Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden lempivärit ovat vaaleanpunainen ja violetti?

Vierailija
26.08.2024 |

Mulla olleet lapsuudesta asti, mutta ehkä aikuisena kallistunut enemmän vaaleanpunaiseen. Mutta aina, kun kysytään suosikkiväriä, nimeän nämä kaksi, vaikka varmaan suurimmalla osalla vain yksi suosikkiväri. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti ja keltainen on mulla ollut lapsesta saakka lempivärit. Tykkään kyllä kaikista väreistä mutta nuo on erityisesti sisustuksessa ja vaatteissa lempparit. Vaatteissa myös kaikki pinkkiin vivahtavat lilan sävyt.

Vierailija
2/9 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetti ja keltainen on mulla ollut lapsesta saakka lempivärit. Tykkään kyllä kaikista väreistä mutta nuo on erityisesti sisustuksessa ja vaatteissa lempparit. Vaatteissa myös kaikki pinkkiin vivahtavat lilan sävyt.

Jes, on siis muitakin joilla kaksi suosikkiväriä! Aina, kun lapsena kysyttiin 'mikä on sun lempiväri, vastasin, että mulla on niitä kaksi'. Aina harmitti, kun ennakko-oletus oli, että niitä on vain yksi enkä osannut ikinä valita noiden kahden väliltä.

Violetti ja keltainen on muuten vastavärejä keskenään. Jäänyt se kuvaamataidon tunnilta mieleen :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, lempivärini ovat vaaleanpunainen ja lila. Aina sekoitan kumpi on vaaleampi sävy, mutta lila taitaakin olla violettia vaaleampi.

Ap

Vierailija
4/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkiin olen mieltynyt vasta kaksinumeroisena lukuna.

Vierailija
5/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti lempivärejä kumpikaan mutta ovat ihan ok.

Vierailija
6/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne lempivärit vaihtuneet vuosien varrella, nyt vanhempana ne on olleet jo muutaman vuoden lila ja turkoosi.

Vierailija
7/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä hienoja värejä.

Vierailija
8/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempivärini on aina ollut violetti - nimen omaan tumma violetti, enemmän purppuraan/munakoisoon taittava kuin sinisävyinen. Vaaleasta lilasta en sen sijaan pidä yhtään, mutta vaaleanpunaisesta kyllä. 

Vierailija
9/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kenenkään miehen mieliväri vaalenpunainen tai lila

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi