Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2024

Vierailija
26.08.2024 |

Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html

Kommentit (1856)

Vierailija
741/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Saimin junan ravintolavsunussa noin kuukausi sitten, ja yllätyin kuinka kaunis ja säteilevä hän on. 

Vierailija
742/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt miten hurmaava Saimi oli ja hänen tarinansa oli mielenkiintoinen. En ole koskaan nähnyt hänen esiintyvän, ja olin kuvitellut hänet erilaiseksi, sellaiseksi hillityksi ja rauhalliseksi "virkanaiseksi". 

Ei. Hän on sellainen, jolle yleisö itkien seisaaltaan taputtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Saimi syönyt sieniä?

On. Paljonkin ja pitkään.

Vierailija
744/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt miten hurmaava Saimi oli ja hänen tarinansa oli mielenkiintoinen. En ole koskaan nähnyt hänen esiintyvän, ja olin kuvitellut hänet erilaiseksi, sellaiseksi hillityksi ja rauhalliseksi "virkanaiseksi". 

Ei. Hän on sellainen, jolle yleisö itkien seisaaltaan taputtaa.

Ehkä hän itse kuvittelee olevansa sellainen.

Vierailija
745/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cohenin laulu onnistui. Kiitos siitä. Saimi esiintyi kuin iso lavadiiva. Hauskaa oli kaikin puolin. Kivat laulut ja ihmiset.

👍Kiva jakso pitkästä aikaa.

Vierailija
746/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cohenin laulu onnistui. Kiitos siitä. Saimi esiintyi kuin iso lavadiiva. Hauskaa oli kaikin puolin. Kivat laulut ja ihmiset.

👍Kiva jakso pitkästä aikaa.

Ei onnistunut.

Vierailija
747/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Saimi syönyt sieniä?

On. Paljonkin ja pitkään.

Jotenkin sen huomasi. Katjana olisin pelännyt, kun melkein päälle kaatui maanisine julistuksineen ja huitovine käsineen. Vähän pelottava.

Vierailija
748/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun teki vaikutuksen Lauri Mikkolan Peter Pan esitys. Tosin en minäkään olisiuskonut sitä Saimin biisiksi. Saimi on todellisuudessa tosi sympaattinen henkilö. Persoonallisella tavalla kaunis.

Vierailija
749/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen pitkiä jaarituksia, sai hiukan jännittää, pysyykö punainen lanka jutussa, vai leviääkö käsiin. Mut ihan ok. Jokainen vieras omalla tavallaan viehättävä. 

Biisit hyvinkin erilaisia. Jore ei oikein venynyt isoon biisiin, muut suoriutuivat hyvin. En käsitä miksi jotkut täällä dissaa Peter Pan -laulajaa (en nyt muista artistin nimeä), vaikka hän on loistava! Mahtava ääni ja lavapreesens, ihanat tuikkivat silmät ja todella seksikäs olemus! 

Vierailija
750/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun teki vaikutuksen Lauri Mikkolan Peter Pan esitys. Tosin en minäkään olisiuskonut sitä Saimin biisiksi. Saimi on todellisuudessa tosi sympaattinen henkilö. Persoonallisella tavalla kaunis.

Entinen koulukiusaaja. Oli tyttöryhmässä, ja he haukkuivat erästä ylipainoista poikaa (jonka tunnen hyvin) lihapullaksi ja mitä siinä sitten olivatkaan sanoneet. Saimi oli lällättänyt mukana. Poika (nykyään aikuinen mies) on erittäin herkkä ja loukkaantui pahasti. Kärsii siitä edelleen.

Telkussa oli kerran ohjelma missä olivat ja setvivät välejään, en muista ohjelman nimeä, joku koulukaveri ja julkkis tai jotain. Saimi oli aivan hämmästynyt, minäkö muka kiusaaja...

Vierailija
751/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love story on kerrassaan ihana laulu. Olisin halunnut kuulla sen kunnon laulajan esittämänä. Pitkät fraasit upealla linjalla vaatii tekniikkaa ja laulun täytyy kasvaa. Jore pätki, kun ei pystyny legatoon. Harmittaa! Hyvä biisi ja hyvä orkesterin veto meni HUKKAAN.

Hiiteen koko joriseva Jore sieltä! Ei mitään tekemistä laulajan kanssa! 

Komeastihan Jore lauloi. Miksi jotkut ovat hänet ottaneet niin kovasti hampaisiinsa?Osaava laulaja. Siinä ei valittamista. Myös hyvä "nätti" ääni. Makuasia, joku olisi voinut haluta tähän lauluun isomman äänen.

Jos ohjelmasta jotakin puuttuu, niin ehkä sitten iso "ylimaallisen" komea miesääni. Mutta ei niitä ihan tuosta vain ole saatavilla. Olavi Virta kuoli jo 50 vuotta sitten... 

Vierailija
752/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love story on kerrassaan ihana laulu. Olisin halunnut kuulla sen kunnon laulajan esittämänä. Pitkät fraasit upealla linjalla vaatii tekniikkaa ja laulun täytyy kasvaa. Jore pätki, kun ei pystyny legatoon. Harmittaa! Hyvä biisi ja hyvä orkesterin veto meni HUKKAAN.

Hiiteen koko joriseva Jore sieltä! Ei mitään tekemistä laulajan kanssa! 

Komeastihan Jore lauloi. Miksi jotkut ovat hänet ottaneet niin kovasti hampaisiinsa?Osaava laulaja. Siinä ei valittamista. Myös hyvä "nätti" ääni. Makuasia, joku olisi voinut haluta tähän lauluun isomman äänen.

Jos ohjelmasta jotakin puuttuu, niin ehkä sitten iso "ylimaallisen" komea miesääni. Mutta ei niitä ihan tuosta vain ole saatavilla. Olavi Virta kuoli jo 50 vuotta sitten... 

Vierailija
753/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään paljon tästä Laurista! Missä tämä on ennen esiintynyt? On niin ammattimaisen huikee esiintyjä, että kokemusta on varmaan paljon. Ja karismaa.

Vierailija
754/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänestä tulee meidän seuraava Airi Samulin! 

Vierailija
755/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Mikkola kilpaili Voice of Finlandin ensimmäisellä kaudella Elastisen joukkueessa v. 2011,  oli Uuden Musiikin Kilpailun finaalissa v. 2014 ja on esiintynyt Helsingin kaupunginteatterin Kinky Boots musikaalissa 2018-2020 ja Priscilla - Aavikon Kuningatar - musikaalissa 2022-2023. Hän on myös esiintynyt tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla presidentinlinnassa v. 2019. Vuonna 2024 esiintyi Nelosella Tähdet tähdet - ohjelmassa selviten finaaliin asti.  Hän on Sydänkesä-yhtyeen laulaja. Lähde: Wikipedia. 

Vierailija
756/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Mikkola, mies täysin ilman karismaa. Kolkko tulkitsija.

Katja on innoissaan erityisesti siitä, että Juha Mieto on vieraiden joukossa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/694b415f-356b-4cdb-bd78-6db427…

Lauri Mikkola on jotenkin sattunut pääsemään ohjelmaan mukaan, ei ainakaan laulutaidoista ole voinut olla kyse. Tuntematon suuruus minulle, enkä pidä hänen esityksistä. Tuo jalat haarallaan  (erittäin isosti) hoilaaminen on tylyä katseltavaa ja kyllä olisi kohteliampaa yleisöä kohtaan, jos olisi paita päällä.

Kirjoitin jo Wikipedian tiedot hänestä  erillisenä kommenttina, mutta kyllä hän on laulanut paljonkin, mm. Voice of Finlandin ens. kaudella 2011, ollut UMK:n finaalissa 2014, Tähdet tähdet - ohjelman finaalissa 2023 (toisessa kommentissani väärä vuosi) ja  esiintynyt Helsingin kaupunginteatterin kahdessa musikaalissa vuosina 2018-2023. Hän on myös esiintynyt vuonna 2019 presidentinlinnassa itsenäisyyspäivän vastaanotolla. Hän on Sydänkesä-yhtyeen laulaja. Milloinkas hän esiintynyt paidatta? Ei edes Freddie Mercuryn kappaletta esittäessään. Ja olen katsonut kaikki jaksot. 

Vierailija
757/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Nikkilällä on hirmuisen epäsiisti kuontalo. Ei ole ehtinyt parturiin - valitettavasti.

Vieläkö 2020-luvulla on ihmisiä, joiden mielestä miehellä pitää olla lyhyt tukka tai muuten tulee käsky parturiin. Itse olen 80-luvun lopussa syntynyt ja käsittääkseni tällainen keskustelu käytiin joskus 60-luvulla, jolloin hippiliikkeen miehet alkoivat pitää pitkää tukkaa. Sittemmin tuli hevarit plus sellaiset, jotka pitää pitkää tukkaa ilman mitään viiteryhmää. Olen väsähtänyt näihin, jotka käskyttää muita näyttämään toistensa kopioilta.

Vierailija
758/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuollaisista boheemeista miehistä kuten Jussi, söpöltä näytti. Pitäkää te jotkut ne tylsät ja sliipatut kauluspaitamiehet, minä pidän mieluusti persoonalliset ja boheemit.

Vierailija
759/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri Mikkola, mies täysin ilman karismaa. Kolkko tulkitsija.

Katja on innoissaan erityisesti siitä, että Juha Mieto on vieraiden joukossa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/694b415f-356b-4cdb-bd78-6db427…

Lauri Mikkola on jotenkin sattunut pääsemään ohjelmaan mukaan, ei ainakaan laulutaidoista ole voinut olla kyse. Tuntematon suuruus minulle, enkä pidä hänen esityksistä. Tuo jalat haarallaan  (erittäin isosti) hoilaaminen on tylyä katseltavaa ja kyllä olisi kohteliampaa yleisöä kohtaan, jos olisi paita päällä.

Kirjoitin jo Wikipedian tiedot hänestä  erillisenä kommenttina, mutta kyllä hän on laulanut paljonkin, mm. Voice of Finlandin ens. kaudella 2011, ollut UMK:n finaalissa 2014, Tähdet tähdet - ohjelman finaalissa 2023 (toisessa kommentissani väärä vuosi) ja

Näin Laurin Kinky Boots -musikaalin Lolana Helsingin kaupunginteatterissa ja hän oli kokonaisuudessaan aivan säkenöivän unohtumaton roolissaan. Koko esitys oli ihan mahtava, mutta Lauri oli sen kiistaton loistotähti ja lämmin sydän. Unohtumaton esitys kaikkinensa, kantoi sen talven pimeydessä pitkään.

Olen pitänyt Laurista myös tässä ohjelmassa, niin esiintyjänä kuin laulunkin puolesta.

Vierailija
760/1856 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Diandra on hieman ylitulkitsija.Lauri Mikkola on superhyvä. Eikös tuo Nikkilä ole Elena Leeven  ex puoliso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi