Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tinderöitsijät suhtautuu ruudulla viliseviin työkavereihin?

Vierailija
28.08.2024 |

En ole itse käyttänyt sovellusta, mutta eikös siellä todella moni ole.  Puhutaanko niistä työpaikalla ja swaippaillaanko työkaverit oikealle vai vasemmalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä svaippaan vasemmalle.

Vierailija
2/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaisi puhua asiasta työpaikalla? Eihän tuo nyt mitään tavatonta ole, että joku sinkku on nähty Tinderissä. Harvemmin niitä kuitenkaan tulee vastaan ainakaan Helsingissä - kaikki työkaverit eivät ole sinkkuja eivätkä kaikki sinkut ole Tinderissä aina samaan aikaan. Lisäksi moni työkaveri karsiutuu jo siksi, että ei sovi asetettuun ikähaarukkaan. Mutta jos jokiu työkaveri näkyisi siellä, niin vasemmalle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalle ja ei sano mitään asiasta niin hyvin menee.

Vierailija
4/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta olen nähnyt (ja he todennäköisesti minut) ja kukaan ei ole koskaan asiaa ottanut puheeksi. Samalla asialla siellä kaikki oltiin. Ehkä jossain nuorisotyöpaikassa tästä voi syntyä jotain ahdistelua?

Vierailija
5/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta olen nähnyt (ja he todennäköisesti minut) ja kukaan ei ole koskaan asiaa ottanut puheeksi. Samalla asialla siellä kaikki oltiin. Ehkä jossain nuorisotyöpaikassa tästä voi syntyä jotain ahdistelua?

V*tun h*ora!

Vierailija
6/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereita lähestytään pikkujouluissa ja kesäjuhlissa, ei Tinderissä.

Vierailija
7/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaverit/tutut ahdistaa, niin kannattaa käyttää sitä asetusta, missä tinder estää profiilin näkymistä niille oman puhelimen yhteystiedoille jotka myös käyttävät samaa deittisovellusta.

Vierailija
8/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalle menee eikä näistä tosiaan puhuta työpaikalla.