Onko tileillä jonkinlainen maksuraja? En saa maksuja menemään läpi Nordeasta...
Olen tekemässä isompaa maksua kolmessa osassa. Ensimmäinen ja toinen osa meni läpi, kolmas ei millään. Virheviestinä tulee "time out". Netti toimii hyvin, en ymmärrä miksi näin. Tämä viimeinen maksu menee eri palvelun kautta nähtävästi, ei toimi.
Kommentit (31)
Myyjät kauppiaat kuin pankit on itsekin tehnyt rikoksia ja työntekijät. Erityisesti peliriippuvaiset. Western bank on yksi rahan pesijä.
Yritin siirtää säästötililtä 30000 € käyttötililleni, että saan maksettua mökkikaupan. Ei onnistunut - ei siirto omalta tililtä toiselle, eikä säästötililtä maksaminen. Piti ottaa pankkiin yhteyttä, että he "vapauttivat" sen 30000 € säästötililtä siirrettäväksi käyttötilille.
Soita siis pankkiin, ap.
Kortti saattaa vanhentua katso kortista päiväys. Ja joku on tyhjä nyt tilisi ehkä.
Hakkereiden käynnit toisten tileillä jää muistiin sinne sekä myös pankkivirkailijan käynnit. Niitä on helppo seurata.
Ostareilla varastetut lompakot niiden rahat siirretään heti ulkomaille mutta usein talletusautomaatilta ensin Suomi tilille sitten siitä ulkomaille.
Turvallisuussyistä maksurajaa kannattaa pitää kohtuu alhaalla, tilapäisesti muuttaa ja palauttaa taas takaisin.
Olet itse aikanaan asettanut ne nosto- ja maksurajat tiliä avatessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on maksuraja niin se on varmaan aika iso. Kyllähän tileiltä voi siirtää toiselle vaikka 200 000€
Omilla tileillä voi siirtää 200 000e, kukaan ei kysele. Mutta jos tehdään vaikka asuntokauppa privaatisti, niin kyllä noin isosta summasta kysellään maksun vastaanottajalta. Myin autoni, niin Osuuspankki kyseli, että mikä raha tuo 4 000e on, miksi olen saanut sen.
Kannattaa laittaa siihen viestiosioon että automyynti.
HIENOA PANKIT VAPPAIANA. varastit mummon kortin ja sitä yrität käyttää. luotto pankki mailmaan ehkä palautuu.
Vierailija kirjoitti:
HIENOA PANKIT VAPPAIANA. varastit mummon kortin ja sitä yrität käyttää. luotto pankki mailmaan ehkä palautuu.
Tässä keississä ei kyllä ole kortit edes mukana :D Tilisiirtoa vain.
Eiköhän se ole silloin pankin huoltokatkos.