Onko muita, joiden lempivärit ovat vaaleanpunainen ja violetti?
Mulla olleet lapsuudesta asti, mutta ehkä aikuisena kallistunut enemmän vaaleanpunaiseen. Mutta aina, kun kysytään suosikkiväriä, nimeän nämä kaksi, vaikka varmaan suurimmalla osalla vain yksi suosikkiväri.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Violetti ja keltainen on mulla ollut lapsesta saakka lempivärit. Tykkään kyllä kaikista väreistä mutta nuo on erityisesti sisustuksessa ja vaatteissa lempparit. Vaatteissa myös kaikki pinkkiin vivahtavat lilan sävyt.
Jes, on siis muitakin joilla kaksi suosikkiväriä! Aina, kun lapsena kysyttiin 'mikä on sun lempiväri, vastasin, että mulla on niitä kaksi'. Aina harmitti, kun ennakko-oletus oli, että niitä on vain yksi enkä osannut ikinä valita noiden kahden väliltä.
Violetti ja keltainen on muuten vastavärejä keskenään. Jäänyt se kuvaamataidon tunnilta mieleen :)
Korjaan, lempivärini ovat vaaleanpunainen ja lila. Aina sekoitan kumpi on vaaleampi sävy, mutta lila taitaakin olla violettia vaaleampi.
Ap
Pinkkiin olen mieltynyt vasta kaksinumeroisena lukuna.
Ei varsinaisesti lempivärejä kumpikaan mutta ovat ihan ok.
On ne lempivärit vaihtuneet vuosien varrella, nyt vanhempana ne on olleet jo muutaman vuoden lila ja turkoosi.
Minun lempivärini on aina ollut violetti - nimen omaan tumma violetti, enemmän purppuraan/munakoisoon taittava kuin sinisävyinen. Vaaleasta lilasta en sen sijaan pidä yhtään, mutta vaaleanpunaisesta kyllä.
Onkohan kenenkään miehen mieliväri vaalenpunainen tai lila
Violetti ja keltainen on mulla ollut lapsesta saakka lempivärit. Tykkään kyllä kaikista väreistä mutta nuo on erityisesti sisustuksessa ja vaatteissa lempparit. Vaatteissa myös kaikki pinkkiin vivahtavat lilan sävyt.