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa paskansi kerran keskelle mun sänkyä ja oon raadellut ties kuinka monet paikat kynsillään hajalle Ihanin katti mitä mulla on ikinä ollut. Miksi ihmiset joilla on sietokyky tuota luokkaa ottaa lemmikkejä. Aika moista nipottamista turhasta valittamista. Tuollainen on vain osa elämää.

m48

Potkasitko kissaa?

Vierailija
19/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukkaset

Vierailija
20/22 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten tyyppien ei pitisi hankkia eläimiä, kun suhtautuminen elävään olentoon on samanlaista kuin suhtautuminen käsilaukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme