Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S ryhmä henkilöstöetu ja luottotiedottomuus

Vierailija
26.08.2024 |

Hei.

Työni s-ryhmällä on alkamassa pian, ja olen lukenut s ryhmän henkilöstöeduista, muunmuassa s kortista jossa on ostoetu liitettynä kortin siruun. 

Kysymykseni onkin, että saanko luottotiedottomana tuon kyseisen henkilöstöetu- maksukortin. 

Kysymykseni suuntautuu luonnollisestikin heille, joilla maksuhäiriömerkintä, ja jotka ovat s- ryhmällä töissä, ja käytössään s ryhmän henkilöstöetu maksukortti. 

Jostain luin, että kyseisen henkilöstöedun saa vain ja ainoastaan visa debit/credit korttiin, mutta luottotiedottomana minä en tietenkään credit korttia saa, enkä sitä edes haluaisi. 

Onko henkilöstöetu saatavilla s visa debit korttiin? 

S pankilta en voi kysyä tähän hätään, kun asiakaspalvelu ei ole auki tähän aikaan, ja nyt tuli akuutisti tämä asia mieleen. S pankilta en voi myöskään kysyä pankin sisäisesti sillä en ole kyseisen pankin asiakas.

Kiitos paljon jo etukäteen. 

Luottotiedottomuus ja s ryhmän henkilöstöetu

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vastannut itse jo kysymykseesi siinä kohdassa, että henkilöstö edun saa vain ja ainoastaan visa debit/credit -korttiin? Sen saa siis Visa Debit korttiin

Vierailija
2/3 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saanko minä s pankin visa debit korttiin (jossa ei ole luotto-ominaisuutta/credit puolta) s ryhmän henkilöstöedun? 

Minulle täytyy tämän asian tiimoilta vastata kuin tyhmälle puhuisi, että oikeasti ymmärrän. 

Luulisi tuon henkilöstöedun tulevan myös korttiin jossa ei ole luotto-ominaisuutta.. 

Kiitos paljon jo taas etukäteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietämystä siis saako etuja s ryhmässä työskenteltäessä Aktivoitua s pankki visa debit korttiin? ei ole mahdollista saada yhdistelmä korttia kun ei ole luottotietoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi