Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeesti seuraajia epävakailla ihmisillä

Vierailija
28.08.2024 |

Seurailen minäkin mutta en vouhota heidän kanssaan ja jakele ajatuksia eteenpäin. Mietin missä on se ihmisten oma ajattelu ja maalausjärki. Älykäs ihminen voi kärsiä.mt-ongelmista mutta eikö muiden älykkäiden pitäisi hoksata juttujen olevan mielikuvituksen tuotteita ja kirjoittajalla menevän kovaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin ihmisille draamailu ja epävakaa käytös on viihdettä.

Vierailija
2/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuo rakkauskromosomi blogisti on outo. Tehnyt kolme lasta vaikka noin pahat mielenterveysongelmat. Lisäksi koko perhe asuu tämän äidin vanhemmilla, jotka ilmeisesti eivät osaa hoitaa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni muu noilla "yhteiskunta vainoaa ihmisiä" ajatusmaailman piirissä 

Vierailija
4/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan teitä narsisteja kismittää, kun kukaan ei seuraa teitä ja jaksa teidän pazkoja juttuja.

Vierailija
5/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim? 

Vierailija
6/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan teitä narsisteja kismittää, kun kukaan ei seuraa teitä ja jaksa teidän pazkoja juttuja.

Niin haitallista. Eikö teitä ihmisiä hävetä. Ihminen jolle mikään ei ole konkreettista ja näkyvää ei voi olla toimija. Ja tällainen ihminen joutuu syntipukiksi kaikenlaiseen ongelmaan ja valheellisen mitä tällainen tilanne synnyttää. Mä en ikinä sallisi tällaista tapahtuvan tänne maailmaan. Mä olen vastuullinen ihminen ja älykäs toimija 

Vierailija
7/7 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus ja kaikenmoinen omituisuus on ihailtavaa nykyisin. Miks ihan tavallinen ei kelpaa? Reilu meininki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan