Suomesta voi saada naisen vain komealla ulkonäöllä tai isolla omaisuudella
Ulkomailta on mahdollista saada kaunis nainen pelkillä hyvillä jutuilla. Suomessa mies joutuu vain friendzonelle. Sen takia Suomessa on niin paljon yksinäisyyttä. Miehet tietävät, että palkintona on maksimissaan friendzone ja se ei oikein nappaa.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika järkyttynyt siitä, miten heikosti moni nuori aikuinen on kasvatettu. Eivätkö nuoret miehet osaa arvostaa naisia? Luuletteko, että naiset ovat pumpattavia Barbaroita?
Entä nuoret naiset? Älkää itse vahvistako tätä naiskuvaa pyllistyskuvilla ja muulla itse-seksualisoinnilla.
Oletteko olleet ihastuneita koskaan? Entä rakastuneita?
No itse miehenä eri naisten kanssa seurustelleena, yhtä lailla moni nainen kohtelee miestä hyväksikäytettävänä hyödykkeenä, joten en usko, että sukupuolten välillä on eroja tässä suhteessa. Ja minä olen vielä aika viehättävä mies, mutta silti olen joskus kokenut tällaista. En voi kuvitellakaan millainen tilanne on epäviehättäville miehille, joilla on vähemmän tarjottavaa.
Ihmissuhteet ovat usein aika transaktionaalisia, vaikka me ihmiset muuta väitämmekin. Vanhempien rakkaus lapsiinsa on poikkeus, ja jotkut tosi harvat parisuhteet.
Kauneus on katoavaista, rumuus senkun lisääntyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika järkyttynyt siitä, miten heikosti moni nuori aikuinen on kasvatettu. Eivätkö nuoret miehet osaa arvostaa naisia? Luuletteko, että naiset ovat pumpattavia Barbaroita?
Entä nuoret naiset? Älkää itse vahvistako tätä naiskuvaa pyllistyskuvilla ja muulla itse-seksualisoinnilla.
Olen ihastunut monesti. Rakastunut en ole koskaan.
M39
Ihminen ihastuu helposti kauniiseen kuoreen, rakastua voi vain toiseen oikeana kokonaisena ihmisenä.
Saatat hyvinkin olla oikeassa.
M39
Ap ulisee kun kukaan ei suostu sen tapille reiäksi. Vedä kätees, äijä, ja ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites näiden inceleiden isät sitten, jotka kuitenkin onnistuivat lapsia tekemään? Syntyvätkö incelit jostain maanraosta?
Olen tullut siihen lopputulemaan että padasta, niinkuin joulutontut!
Vierailija kirjoitti:
NAISTA EI SAADA
SE OTETAAN T: SOMPPU
10 sivua 100% ulipaskaa.
Voisko joku tilata poliisit saattamaan ap:n psykopiikille, kun nappeja se ei muista ottaa.
Mitä tarkoitat tällä että moni nainen käyttää miestä hyväksikäytettävänä hyödykkeenä? Kannattaa miettiä omaa ajatusmaailmaa miten se vaikuttaa suhteiden muodostumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut monesti. Rakastunut en ole koskaan.
M39
Ihminen ihastuu helposti kauniiseen kuoreen, rakastua voi vain toiseen oikeana kokonaisena ihmisenä.
Saatat hyvinkin olla oikeassa.
M39
Se voi itse asiassa olla haitaksi pariutumiselle pitkässä juoksussa, jos nainen on todella kaunis. Mies hullaantuu häneen niin paljon, että muu yhteensopivuus jää testaamatta. Sitten kun suhde arkipäiväistyy, alkaa nainen ärsyttää kun huomaatkin ettei teillä ole mitään yhteistä. Ja nainen turhautuu miehen tympeää käytökseen ja ihmettelee, että mistä nyt kiikastaa, kun aiemmin mies palvoi maata hänen jalkojensa alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites näiden inceleiden isät sitten, jotka kuitenkin onnistuivat lapsia tekemään? Syntyvätkö incelit jostain maanraosta?
Olen tullut siihen lopputulemaan että padasta, niinkuin joulutontut!
Pikemminkin jostain paskakasasta kuten örkit Taru Sormusten Herrassa.
Ei ole olemassakaan sellaista kuin kaunis tai ruma ihminen.
Ihminen on ihminen.
Kaunis ja ruma ovat adjektiivejä eli kuvaileva sanoja, jotka vastaavat kysymykseen 'millainen?'. Koska meistä jokainen on erilainen ja jokaisella on erilaiset makumieltymykset, näenme maailman ja kaiken mitä siinä on eri tavalla.
Jonkun mielestä hevi on hyvää musiikkia, toisen mielestä rap. Toinen tykkää lihasta, toinen porkkanasta.
Toinen tykkää hoikasta, toinen muhkummasta. Toinen tummasta, toinen vaaleasta. Toinen sirosta, toinen vahvasta. Toinen pitkästä, toinen lyhyestä. Toinen karvoituksesta, toinen karvattomasta. Toinen tatuoinneista, toinen tatuoimattomasta. Toinen suurista rinnoista, toinen pienistä. Toinen suuresta takapuolesta, toinen pienestä. Toinen pehmeydestä vyötäröllä, toinen kireästä vatsasta. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAISTA EI SAADA
SE OTETAAN T: SOMPPU
Persuilla on tuo harhaluulo, kun itse harrastavat sitä kansanedustaja- ja ministeritasolla.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu sitten että maailma ja Suomi on täynnä ihan perusjanttereita joilla on puoliso. Ei ole näköä, rahaa eikä aina älyäkään kauhalla annettu. Silti ne on muijan ittelleen löytäneet. Mutta kun se on niin helppoa syytellä muita niin ei tarvitse miettiä mikä itsessä on vikana.
Sehän se on kun niitä naisia pitäs käydä kyselemässä. Pakkeja tulee 9,9/10.
Ei ne monelle syliin tipu ellei ole se laatikkoleuka pappilentäjäkirurgi
Kyllähän sitä nuorempana ihastui hyvinkin erinäköisiin miehiin. Ei se ulkonäkö ollut koskaan ykkösasia, mutta jotain keskinäistä kemiaa kyllä tarvittiin. Yksi suurimmista turn offeista ihmisille on muuten itsesääli ja katkeruus. Naisia ei myöskään kiinnosta miehet, jotka silmiinpistävästi etsii vain jotakuta naista. Tyyliin: Lähtisitkö tanssimaan? Entäs kaverisi? Tai joku teistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä että moni nainen käyttää miestä hyväksikäytettävänä hyödykkeenä? Kannattaa miettiä omaa ajatusmaailmaa miten se vaikuttaa suhteiden muodostumiseen.
No siis yh-äidit esimerkiksi hankkivat lapsia jonkun väkivaltaisen hakkaajan kanssa. Kun mies katoaa maisemista, niin yritetään etsiä kuka tahansa elättämään näitä pentuja ja toimimaan isähahmona, mistään rakkaudesta ei ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu sitten että maailma ja Suomi on täynnä ihan perusjanttereita joilla on puoliso. Ei ole näköä, rahaa eikä aina älyäkään kauhalla annettu. Silti ne on muijan ittelleen löytäneet. Mutta kun se on niin helppoa syytellä muita niin ei tarvitse miettiä mikä itsessä on vikana.
Sehän se on kun niitä naisia pitäs käydä kyselemässä. Pakkeja tulee 9,9/10.
Ei ne monelle syliin tipu ellei ole se laatikkoleuka pappilentäjäkirurgi
Ei, vaan se kertoo siitä että sinun luonteessasi on vikaa, kun muut tavikset löytävät helposti seuraa ja sinä et. Käyttäydyt jotenkin epämiellyttävästi.
Mitä sitten? Paljon mukavampaa on ihan sinkkuna lukea irtonumeroita. Ei tämä naimisissa olevan miehen rooli mikään kadehdittava ole kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä nuorempana ihastui hyvinkin erinäköisiin miehiin. Ei se ulkonäkö ollut koskaan ykkösasia, mutta jotain keskinäistä kemiaa kyllä tarvittiin. Yksi suurimmista turn offeista ihmisille on muuten itsesääli ja katkeruus. Naisia ei myöskään kiinnosta miehet, jotka silmiinpistävästi etsii vain jotakuta naista. Tyyliin: Lähtisitkö tanssimaan? Entäs kaverisi? Tai joku teistä?
Nimenomaan tämä.
Missä niitä olis? Ei Suomessa. Suomessa on lyhyitä länkisäärisiä läskejä.