Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jysk:in huono asiakaspalvelu

Vierailija
29.08.2024 |

Myyjä ei sano kiitos, ei pahoittele vaikka tekee virheen, on nyrpeän ja ylimielisen oloinen.

Nettisivuilla ei myöskään voi jättää palautetta asiasta.

Miksette panosta asiakaspalveluun? Jäisi maksavalle asiakkaalle parempi mieli ja tulisi uudelleenkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut erinomaista asiakaspalvelua jokaisessa Jysk myymälässä.

Vierailija
2/19 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kesällä ja ihan hyvää palvelua sain . Myyjä oli iloinen ja pirteä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva teille. Jos siis olette oikeita asiakkaita ettekä Jyskin palveluksessa. Minun kokemukseni sattui kuitenkin ihan yhtä lailla Jyskin kassalla. Kannattaisi palkata sinne myyjiä, jotka osaavat olla kohteliaita ja asiakaspalveluhenkisiä. Luulisi että tulijoita olisi. Ap

Vierailija
4/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva teille. Jos siis olette oikeita asiakkaita ettekä Jyskin palveluksessa. Minun kokemukseni sattui kuitenkin ihan yhtä lailla Jyskin kassalla. Kannattaisi palkata sinne myyjiä, jotka osaavat olla kohteliaita ja asiakaspalveluhenkisiä. Luulisi että tulijoita olisi. Ap

Jyskin palveluksessa? Taidat olla luulosairas.

Vierailija
5/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato peiliin mikset saanut hyvää asiakaspalvelua. Turha täällä kitistä.

Vierailija
6/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvää palvelua, kiitos vielä😁

Vierailija
7/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jysk myi palautetun eli siis käytetyn tuotteen uuden hinnalla. 

En jotenkin siinä tilanteessa osannut kieltäytyä ottamasta. Nyt en sitten jyskista enää osta

Vierailija
8/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuilla voit lähettää palautetta asiakaspalveluun ja valitset sieltä, mitä myymälää palaute koskee.

Vierailija
9/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koko henkilöstö on tukityöllistettyjä.

Oikeita töitä pekkasineen ei ole.                                                                                                                                  zum

Vierailija
10/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ihan hyvää palvelua saa, jos saa palvelua ylipäätään. Tuntuvat olevan aika ylityöllistettyjä. Viimeksikin kun kävin niin yksi myyjä yritti neuvoa asiakkaita, olla kassalla ja hyllyttää tavaroita. 

Vierailija
11/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen saanut sieltä hyvää palvelua, mutta tuotteet on usein heikkolaatuisia. pitääkin aina katsoa tarkkaan materiaaleja

Vierailija
12/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera kirjoitti:

Kyllä siellä ihan hyvää palvelua saa, jos saa palvelua ylipäätään. Tuntuvat olevan aika ylityöllistettyjä. Viimeksikin kun kävin niin yksi myyjä yritti neuvoa asiakkaita, olla kassalla ja hyllyttää tavaroita. 

Työttömiä on myös esim. hyllyttämässä  kirjastokirjoja. He saavat kolaukset ja 9:- kulukorvauksen. Tämä 9:-  kulukorvaus on ollut melko pitkään sama.

Tilanne, jossa oikeita töitä ei saa ei auta tulevan  ja etenevän sukupuuttomme torjuntaa.

Vierailija
13/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jysk myi palautetun eli siis käytetyn tuotteen uuden hinnalla. 

En jotenkin siinä tilanteessa osannut kieltäytyä ottamasta. Nyt en sitten jyskista enää osta

Eikö tuossa ole valtaosa omaa tyhmyyttäsi? Noloahan tuo on, jos et osaa suutasi aukaista.

Vierailija
14/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyseisessä liikkeekssä tänään siskoni kanssa Itä-Helsinki: Itis .Olemme vanhempaa väkeä.Meitä tervehidittiin, oltiin ystävällisiä kuten henkilökunta  aina siellä.

Vierailija
15/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin henkilöstön manageeraus ei ilmeisesti aina välttämättä toimi kunnolla. Ihan kuin sitä johdettaisiin etänä jostain hieman erilaisesta henkilöstökulttuurista. Lähes aina olen saanut hyvää ja rentoa palvelua, eikä kukaan häiritse, jos haluaa vain itse katsella. Mutta mutta, sattumoisin olen törmännyt heidän varastomieheen, joka alkoi sättimään asiakasta, joka oli hänen mielestään väärässä (vaikka myyjien juuri osoittamassa) paikassa. Sama henkilö olikin myöhemmin ylennetty myyjäksi ja vierestä kassalla kuuntelin ihmeissäni hänen töykeää puhetta asiakasta kohtaan. En ole sen jälkeen asioinut Jyskissä. 

Vierailija
16/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olemme poistuneet Jyskistä, kun myyjät olivat kadonneet. Siellä oli muitakin asiakkaita ihmettelemässä samaa. Onneksi saimme samantapaisen ostoksemme muualta.

Vierailija
17/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolan Jyskissä ihan parasta palvelua. Harvoin kohtaa yhtä avuliaita, ystävällisiä ja hyväntuulisia myyjiä 😊

Vierailija
18/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettisivuilla voit lähettää palautetta asiakaspalveluun ja valitset sieltä, mitä myymälää palaute koskee.

Missä siellä? Voitko laittaa linkin? En itse löytänyt.

Vierailija
19/19 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato peiliin mikset saanut hyvää asiakaspalvelua. Turha täällä kitistä.

Sama myyjä siinä kirjoittelee kuin ap:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi