Jos sä elät terveellistä elämää ja sulla tekee mieli "herkkuja", sä voit ihan hyvin tehdä sen viikonloppuna esim
Jos sä vaikka janoat pizzaa, niin tee se itse. Osta kunnon pohja siihen ja sitten täytteet vaan itse ja mieluiten terveellisemmästä päästä, ei se pizza sillon itsessään ole epäterveellistä. Ihan samanlailla sä syöt esim tomaattia ja ananasta muutenkin, tai kanaa tai ihan mitä vaan, sipulia, oliiveja, sieniä, jotain laadukasta lihaa.
Tai jos tekee mieli jätskiä, osta protskujätskiä tai kato sen paketin sivusta, ettei se ole ihan sitä kaikkein pahinta, minkä kalorit paukkuu reilusti yli tonniin per purkki.
Sä voit tehdä tortilloja myös, ei sekään ole epäterveellistä jos sä teet sen itse. Kiinnitä vaan huomiota niihin aineisiin mistä sä teet niitä.
Ei sun tarvi kituuttaa, sovita ne päivän macroihin
<3
Kommentit (23)
Aloittaja on varmaan reputtanut apukoulun.
Olipa harvinaisen typerä aloitus, ei varmaan kukaan ole itse tajunnutkaan. Ja ajatella, aika moni osaa jopa itse tehdä sen pitsapohjan! Proteiinijäätelöä ei kuitenkaan kannata syödä, normaalilla ruokavaliolla proteiinia saa tarpeeksi muutenkin, moni liikaakin.
Ja nimenomaan hyvin syöminen on sitä terveellistä. Eikä tartte viikonloppupalkintoja viikon kärsimyksistä.