Mies ei ole poistanut yhteiskuvia instasta, vaikka ollaan erottu
Onko tää rikos? Voiko tehdä rikosilmoituksen? Mun mielestä on väärin pitää niitä kuvia vielä julkisessa profiilissa. Seurustelen eri miehen kanssa, niin on tosi kiusallista, että luullaan mun seukkaavan exän kanssa edelleen. Oon sanonut miehelle, että poista ne, mutta hän ei ole vastannu mitään !!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata laittaa nettiin kuvia, jotka kaduttavat myöhemmin. Idiootti on tuo mies, mutta ei tuolle voi mitään tehdä.
Ai, valokuva-albumeistakin olisi aikoinaan pitänyt poistaa ex-heilat? Instagram on nykypäivän valokuv-albumi. Sinne kerääntyy eletty historia kuvina.
Valokuva-albumit ovat omia omassa hyllyssä olevia arkistoja. Niiden sisältöä ehkä joskus näytetään jollekin. Insta yms ovat oman elämän julkista esittelyä (usein myös valheellista, koska halutaan välittää tietynlaista kuvaa muille), joka on kokonaisuutena aivan eri asia.
Ihmiset lisäksi harvoin tajuavat, miten naurettavaa tämä esittely usein on, kun sitä katsoo sen kuplan ulkopuolelta.
Joillakin on tapana tuo historian pyyhkiminen. Lieneekö enemmän naisilla kuin miehillä (pahoittelut vanhanaikaisesta sukupuolijaottelusta)? Jotenkin heti tuli mieleen paperisetkin valokuvat joista on leikelty paloja pois, eli niiltä ex heiloilta vähintäänkin päät poistettu, tai revitty puoliksi koko kuvat.
Oikeastiko te katselette exienne kuvia ja nostalgisoitte? Ei luoja...eteenpäin elävän mieli.
Oma vika. Ihan itse valitsit urpon miehen. Varmaan on tatskattu ja isot lihakset.
Taidat kiukutella tästä aiheesta tiuhaan. Tiuhaanhan vaihtuvat rei'ässäsi soutavat kullitkin :)
Mikä rikos olus kyseessä? Oletko alasti tai onko niissä sun yksityiselämää loukkaavaa tietoa?
Ne kuvat, jos ovat viattomia aiheiltaan, ovat sen miehenkin elämänhistoriaa... Haluisitko että sun naama suttaisiin niistä kuvista tai vedettäisiin rasti päälle? Eiks se sun nykymies tiedä että sulla on ollut miehiä ennen häntäkin? Vai oelkäätkö, että kun menee bänks, nää kaks exää liittoutuvat ja tekevät kiusaa sulle!
Minä en stalkkaile exieni sivuja, joten en myöskään tiedä, onko heillä minusta otettuja kuvia jossain näkyvillä tai ei.
ei historia siitä muutu, kun ap muuttaa mieltään ja miestään
Älä roiku menneessä ja exien someissa.
Miks ne pitäis poistaa. Hirvee homma, jos on vuosikaudet ollut yhdessä ja sitten pitäs kuvat poistaa
Mä erosin 20v liitosta, enkä varmasti ala kuvia tuolta ajalta poistelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tämä on joku nykyajan juttu, että ihmisten erot voi päätellä siitä, että kuvat on poistettu somesta. Kai nyt tuttavasi tajuavat, että kuvat ovat vanhoja. Vai kuinka lennosta olet vaihtanut miestä?
Erottiin noin vuosi sitten ja nyt olen puolisen vuotta seurustellu mieheni kaa. Jokainen normi järjellä varustettu tajuaa että vanhat kuvat pitää poistaa koska se loukkaa toista . Ap
Ehkä sä voisit vain lakata roikkumasta exäsi somekanavissa? Ai niin, ethän sä voi olla stalkkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko te katselette exienne kuvia ja nostalgisoitte? Ei luoja...eteenpäin elävän mieli.
Miksi mistään tilanteesta otatte kuvia, jos että dokumentoi historiaa. Sinne siis menisi samalla omat valmistujaisjuhlat, perhejoulut ja ulkomaan matkat - jos siis pitäisi alkaa neuroottisesti katsomaan, ettei exä olisi yhdessäkään kuvassa.
Taitaa mieheltä löytyä paljon arkaluonteisempaakin tavaraa, jossa molemmat spermareikäsi ovat apposellaan kuin veräjän ovet. Lurspsis. Ne löytääksesi sinun kannattaa tutkia Alaston Suomi ja muut nakukuvagaltsut, tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla useinkin tapana tutkia exiesi somea ja nostalgisoida? Miten sä muuten edes tietäisit että ne kuvat on siellä? Minua ei kyllä haittaa pätkän vertaa mitä kuvia exälläni instassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla useinkin tapana tutkia exiesi somea ja nostalgisoida? Miten sä muuten edes tietäisit että ne kuvat on siellä? Minua ei kyllä haittaa pätkän vertaa mitä kuvia exälläni instassa on.
Rakkaus loppuu, kontrolli jatkuu. Ihan eri asia.
Eipä ole Mannerheimin patsastakaan poistettu, vaikka hän on jo kuollut.
Käytkö ap useinkin selaamassa toisten vanhoja instakuvia? Ja kuvitteletko, että muutkin tekevät niin?
Mulla on kaverilla hääkuvat yli 10 vuoden takaa facessa, vaikka emäntä on vaihtunut jo kahdesti sen jälkeen ja näidenkin tuoreempienkin kuvia löytyy. Samoin on kuvia jo kuolleista eläimistä ja ihmisistä, myydyistä asunnoista yms. Mennyttä elämää mihin voi joskus palata. Itsekin käyn joskus nostalgisoimassa ja katselemassa irc-galleriaa ja etin niitä oikein vanhoja profiileita tuntemattomista, joilla näkyy putkitelkkarit/-näytöt, pleikkari kakkoset, sen ajan muoti jne.