Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kevyemmästä bdsm:stä tykkäävä mies?

Vierailija
28.08.2024 |

BDSM baaria olen kokeillut jo kuukausikaupalla, on ollut omia deitti-ilmoituksiakin siellä, mutta ei sieltä mitään ole löytynyt. Tinderistä hakeminen on ihan sattumankauppaa. Ja kun pitäisi vielä osua ne mieltymykset yksiin - minä olen sub ja etsin dominoivaa miestä. ja etsin parisuhdetta, en kertaluonteista sessiota - näitä olisi kyllä tarjolla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sattumoisin tosiaan tinderistä hyvät kyydit. Ei ollut miehellä isommin kokemusta, mutta oli avoin kokeilemaan. Mä yleensä tunnustelen avoimuutta tuon suhteen jo viesteissä. 

Sain pientä kuristusta, kunnon tukkapöllyä ja perseeni punaiseksi läpsimisestä. Tiukkaa otetta ranteista ja rajua nussimista. Tuntui kiihottavan häntäkin.

Parisuhde on hakusessa, ja noita vastaavia on kyllä vuoden aikana tullut jo monta vastaan mut ei vaan ole ollut muita edellytyksiä suhteeseen. Joten sanoisin että tinder on kyllä hyvä paikka hakea. 

Jos laittaa bioon mustan sydämen tms niin on isompi vaara saada häiriintyneitä yksilöitä peräänsä kuin esim tuolla baarissa, jossa kaikilla taitaa olla säännöt selviä perehtyneisyyden vuoksi.

Onnea etsintään!

N44

Vierailija
2/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sulle kevyempää Bdsm:ää? Mistäpäin olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sulle kevyempää Bdsm:ää? Mistäpäin olet?

Esimerkiksi kevyempi piiskaaminen (ei siis pysyviä jälkiä tms), tukistaminen, sitominen, shibari, näihin yhdistettynä vaikka jotkut roolileikit. En halua esim. kuristamista tms.

Helsingistä.

Vierailija
4/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäyksenä, että tuo ei tietenkään riitä yksin suhteen perustaksi, vaan pitää tietenkin olla henkinenkin yhteensopivuus. Haen kuitenkin parisuhdetta, en mitään pelkkää bdsm:ää.

Vierailija
5/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain sattumoisin tosiaan tinderistä hyvät kyydit. Ei ollut miehellä isommin kokemusta, mutta oli avoin kokeilemaan. Mä yleensä tunnustelen avoimuutta tuon suhteen jo viesteissä. 

Sain pientä kuristusta, kunnon tukkapöllyä ja perseeni punaiseksi läpsimisestä. Tiukkaa otetta ranteista ja rajua nussimista. Tuntui kiihottavan häntäkin.

Parisuhde on hakusessa, ja noita vastaavia on kyllä vuoden aikana tullut jo monta vastaan mut ei vaan ole ollut muita edellytyksiä suhteeseen. Joten sanoisin että tinder on kyllä hyvä paikka hakea. 

Jos laittaa bioon mustan sydämen tms niin on isompi vaara saada häiriintyneitä yksilöitä peräänsä kuin esim tuolla baarissa, jossa kaikilla taitaa olla säännöt selviä perehtyneisyyden vuoksi.

Onnea etsintään!

N44

Ehkäpä pitää testata Tinderiä. Noita emojeita en just tuon takia viitsi siihen bioon laittaa.

Vierailija
6/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Voisikohan haluamasi tyyppi löytyä esim. swingers- ja mikä se toinen sivu olikaan kautta? Tapahtumissa on mukana myös sinkkuja ja ilmapiiri jo valmiiksi avoin, niin niistä voisi olla helpompaa löytää kokeilunhaluisia ja arvoiltaan avoimia ihmisiä. Omalla kohdalla mies löytyi työpaikalta, sitomiset jo heti alussa mukana ja vuosien mittaan koko ajan enemmän kinkyä, kokeilevaa ja hauskaa. Meillä roolit toisinpäin ja cuckold tuli kuvioihin noin 8v sitten. 

Vierailija
7/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Voisikohan haluamasi tyyppi löytyä esim. swingers- ja mikä se toinen sivu olikaan kautta? Tapahtumissa on mukana myös sinkkuja ja ilmapiiri jo valmiiksi avoin, niin niistä voisi olla helpompaa löytää kokeilunhaluisia ja arvoiltaan avoimia ihmisiä. Omalla kohdalla mies löytyi työpaikalta, sitomiset jo heti alussa mukana ja vuosien mittaan koko ajan enemmän kinkyä, kokeilevaa ja hauskaa. Meillä roolit toisinpäin ja cuckold tuli kuvioihin noin 8v sitten. 

Mutta eikös nuo ole lähinnä seksiseuran hakuun tarkoitettuja? Ja tosiaan pariskuntien seura ei kiinnosta, ei myöskään polyamoria tms. Etsin siis ihan romanttista parisuhdetta, jossa ainoastaan seksissä on kinky-elementtejä (kun vaniljaseksistä en innostu, ellei nyt sitten joskus vaihtelun vuoksi).

Vierailija
8/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella vaikeaa. Olen itse kevyesti sub mies ja haluaisin myös kunnollisen, suljetun, parisuhteen. Ei sellaista tunnu löytyvän yhtään mistään. Sub naisten markkinat ovat kuitenkin valoisammat, eli eiköhän sinulla pieni mahdollisuus ole.

Vierailija
9/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kautta järjestetään myös seksittömiä tapahtumia ja mitään ei muissakaan tarvitse tehdä, ellei itse sitä halua. Omat rajat on erittäin jees! Avoimin mielin vaan, ei ne pelkkiä seksitapahtumia järjestä. Monet ovat löytäneet hyviä ystäviä ja osa kumppaninkin noiden sivustojen, sekä tapahtumien kautta.

Muuten uskoisin ihan tavallisten kohtaamisten (harrastukset, kahvilat, ulkoilu, keikat, kaverit jne) olevan se paras tapa missä toiveidensa mukaisen kumppanin tapaa, kukaan ei tule kotoa hakemaan. :) Tinder on myös yksi hyvä, mistä saattaa löytyä, vaikka moni on siellä satunnaisen seuran perässä. Jos jonkun kanssa natsaa henkisesti ja fyysisesti, niin en usko, että kevyemmästä bdsm:stä tulee minkäänlaista ongelmaa. 

Vierailija
10/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osa ongelmaa varmaan on, että me miehen lailla kunnolla naisensa ottavat emme osaa yhdistää tätä mihinkään BDSM:ään. Ne kirjaimet meille tarkoittaa Kummeli-Esa naamareita ja lapsuuden traumojaan läpikäyviä ihmisiä.

Meille se on naisen turvallinen olo saada rajusti, jossa omat lihakset ja hallinta riittävät. Eli roolileikit kiinan kuteilla ja läpsyttimillä saisi itseni lähtemään kotiin.

Eli eiköhän järkevintä olisi tapailla ja arvioida ihmisiä ilman mitään merkkejä. Kyllä sieltä se karheampi kaveri varmasti löytyy.

Vierailija
11/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden kautta järjestetään myös seksittömiä tapahtumia ja mitään ei muissakaan tarvitse tehdä, ellei itse sitä halua. Omat rajat on erittäin jees! Avoimin mielin vaan, ei ne pelkkiä seksitapahtumia järjestä. Monet ovat löytäneet hyviä ystäviä ja osa kumppaninkin noiden sivustojen, sekä tapahtumien kautta.

Muuten uskoisin ihan tavallisten kohtaamisten (harrastukset, kahvilat, ulkoilu, keikat, kaverit jne) olevan se paras tapa missä toiveidensa mukaisen kumppanin tapaa, kukaan ei tule kotoa hakemaan. :) Tinder on myös yksi hyvä, mistä saattaa löytyä, vaikka moni on siellä satunnaisen seuran perässä. Jos jonkun kanssa natsaa henkisesti ja fyysisesti, niin en usko, että kevyemmästä bdsm:stä tulee minkäänlaista ongelmaa. 

Elän kyllä aktiivista elämää, mutta haluaisin myös kumppanin tykkäävän noista samoista jutuista. Se ei vaan tunnu samalta, jos vanilja tekee niitä minun mielikseni kuin jos kumppani itsekin syttyy ja kiihottuu niistä. Dynamiikka ja fiilis on ihan erilaista. Mutta ehkä pitää toivoa, että oikeanlainen ihminen tulee vastaan. Toki aiemminkin on kumppanit löytyneet livemaailmasta, mutta toisaalta kohdalle on osunut vaniljoitakin.

Vierailija
12/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi osa ongelmaa varmaan on, että me miehen lailla kunnolla naisensa ottavat emme osaa yhdistää tätä mihinkään BDSM:ään. Ne kirjaimet meille tarkoittaa Kummeli-Esa naamareita ja lapsuuden traumojaan läpikäyviä ihmisiä.

Meille se on naisen turvallinen olo saada rajusti, jossa omat lihakset ja hallinta riittävät. Eli roolileikit kiinan kuteilla ja läpsyttimillä saisi itseni lähtemään kotiin.

Eli eiköhän järkevintä olisi tapailla ja arvioida ihmisiä ilman mitään merkkejä. Kyllä sieltä se karheampi kaveri varmasti löytyy.

Lienet melko kaapissa elänyt, jos sinulle vieläkin tulee mistään asiasta mieleen Kummeli. Termit auttavat kommunikoimaan asioista. 

Vierailija
13/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet melko kaapissa elänyt, jos sinulle vieläkin tulee mistään asiasta mieleen Kummeli. Termit auttavat kommunikoimaan asioista. 

Tarkoitus oli erottaa meidät oikeasti rouheat perusäijät niistä, jotka kikkatyökalupakki takakontissa kulkevat ympäri suomea esittämässä kovista. 

Vierailija
14/16 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella vaikeaa. Olen itse kevyesti sub mies ja haluaisin myös kunnollisen, suljetun, parisuhteen. Ei sellaista tunnu löytyvän yhtään mistään. Sub naisten markkinat ovat kuitenkin valoisammat, eli eiköhän sinulla pieni mahdollisuus ole.

Vaikeaa on ja mun on ainakin tosi vaikeaa puhua näistä mieltymyksistä uuden ihmisen kanssa. Itse haluaisin löytää miehen, joka olisi brat ja jonka saisin laittaa kuriin. Yksi mun fantasia taas on pakottaa mies tukasta kiinni pitäen polvistumaan mun eteen keskellä metsää ja nuolemaan mua. 

Vierailija
15/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus oli erottaa meidät oikeasti rouheat perusäijät niistä, jotka kikkatyökalupakki takakontissa kulkevat ympäri su

No millaista se seksi sitten rouhean perusäijän kanssa on?

Vierailija
16/16 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus oli erottaa meidät oikeasti rouheat perusäijät niistä, jotka kikkatyökalupakki takakontissa kulkevat ympäri su

Hoh hoijaa. Nyt oli puhe BDSM:stä, joten tuo sinun rouhea perusäijäilysi ja ummehtuneet näkemyksesi asiasta jota et selkeästi tunne, eivät liity mitenkään nyt käytävään keskusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi