Onko täällä muita, jotka vaalentavat juurensa itse kotona
Itsellä ei ole platinanvärinen, mutta selvästi kirkkaamman vaalea väri hiuksissa. Olen kaupan vaaleimmilla väreillä värjännyt juurta jo pitkän aikaa. Tarkoituksena ei olekaan saada liki valkoista tukkaa, vaan saa olla sävyä. Joskus läträän myös color maskia päähän. Pieni juurikasvukaan ei haittaa.
Tuntuu, että tukka kärsii vähemmän kun värjää kevyemmillä väreillä eikä tartte aina pätkästä latvasta pois, kuten kampaajalla melkein aina tekee mieli pätkäsyttää latvoista osa pois.
Kommentit (13)
Aina olen värjännyt hiukset Itse.
N50+ Hki
Mulla oli työkaverina blondi, joka värjäsi hiusten juuret tummaksi. Varmasti melkoinen homma värjätä tuolla tavalla.
Helpommalla pääsee kun ei värjää ollenkaan. Kylää te sitä miesten huomiota saatte muutenkin
Olen pärjännyt hiukset itse 80-luvulta asti
Hirveitä kotivärjäys hamppu tukkia näkee usein. Ylihoidettuja ja rasittuneita kaikista tököteistä.
Nykyään taitaa olla muodikkaampaa tehdä juuristaan tummemmat, niin nousee uhripistehierarkiassa. Äkkiäkös jonkun eksoottisen esi-isän tekaisee.
Värjään itse koska kampaamon vaalennus aiheuttavat aina allergisen reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun ei värjää ollenkaan. Kylää te sitä miesten huomiota saatte muutenkin
Meikkaan ja värjään hiuksia koska se on kivaa ja piristää elämää. Miehiä varten en tätä tee, enkä heitä joka hetki ajattele, kuten sinä ehkä ajattelet. Kampaajaa luotan enemmän kuin itseeni. Säästän muissa asioissa, hiukset ovat mukana joka hetki, moni muu asia taas ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä kotivärjäys hamppu tukkia näkee usein. Ylihoidettuja ja rasittuneita kaikista tököteistä.
Miten ylihoidettu näkyy?
Kyllä vaalensin illalla itse. Oli tummat, mutta ajoin pallikarvat niin tuli vaaleat munanjuuret.
Vierailija kirjoitti:
Huutista ajatukselle, että värjäis tuon takia.
Olet joko äijä, joka ei saa naista, tai nainen jonka uskonto kieltää hiusten värjäyksen.
Ei mua miesten huomio kiinnosta. Ihan itseäni varten haluan vaaleampaa kun oma tukka on tumman ja harmaan sekoitus ja vielä ku en pahemmin meikkaa, niin ei ole imartelevaa semmoinen varpus- / hiirihabitus. Tummaksi musta ei ole kun olen peruspohjoismaalainen pallinaama sinisillä silmillä.
t. mamma +40 /ap
Kyllä täällä ihmiset värjäävät itse kotona hiusjuurensa vaikka millä väreillä.