Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2024

Vierailija
26.08.2024 |

Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html

Kommentit (1856)

Vierailija
1661/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais tietää  kuka teki JP:n koreografiat

Tämä mies joka aina laulaa hihattomassa ja liikehtii kuin olisi vetelä.

Vierailija
1662/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Katja että ohjelma jatkuu vasta ensi syksynä? Luulin että tulee kevätkaudella myös!

Muuten, tuo Kämäräinen on ihan huippu!

Ei tää ohjelma keväisin o tullu. Vain syyskaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Susanin muskettisoturit hänen velipuoliaan? Kenties isän ensimmäisestä avioliitosta? Hieno tarina (tosin piiiitkä) hänellä.

Oli, sama äiti, eri isä. Isoveljet ovat syntyneet Susanin äidin aiemmasta avioliitosta. Susanin äiti on suomalainen ja isä kotoisin Sri Lankasta (asuu Suomessa).

Minä olen äidin iltatähti, sillä hän oli neljänkymmenen, kun sai minut. Minulla on kolme isoveljeä, mutta meillä on eri isä. Lisäksi minulla on kaksitoista vuotta nuorempi pikkuveli isän puolelta. Vanhimmat veljeni ovat parikymmentä vuotta minua vanhempia. Isoveljistä vain nuorin asui enää kotona, kun synnyin."

Vierailija
1664/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Liukkan habituksesta ja pirteydestä tulee vähän mieleen se meteorologi-juontaja Anniina Valtonen.

Vierailija
1665/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten?

Vierailija
1666/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet ME haluttaisiin nähdä Elämäni biisissä?

Sanna Marin.

Otetaan koko Marin ex viisikko hallinto mukaan ja kun ohjelma on päättynyt viedään nämä riittävän pitkälle vankeustuomiolle kaikista tehdyistä tuhoista Suomessa...

Koko Marinin pääniministeriaika oli käytännössä poikkeusaikaa. Heti alussa alkoi pandemia, sitten tuli Ukrainan sota, jonka varjolla yhtäkkiä kaikki hinnat ( elintarvikkeet, sähkö, polttoaineet) nousivat pilviin. En todellakaan usko, että Persut tai kokoomus olisivat pärjänneet yhtään paremmin. 

Vierailija
1667/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Susanin muskettisoturit hänen velipuoliaan? Kenties isän ensimmäisestä avioliitosta? Hieno tarina (tosin piiiitkä) hänellä.

Oli, sama äiti, eri isä. Isoveljet ovat syntyneet Susanin äidin aiemmasta avioliitosta. Susanin äiti on suomalainen ja isä kotoisin Sri Lankasta (asuu Suomessa).

Minä olen äidin iltatähti, sillä hän oli neljänkymmenen, kun sai minut. Minulla on kolme isoveljeä, mutta meillä on eri isä. Lisäksi minulla on kaksitoista vuotta nuorempi pikkuveli isän puolelta. Vanhimmat veljeni ovat parikymmentä vuotta minua vanhempia. Isoveljistä vain nuorin asui enää kotona, kun synnyin."

Kiitos tiedosta. Tuli vaan mieleen, kun Susani on paljon tummempi kuin iso broidinsa.

Vierailija
1668/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Liukas? Nimestä tulee mieleen Jallu tai Kalle-lehden toimittaja tälläiselle 70 ja 80-luvun muistavalle. Voisi olla myös Sleepy Sleepersin vuoden 1975 kappaleen Linda kerro hinta jatko-osa!

Vierailija
1669/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda kerro hinta. Metsäratio. Tiina Tiikeri. Oi aikoja.

Vierailija
1670/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaapa Diandra hyvin. Alku rauhallisesti, loppuun voimaa. Vibraattoa sopivasti. 

Vierailija
1671/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä juuri kuulin. Ohjelman lopussa tuo Susani kehtasi sanoa Katjalle, että hän tulisi Katjan paikalle. Paljonpa kuvittelee itsestään. 

Vierailija
1672/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais tietää  kuka teki JP:n koreografiat

Minusta hän liikkuu aika luontaisesti tuohon tapaan ja oli selvästi myös hakenut inspiraatiota Dave Gahanin muuveista, ihan onnistuneesti.

Olen samaa mieltä. Näytti luontevalta. Siksi olenkin kiinnostunut siitä kuka on tehnyt koreografian.

Alkuperäinen kysyjä 

Vierailija
1673/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jakso musiikkia! Depeche ja Pelle! Eikä huonoja versioita! Kiitos! 

Vierailija
1674/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä juuri kuulin. Ohjelman lopussa tuo Susani kehtasi sanoa Katjalle, että hän tulisi Katjan paikalle. Paljonpa kuvittelee itsestään. 

Tarjoutui tuuraamaan Karjaa yhden jakson verran, että tämä pääsisi mukaan kilpailijana. Turhaan kiihdytät itseäsi.

Vierailija
1675/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löysivätkin samaan jaksoon ulkoiselta olemukseltaan kaksi niin kaukana toisistaan olevaa vierasta kuin Linda Liukas ja Susani Mahadura. 😃

Vierailija
1676/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaa?

Maajussille morsian tulee eri kanavalta. 

Vierailija
1677/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjaa?

Maajussille morsian tulee eri kanavalta. 

Kävikö tässä Freudilainen lipsahdus?

Vierailija
1678/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löysivätkin samaan jaksoon ulkoiselta olemukseltaan kaksi niin kaukana toisistaan olevaa vierasta kuin Linda Liukas ja Susani Mahadura. 😃

Miten niin? Kumpikin hymyili ja näytti viihtyvän omissa nahoissaan. Olivat rentoja.

Vierailija
1679/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda kerro hinta. Metsäratio. Tiina Tiikeri. Oi aikoja.

Linda oli jo 1975, Metsäratio ja Tiina Tiikeri vasta 1980!

Vierailija
1680/1856 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Kumpikin hymyili ja näytti viihtyvän omissa nahoissaan. Olivat rentoja.

En saa kyllä Susanista kuvaa rennosti hymyilevästä naisesta. Ennemminkin kaikkea arvosteleva olemus ja väkinäisesti hymyilevä. Tosin en tunne häntä joten voin olla väärässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi