Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haaveilitko olympialaisia katsoessasi seksistä 142-senttisen notkean ja hymyileväisen voimistelijatyttö Simone Bailesin kanssa?

Vierailija
28.08.2024 |

Vai oletko homo?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todelllakaan. Iso ja paksu kullini ei edes mahtuisi.Naisen pitää  naisen näköinen ja kokoinen.

Vierailija
2/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttura pätikkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän värinen t:persu

Vierailija
4/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ottaisin takaapäin niin hän pystyisi samalla nuolemaan alakautta kassejani, niin notkea :D

Vierailija
5/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla todellisia harha luuloja kukaan suomi mies ei edes tikulla koskisi  minä minä urheilija tyttöihin elävät todella eri atmosfääreissä  minä minä. isoa suomi naista on hyvä panna tytöillä isot kuivat lävet. kuin saappan  varret. monia panneena on kokemusta.suomen naisten pitää nostaa profiliaan nyt nämä sali mainostajat ovat vallanneet palstat ja tv tarjonnan.  törkeästi ovat haukkuneet läskeiksi muita kohta alkaa aika jossa laiheliinejä nauretaan morkataan . he voivat ainoastaan mainostaa itseään isinpikin kulli mahtuu

Vierailija
6/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haaveilin, naisin itseni hengiltä!

Vierailija
7/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisilla todellisia harha luuloja kukaan suomi mies ei edes tikulla koskisi  minä minä urheilija tyttöihin elävät todella eri atmosfääreissä  minä minä. isoa suomi naista on hyvä panna tytöillä isot kuivat lävet. kuin saappan  varret. monia panneena on kokemusta.suomen naisten pitää nostaa profiliaan nyt nämä sali mainostajat ovat vallanneet palstat ja tv tarjonnan.  törkeästi ovat haukkuneet läskeiksi muita kohta alkaa aika jossa laiheliinejä nauretaan morkataan . he voivat ainoastaan mainostaa itseään isinpikin kulli mahtuu

V.... vaikka kuinka yrittäisin, en ikinä saisi noin sekavaa sepustusta aikaan, JESSUS!

Vierailija
8/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä älyisistä bimpoista ei ole kuin lentokentille tai satamiin kaupustelemaan itseään. 

Vierailija
9/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon henkilö minulle kun en juuri noita urheiluja seuraa. Minulle naisen lyhyys ei ole ongelma, päinvastoin, tykkään lyhyehköistä naisista. Eli en haaveillut mutta todennäköisesti hänkin kelpaisi.

Vierailija
10/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samat mitat kuin omalla naisellani, just sopiva taskuraketti.

Vierailija
11/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma niekeri!

Vierailija
12/13 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin kyllä!