Frans Frangenin ammatti isona?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Äiti-Rosa on monilahjakkuus:
"Rosa Meriläinen treenaa vaginaansa Nostan esimerkiksi ketsuppipulloa
Kirjailija Rosa Meriläinen kertoo Me Naiset -lehdelle pystyvänsä myös saamaan orgasmin ajatuksen voimalla."
" Treenaan vaginapainonnostoa ja nostan esimerkiksi ketsuppipulloa. Olen opiskellut asiaa netissä. Olen opetellut käyttämään vaginaani ja olemaan läsnä omassa kehossani, Meriläinen kertoo lehdelle.
Meriläinen kertoo, että teini-ikäisenä hänen oli vaikea saada orgasmeja ja hän mietti, onko vika hänessä itsessään. Enää ongelmaa ei ole.
Nykyään pystyn itse saamaan orgasmin ajatuksen voimalla sekunneissa. Olen saanut orgasmin myös suudellessa, Meriläinen kertoo lehdelle.
Hän myös kertoo pystyvänsä itse säätelemään orgasminsa kestoa ja pitkittämään sitä."
Mitä mä just luin?
Vielä tarvitaan lisätietoa. Heinz, Felix, Ilona? Puolen kilon vai kilon pakkaus?
Että kehtaatte kiusata lasta, hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on muuta tekemistä kuin puhua tuntemattomista Franseista. Oli julkisuustemppuja tai ei. Älkää kiinnittäkö huomiota näihin tai sitten saa loppuelämän seurata tiettyjä julkkisperheitä. Ja hameita.
Suomen suurimman iltapäivälehden etusivu tänään. Useita artikkeleita maan näkyvimmissä medioissa kuluvan vuoden aikana. Siihen ei tietysti mikään auta, jos ei seuraa ympäristöään millään lailla vaan ainoastaan vauvapalstailee olemattomilla tiedoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija Rosa Meriläinen kertoo Me Naiset -lehdelle pystyvänsä myös saamaan orgasmin ajatuksen voimalla."
" Treenaan vaginapainonnostoa ja nostan esimerkiksi ketsuppipulloa. Olen opiskellut asiaa netissä. Olen opetellut käyttämään vaginaani ja olemaan läsnä omassa kehossani, Meriläinen kertoo lehdelle.
Meriläinen kertoo, että teini-ikäisenä hänen oli vaikea saada orgasmeja ja hän mietti, onko vika hänessä itsessään. Enää ongelmaa ei ole.
Nykyään pystyn itse saamaan orgasmin ajatuksen voimalla sekunneissa. Olen saanut orgasmin myös suudellessa, Meriläinen kertoo lehdelle.
Hän myös kertoo pystyvänsä itse säätelemään orgasminsa kestoa ja pitkittämään sitä."
http
Tänä päivänä Rosa pystynee ottamaan pullon pohja edellä sisään ja pusertamaan ketsupit ulos römpsälihasten avulla ilman käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kehtaatte kiusata lasta, hävetkää.
Etkö sinä oikeasti tiedä, että 18-vuotias on aikuinen? Näytteletkö vaan typerää vai tuleeko luonnostaan?
Niin että vapaata riistaa kaltaisillesi hulluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä tyhmä on. Vanhemmat tasoittaa tietä, menee yliopistoon aikanaan ja sitten kummasti järjestyy joku hyväpalkkainen homma tai useampia.
Turha kuvitella että hän tippuisi saastan joukkoon. Sitä ei tapahdu.
Saastan joukkoon? Siis tarkoitat normaaleja ihmisiä?
Tarkoitan näitä ilkeitä ihmisiä, jotka oireilevat haukkumalla ja joiden oma sosiaalinen status on alhainen. He toivovat, että poika tippuisi korkealta ja kovaa, mutta niin ei tule käymään.
Sulla on huono käsitys ihmisistä, en usko, että toivovat nuorelle miehelle pahaa, kunhan pilailevat tämän teeman ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Noille muutamille typerille vinkujille huomauttaisin, että ketjun aihe Frans on asioillaan itse julkisuuteen tullut aikuinen. Julkkisten alaikäiset lapset, joista ei tiedetä edes nimiä, eivät sen sijaan ole sopivia nälvimisen aiheita, vaikka toinen heidän vanhemmistaan kuinka olisi tunnettu.
No tässä nimiä.
Oikeus tuomitsi kansanedustaja Riikka Slunga-Poutsalon pojan yli neljän vuoden vankeuteen tilasi Hollannista huumeita ja pakkasi niitä myyntiin asunnossaan
Haastehakemuksen mukaan 27-vuotiaan Riku Henri Petteri Normanin epäillään tilanneen Hollannista vuosien 20192020 aikana yhteensä yli kilon amfetamiinia sekä pienempiä määriä muita huumeita ja myyneen niitä Tor-verkossa. Lisäksi syytetty piti asunnossaan laitonta kaasupistoolia ja patruunoita. Miehen asunnosta takavarikoitiin poliisitutkinnan aikana myös huumausaineiden pakkaamiseen ja lähettämiseen tarkoitettuja materiaaleja ja muistiinpanoja.
Poliisioperaatio kansanedustajan kotona: Riikka Slunga-Poutsalon poika säilytti kovia huumeita ja myyntivälineitä äitinsä asunnossa
Riikka Slunga-Poutsalon (ps) aikuisen pojan epäillään syyllistyneen useisiin törkeisiin huumausainerikoksiin.
. Slunga-Poutsalo on toiminut kesäkuusta 2023 lähtien valtiovarainministeri Riikka Purran valtiosihteerinä.
Ammatinvalinta tuokin, mutta turvallisuusriski tuollainen huumepiirien läheisyys valtiosihteerille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ihmisiä täällä mollata?
Mun mielestä jokainen saa olla juuri hän,joka on. Tuskin tämän molllauksen kohde on kenellekään teistä mitään pahaa tehnyt tai sanonut.
Antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä kuten elää.
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Kuules törkyturpa. Pistä sinä nimesi ja kuvasi tänne, niin me aletaan mollaamaan oikein kuorossa. Ihan törkeää tekstiä. On nuoresta ihmisestä kyse ja sinä kehtaat täällä vääntää tuollaista törkyä. 🤢🤢🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppia löytyy myös viiden ja kymmenen kilon sangoissa räjähtävän voiman harjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokainen saa olla juuri hän,joka on. Tuskin tämän molllauksen kohde on kenellekään teistä mitään pahaa tehnyt tai sanonut.
Kuules törkyturpa. Pistä sinä nimesi ja kuvasi tänne, niin me aletaan mollaamaan oikein kuorossa. Ihan törkeää tekstiä. On nuoresta ihmisestä kyse ja sinä kehtaat täällä vääntää tuollaista törkyä. 🤢🤢🤮🤮
Jos Fransu kestää feministiset kiroiluiltamat ja Rosan painonnostoharrastuksen, niin eiköhän tämä ole aika pientä.
Niin siis mekkoko nyt on niin kamalaa että ei voisi valita mitä tahansa ammattia mikä sattuu kiinnostamaan? Nuo kuvat voi helposti kuitata myöhemmin jonain nuoruuden provoiluna tai hassutteluina. Ei elämä ihan noin vakavaa ole kuin täällä kuvitellaan.
Eiköhän olisi parasta jättää tulevaisuutensa hänelle itselleen mietittäväksi vailla sen kummempaa spekulointia vieraiden taholta. Itse olen kiitollinen siitä, että sain viettää lapsuuteni ja nuoruuteni ilman mitään lehtien lööppejä, sillä uskon tuon nuoren ihmisen osalta nykyvaiheensa lopulta vain hankaloittavan hänen tulevaisuuttaan ja valintojaan tarpeettoman julkisuuden myötä. Toivottavasti hän löytää mielekkään oman polkunsa eikä ainakaan päätä jäädä jonkinlaiseksi julkisuuskellukkeeksi erityisesti äidilleen, jonka oma kiinnostavuusarvo on hiipunut jo hyvän aikaa.
siellä varmaan kotona mietitty mikä olisi nopein ja helpoin tapa päästä julkkiseksi
hameella se onnistui
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mekkoko nyt on niin kamalaa että ei voisi valita mitä tahansa ammattia mikä sattuu kiinnostamaan? Nuo kuvat voi helposti kuitata myöhemmin jonain nuoruuden provoiluna tai hassutteluina. Ei elämä ihan noin vakavaa ole kuin täällä kuvitellaan.
Tämä mekkojuttu saattaa olla ns. nöyryytysrituaali? Esimerkiksi oscar-gaalassa oli kai miesjuontaja pukeutunut mekkoon ja sanottiin, että oli joku nöyryytysrituaali. Ehkä vähän kaukaa haettua, tuli vaan mieleen, kun olen tällaisen jutun jostain lukenut.
Simolla on poika ja Rosalla se on mekossa.
Vierailija kirjoitti:
Peukku tälle. Olen itse melkein kaikesta eri mieltä kuin Frans, mutta pidän tämäntyyppisiä ketjuja todella vastenmielisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva että kaltaisellasi lerppakullilla edes joskus ottaa eteen, kun pääsee kiusaamaan heikompiaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vain ihmetellään, että miksi pojalla ei voi olla mekkoa tai tyttötyypillisiä mieltymyksiä ilman että se muuttaa sukupuolen. Mekkoon pukeutuva poika ei ole yhtään vähemmän mies kuin raksaäijä, ainoastaan erilainen. Miksi juuri vihervassut takertuvat kiivaimmin ummehtuneisiin sukupuolistereotyyppeihin?
Noille muutamille typerille vinkujille huomauttaisin, että ketjun aihe Frans on asioillaan itse julkisuuteen tullut aikuinen. Julkkisten alaikäiset lapset, joista ei tiedetä edes nimiä, eivät sen sijaan ole sopivia nälvimisen aiheita, vaikka toinen heidän vanhemmistaan kuinka olisi tunnettu.