Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuinen shokissa eilen (*ällötarinaa*)

09.02.2007 |

Tää ihan oikeesti on aika typerä juttu mut kerronpa vaan ihan esimerkiksi, mitä kaikkee voikaan tapahtua....

Mua ei oo sekstaaminen kiinnostanu pätkääkään koko raskausaikana ja tämän viikkoo oon ollu saikulla rankan aamupahoinvoinnin vuoksi. Eilen aamulla sit aattelin ihan miehen mieliks (huom! hän ei " painostanu" , vaan ihan omasta aloitteestani) langeta aamupikiksiin ennenkuin lapset herää, oma olokin kun sen sillä hetkellä salli. No, toimitus ohi, pötkötin hetken ennenkuin poistuin käväseen vessassa. Vessareissulla valkeni koko karmeus: verta valui pitkin jalkoja ja siivo oli ihan älytön :( mä tietty olin ihan varma että nyt meni kesken ja viritettyäni tumpun menin kertomaan miehelle, joka lähti hänkin peseytymisreissulle. Nieleskelin kyyneleitä pimeessä makarissa kunnes mies tuli pesulta ja kertoi että vika olikin hänessä: terskan juureen tullu iso repeytymä!! Epäuskoisena valuttelin verta koko eilisen päivän ja luultavasti kuvittelin vaikka minkämoista nipistystä ja supistusta, mut tänä aamuna ei enää tullu mitän joten uskottava se oli, ettei vika ollu minussa, LUOJALLE KIITOS.

Mies kävi lääkärissä ja hänelle tehdään pieni operaatio tiistaina, tekeevät vehkeeseen pienen leikkauksen joka antaa " kasvutilaa" vastaavan varalle. Hihih, rangaistukseksi siis saa heti tiistai aamuna puudutuspiikin penikseensä ;o)

Loppu hyvin kaikki hyvin, hope so, perjantaiaamuisin yökkiterveisin tonttis rv 8+1

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla