Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppiä, rv 27 runsasta valkovuotoa vaiko...?

09.02.2007 |

Sori kuvaukset....

Millaista valkovuoto voi olla rv 27. Itselläni se menossa ja tuntuu, että alushousut kostuu/kastuu vähän väliä. Tuntuu, että " lima" on todella vetistä mutta kuitenkin valkovuotomaista... tuntuu sormelle tahmealta kokeillessa pöksystä. Sitä tuntuu tulevan koko ajan ja varsinkin istuessa paikat valuu.

Neuvolassa sanoi, että jos valuu reisille ja tuntuu, että pidättämisestä huolimatta ei saa pidäteltyä voisi käydä synnytyspäivystyksessä liuskatestissä.

En haluaisi olla liian hysteerinen ja mennä testiin jos tämä on vain ihan normaalia. Reisille asti ei valu kyllä mitään, mutta ei tätä pidättelekään.

Virtsaa ei kuitenkaan mielestäni ole.

Sanokaa, mitä teen? Onko kokemuksia vastaavasta? Kuinka vetistä/runsasta/loppumattoman tuntuista valkovuoto voi olla? Tämä asia on vaivannut erityisesti tämän viikon (olin kuumetaudissakin ja siinä sitä kerkesi pähkäillä kaikkea). Jo raskauden aiemmissa vaiheissakin olen kokenut, että valkovuotoa on välillä tullut tosi runsaasti ja se on erittäin vetistä... näin olen asian ainakin tulkinnut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan samoilla viikoilla ja toisena päivänä alkkarit kastuu vähän väliä,toisena vähemmän.Tuttua edellisestäkin raskaudesta,joten en ole osannu olla kovin huolissaan..! mulla oli kyllä viime raskaudessa hiivaa,jonka uskon ainakin osasyyksi.Nytkin välillä jotain pientä,kiitos maitohappobakujen(luultavasti) ei ole menny pahemmaks.

Kannattaahan se varmistaa jos asia vaivaa mut eiköhän olis aika normaalia!!???tivottavasti...

Vierailija
2/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi vkolla 24 vetinen ja runsas valkovuoto, liikkuessa varsinkin pöksyt ihan märkänä. Minä katsoin tuota usean viikon ajan ja sitten kävin tarkastuksella synnärillä, ettei vain lapsivettä ollut. Valkovuodoksi todettiin. Koskaan ei voi olla varma, ja olen kuullut että joillakin tosiaan on tuo vuoto ollut lapsiveden tihkumista. Minulle neuvolasta sanottiin että laittaa pikkuhousunsuoja ja jos se kastuu niin käydä näytillä. Itse ainakin en saanut mielen rauhaa ennen kuin sain asiasta varmuuden.

Tee kuten parhaaksi näät.

-Eikka ja nöpönenä 30+1-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla