Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, rehellisesti: oletko saanut joskus parempaa seksiä kuin mitä oma miehesi tarjoaa?

Vierailija
26.08.2024 |

Kuinka monella on näin? Onko tämä ongelma tai harmittaako tämä vuodesta toiseen? Tai haikailetko jonkun entisen rakastajasi perään edelleen? Vai onko tällainen asetelma peräti ihan yleinen? 

Niin harvainaista kuin se onkin, olen itse harrastanut seksiä vain oman mieheni kanssa (olen yli 30 vuotta) ja näin ollen on vaikea kuvitella tilannetta, olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ole paras seksikumppani.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin yhden nuoruuden poikaystäväni kanssa tai ehkä aika kultaa muistot. Seksi on mieheni kanssa kuitenkin loistavaa, eikä se todellakaan ollut ainoa kriteeri mieheni valitsemiselle. 21 vuotta hyvää vuotta yhdessä.

Vierailija
22/31 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v jälkeen totta kai varmaan kaikille voisi olla järisyttävä kokemus joku uusi asia jonkun uuden ihmisen kanssa. Aina uuden etsiminen orgasmihuippujen toivossa vain sopii huonosti yhteen pitkän avioliiton kanssa. Varmaan useimmat ei halua tällaisen takia tuhota liittoaan, koska kun pari tuntia seksistä on mennyt, ollaan joka tapauksessa arkiaskareissa ja se on muisto vain. Mutta jos kokee avioseksin hyvin epätyydyttäväksi, jää sisälle tyhjä tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Nykyisen miehen kanssa seksi on lähinnä pakkopullaa, ei tyydyttävää. Mietin eroamista, koska mä kaipaan hyvää seksiä ja se on mulle tärkeää.

Vierailija
24/31 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea verrata, on ollut noita yhdenyönsuhteita joissa on saanut rajua seksiä, uutuuden viehätystä, isompaa munaa ja tajunnan räjäyttäviä orgasmeja.

Tietysti myös niitä huonompiakin kokemuksia mahtuu mukaan mutta ihan kivoja nekin on ollut

Kotona saa hellyyttä, tuttua ja turvallista ja niitä tajunnan räjäyttäviä orgasmeja, eli on vaikea sanoa onko se paras seksi tapahtunut kotona vai vieraan kanssa

Vierailija
25/31 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut, ei harmita, enkä haikaile. Ihan hyvää seksiä on aviomiehenkin kanssa. 

Vierailija
26/31 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen muun kanssa seksi oli parempaa ja intohimoisempaa. Puolisoni on varovainen ja rauhallinen sängyssä ja sen ulkopuolella. Valitsin kumppanini muut asiat edellä. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi ehkä kannattanut miettiä riittääkö tällainen vaisu seksielämä itselle loppuiäksi.

Ihan mielenkiinosta, mitkä asiat edellä valitsit kumppanin?

Vierailija
27/31 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen muun kanssa seksi oli parempaa ja intohimoisempaa. Puolisoni on varovainen ja rauhallinen sängyssä ja sen ulkopuolella. Valitsin kumppanini muut asiat edellä. Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi ehkä kannattanut miettiä riittääkö tällainen vaisu seksielämä itselle loppuiäksi.

Ihan mielenkiinosta, mitkä asiat edellä valitsit kumppanin?

Hän oli turvallinen ja tasapainoinen ihminen. Oma elämä oli nuorena aika epävakaata ja epäluotettavaa ja halusin itselleni puolison, jonka kanssa oli turvallinen olo.

Vierailija
28/31 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisen kanssa kylä.

Vierailija
29/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Itseasiassa molempien aiempien kumppanien kanssa seksi oli paljon parempaa kuin nykyisen miehen kanssa. En edes voi kutsua tätä seksielämäksi omalta puoleltani, kuvittelen olevani jossain muualla kun miehen seksuaaliset tarpeet hoidetaan, enkä jaksa enää yrittää edes saada koko hommaa toimimaan. Kaikki muu toimii hyvin ja vaikka hyvä seksi lisäsi aikanaan hyvinvointiani, ei se kompensoinut lopulta muita epäkohtia. 

Mies on turvallinen, vakaa ja komea. Kyse ei edes ole siitä etten haluaisi häntä, päinvastoin. Seksi vain ei toimi. Tiedän että hän rakastaa minua, mutta jotenkin ei välitä nautinnostani.

Tekisi pyydettäessä ja reippaasti -ja päin helvettiä..- melkein mitä ikinä pyydän, mutta ei luonnostaan välitä nautinnostani joten en mitään sitten haluakaan. 

Vierailija
30/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikka 9 eri miehen kanssa olen kokeillut. Se syy että olen nykyisen mieheni kanssa ollut jo yli 8 vuotta oli juurikin taivaallinen seksi. Jos se ensimmäinen yö olisi ollut jotain tylsää jyystöä, josta en olisi nauttinut niin tuskimpa olisin halunnut tavata uudestaan ja emme nyt olisi yhdessä.

Vierailija
31/31 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut parempaa seksiä kolme kertaa eron jälkeen. Eksän kanssa yli 30 vuotta. Ei se huonoa ollut ollenkaan, keskitasoa kuitenkin ja joskus jotain ekstraa...ei joka vuosi, mutta joskus! Tiesin sen kyllä naimisissa ollessa, että parempaakin on. Ex harvoin antoi suuseksiä, otti itse kyllä mielellään vastaan. Suutelu oli pienen taistelun takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi