Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole poistanut yhteiskuvia instasta, vaikka ollaan erottu

Vierailija
29.08.2024 |

Onko tää rikos? Voiko tehdä rikosilmoituksen? Mun mielestä on väärin pitää niitä kuvia vielä julkisessa profiilissa. Seurustelen eri miehen kanssa, niin on tosi kiusallista, että luullaan mun seukkaavan exän kanssa edelleen. Oon sanonut miehelle, että poista ne, mutta hän ei ole vastannu mitään !!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverilla hääkuvat yli 10 vuoden takaa facessa, vaikka emäntä on vaihtunut jo kahdesti sen jälkeen ja näidenkin tuoreempienkin kuvia löytyy. Samoin on kuvia jo kuolleista eläimistä ja ihmisistä, myydyistä asunnoista yms. Mennyttä elämää mihin voi joskus palata. Itsekin käyn joskus nostalgisoimassa ja katselemassa irc-galleriaa ja etin niitä oikein vanhoja profiileita tuntemattomista, joilla näkyy putkitelkkarit/-näytöt, pleikkari kakkoset, sen ajan muoti jne.

Vierailija
22/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata laittaa nettiin kuvia, jotka kaduttavat myöhemmin. Idiootti on tuo mies, mutta ei tuolle voi mitään tehdä.

Ai, valokuva-albumeistakin olisi aikoinaan pitänyt poistaa ex-heilat? Instagram on nykypäivän valokuv-albumi. Sinne kerääntyy eletty historia kuvina.

Valokuva-albumit ovat omia omassa hyllyssä olevia arkistoja. Niiden sisältöä ehkä joskus näytetään jollekin. Insta yms ovat oman elämän julkista esittelyä (usein myös valheellista, koska halutaan välittää tietynlaista kuvaa muille), joka on kokonaisuutena aivan eri asia.

Ihmiset lisäksi harvoin tajuavat, miten naurettavaa tämä esittely usein on, kun sitä katsoo sen kuplan ulkopuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tapana tuo historian pyyhkiminen. Lieneekö enemmän naisilla kuin miehillä (pahoittelut vanhanaikaisesta sukupuolijaottelusta)? Jotenkin heti tuli mieleen paperisetkin valokuvat joista on leikelty paloja pois, eli niiltä ex heiloilta vähintäänkin päät poistettu, tai revitty puoliksi koko kuvat.

Vierailija
24/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko te katselette exienne kuvia ja nostalgisoitte? Ei luoja...eteenpäin elävän mieli.

Vierailija
25/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Ihan itse valitsit urpon miehen. Varmaan on tatskattu ja isot lihakset.

Vierailija
26/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kiukutella tästä aiheesta tiuhaan. Tiuhaanhan vaihtuvat rei'ässäsi soutavat kullitkin :)

Vierailija
27/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rikos olus kyseessä? Oletko alasti tai onko niissä sun yksityiselämää loukkaavaa tietoa?

Ne kuvat, jos ovat viattomia aiheiltaan, ovat sen miehenkin elämänhistoriaa... Haluisitko että sun naama suttaisiin niistä kuvista tai vedettäisiin rasti päälle? Eiks se sun nykymies tiedä että sulla on ollut miehiä ennen häntäkin? Vai oelkäätkö, että kun menee bänks, nää kaks exää liittoutuvat ja tekevät kiusaa sulle!

Vierailija
28/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en stalkkaile exieni sivuja, joten en myöskään tiedä, onko heillä minusta otettuja kuvia jossain näkyvillä tai ei.

Vierailija
29/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei historia siitä muutu, kun ap muuttaa mieltään ja miestään

Vierailija
30/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku menneessä ja exien someissa.

Vierailija
31/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne pitäis poistaa. Hirvee homma, jos on vuosikaudet ollut yhdessä ja sitten pitäs kuvat poistaa

Vierailija
32/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin 20v liitosta, enkä varmasti ala kuvia tuolta ajalta poistelemaan

Vierailija
33/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Tämä on joku nykyajan juttu, että ihmisten erot voi päätellä siitä, että kuvat on poistettu somesta. Kai nyt tuttavasi tajuavat, että kuvat ovat vanhoja. Vai kuinka lennosta olet vaihtanut miestä?

Erottiin noin vuosi sitten ja nyt olen puolisen vuotta seurustellu mieheni kaa. Jokainen normi järjellä varustettu tajuaa että vanhat kuvat pitää poistaa koska se loukkaa toista . Ap

Ehkä sä voisit vain lakata roikkumasta exäsi somekanavissa? Ai niin, ethän sä voi olla stalkkaamatta. 

Vierailija
34/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko te katselette exienne kuvia ja nostalgisoitte? Ei luoja...eteenpäin elävän mieli.

Miksi mistään tilanteesta otatte kuvia, jos että dokumentoi historiaa. Sinne siis menisi samalla omat valmistujaisjuhlat, perhejoulut ja ulkomaan matkat - jos siis pitäisi alkaa neuroottisesti katsomaan, ettei exä olisi yhdessäkään kuvassa. 

Vierailija
35/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mieheltä löytyä paljon arkaluonteisempaakin tavaraa, jossa molemmat spermareikäsi ovat apposellaan kuin veräjän ovet. Lurspsis. Ne löytääksesi sinun kannattaa tutkia Alaston Suomi ja muut nakukuvagaltsut, tsemppiä :)

Vierailija
36/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla useinkin tapana tutkia exiesi somea ja nostalgisoida? Miten sä muuten edes tietäisit että ne kuvat on siellä? Minua ei kyllä haittaa pätkän vertaa mitä kuvia exälläni instassa on.

Vierailija
37/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla useinkin tapana tutkia exiesi somea ja nostalgisoida? Miten sä muuten edes tietäisit että ne kuvat on siellä? Minua ei kyllä haittaa pätkän vertaa mitä kuvia exälläni instassa on.

Rakkaus loppuu, kontrolli jatkuu. Ihan eri asia. 

Vierailija
38/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Mannerheimin patsastakaan poistettu, vaikka hän on jo kuollut.

Vierailija
39/39 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö ap useinkin selaamassa toisten vanhoja instakuvia? Ja kuvitteletko, että muutkin tekevät niin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi