Miten tinderöitsijät suhtautuu ruudulla viliseviin työkavereihin?
En ole itse käyttänyt sovellusta, mutta eikös siellä todella moni ole. Puhutaanko niistä työpaikalla ja swaippaillaanko työkaverit oikealle vai vasemmalle?
Kommentit (8)
Miksi ketään kiinnostaisi puhua asiasta työpaikalla? Eihän tuo nyt mitään tavatonta ole, että joku sinkku on nähty Tinderissä. Harvemmin niitä kuitenkaan tulee vastaan ainakaan Helsingissä - kaikki työkaverit eivät ole sinkkuja eivätkä kaikki sinkut ole Tinderissä aina samaan aikaan. Lisäksi moni työkaveri karsiutuu jo siksi, että ei sovi asetettuun ikähaarukkaan. Mutta jos jokiu työkaveri näkyisi siellä, niin vasemmalle vaan.
Vasemmalle ja ei sano mitään asiasta niin hyvin menee.
Aika monta olen nähnyt (ja he todennäköisesti minut) ja kukaan ei ole koskaan asiaa ottanut puheeksi. Samalla asialla siellä kaikki oltiin. Ehkä jossain nuorisotyöpaikassa tästä voi syntyä jotain ahdistelua?
Vierailija kirjoitti:
Aika monta olen nähnyt (ja he todennäköisesti minut) ja kukaan ei ole koskaan asiaa ottanut puheeksi. Samalla asialla siellä kaikki oltiin. Ehkä jossain nuorisotyöpaikassa tästä voi syntyä jotain ahdistelua?
V*tun h*ora!
Työkavereita lähestytään pikkujouluissa ja kesäjuhlissa, ei Tinderissä.
Jos työkaverit/tutut ahdistaa, niin kannattaa käyttää sitä asetusta, missä tinder estää profiilin näkymistä niille oman puhelimen yhteystiedoille jotka myös käyttävät samaa deittisovellusta.
Vasemmalle menee eikä näistä tosiaan puhuta työpaikalla.
Mä svaippaan vasemmalle.