Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä kukaan syönyt/tehnyt kanadalaista poutine ruokaa?
Kommentit (7)
Olen syönyt, en kutsuisi herkuksi. Ota Oolannin ranskalaiset, valmista uunissa ohjeen mukaan, tee Knorrin ruskeakastike ohjeen mukaan. Kaada valmiiden ranskalaisten päälle. Ja hifistelyohje on "au fromage" joka on pussilinen mozzarella helmiä päällimmäiseksi Ja ei muuta kuin kasa ääntä kohti. Päättele sit itse oliko sinusta hyvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
PIdän ranskalaisista ja syön mielellään ruskeaa kastiketta, mutta niiden yhdistelmä ei hotsita sitten pätkääkään. Ranejen pitää olla rapeita eikä kastikkeessa vettyneitä.
Olen syönyt, oli mautonta. En ymmärtänyt mikä pointti on syödä ranskalaisten kanssa mitäänsanomatonta kastiketta.
Perinteinen jauhelihakastike ranskalaisilla.
Olen tehnyt ja toki syönytkin. Hankaluus on Suomesta löytää siihen sitä oikea juusto. Valkoinen cheddar kai se perinteinen. Tai sitten mozzarella, mutta sen pitäisi olla sellaista kovempaa, ei tuoretta, mozzarellaa. Mutta se on melkein joka paikassa Suomessa raasteena.
Ja toki pitää osata se kastike tehdä. Meillä siis yksi kanadalainen tuttu, jonka kanssa kerran tuota meillä kotona tehtiin,