Proteiinivanukkaat ja rahkat on nykyisin maultaan jopa parempia kuin alkuperäiset höttövanukkaat ja "naminamit"
Jos haluatte tehdä edes pienen parannuksen, ostakaa mielummin niitä, vaikka mitä hyviä makuja nykyisin
Myydään kirjaimellisesti suklaamoussejakin proteiinimuodossa.
Nam
Kommentit (81)
Kaikissa, mitä olen maistanut on oksennuksen makuinen jälkimaku. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tyhmyys on rajatonta.
Kukaan normaali ihminen ei todellakaan tarvitse ekstra proteiineja. Joku sairas vanhus ehkä...
no pitää se paremmin nälkää kuitenkin. Että jos laihduttaa.
"Oho, menipäs siellä ulkomailla tunteisiin. Ei tätä palstailua niin vakavasti kannata ottaa, en tiedä minkä maalainen olet mutta me suomalaiset käytetään näitä keskustelupalstoja vähän niin kuin vapaa-ajan täytteenä, täällä moni myös ns. trollaa, se tarkoittaa että puhuu niin kuin leikkiä ja yrittää vaikka tahallaan ärsyttää muita."
Kiitos, arvostan ihan tosi paljon kun kerroit miten netti toimii :D Täällä ulkomailla meillä on edelleen kirjekyyhkyt käytössä ja savumerkit jos ei tuule liikaa, niin aina mukavaa saada sieltä rahkalandiasta valistusta moderneista keksinnöistä, kuten muiden ihmisten tahallisesta ärsyttämisestä.
Kielimuuri ehkä nyt tekee tepposet?
Kun kehotettiin vertailemaan herkkurahkaa ja protskurahkaa, niin siihen tuo mansikkarahka- esimerkki oli ihan validi.
Sen sijaan vanukas on ihan eri tuote, siitä oli tämä aloitus. Jos kaipaa lisäproteiinia niin vanukas ei silloin ole hyvä valinta, kannattaa ottaa se suklaarahka, jos ksipaa jotain makeaa Hyvää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Niissä on keinomakeutusaineita, hyi en syö. Syön mieluummin oikeaa sokeria sisältäviä tuotteita silloin, kun haluan herkutella.
Ei kaikissa ole keinomakeutusaineita. Saa myös sokerisina.
Vierailija kirjoitti:
Kun kehotettiin vertailemaan herkkurahkaa ja protskurahkaa, niin siihen tuo mansikkarahka- esimerkki oli ihan validi.
Sen sijaan vanukas on ihan eri tuote, siitä oli tämä aloitus. Jos kaipaa lisäproteiinia niin vanukas ei silloin ole hyvä valinta, kannattaa ottaa se suklaarahka, jos ksipaa jotain makeaa Hyvää.
-eri
Mutta kun ap ei maininnut tavallisia rahkoja tai herkkurahkoja missään, vaan vertasi perinteisiä vanukkaita ja mousseja protskutuotteisiin. Pointtina, että jos haluaa syödä herkkuja, niin miksei sitten söisi korkeampiproteiinista herkkua. Totta kai voi myös verrata suklaavanukasta tavalliseen rahkaan, jolloin se tavallinen rahka on se proteiinipitoisempi tuote, mutta ap:n pointti oli se maku tässä, jolloin vertaus on siis vaikka suklaamousee ja protskusuklaamousse. Ja en tiedä mistä kielimuurista täällä puhutaan, mutta minua naurattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali ihminen ei todellakaan tarvitse ekstra proteiineja. Joku sairas vanhus ehkä...
Mä syön niitä koska mä en meinaa saada syötyä mitään ja läheskään tarpeeksi aina.
Ja siis olen hoikka, koitan välttää alipainoa. Ahdistus ja masennus oireilee mulla syömättömyytenä. Tulee proteiinia ja hiilaria edes vähän, vaikka ei nyt parhaassa muodossa mutta kyllä ne elossa pitää ja saa kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mutta kun ap ei maininnut tavallisia rahkoja tai herkkurahkoja missään, vaan vertasi perinteisiä vanukkaita ja mousseja protskutuotteisiin. Pointtina, että jos haluaa syödä herkkuja, niin miksei sitten söisi korkeampiproteiinista herkkua. Totta kai voi myös verrata suklaavanukasta tavalliseen rahkaan, jolloin se tavallinen rahka on se proteiinipitoisempi tuote, mutta ap:n pointti oli se maku tässä, jolloin vertaus on siis vaikka suklaamousee ja protskusuklaamousse. Ja en tiedä mistä ki
Siis tuolla heti ykkössivulla joku mainitsi, että protskurahka on parempi vaihtoehto kuin herkkurahka, ja kun häneltä kysyttiin niiden eroa, hän käski etsiä eron itse, ja mainitsi samalla suomalaisten olevan rasittavia, miten se nyt ikinä välipaloihin liittyykään.
Voisin hyötyä noista, mutta tulevat kalliiksi päivittäisessä käytössä. Treeniä 5-6 kertaa viikossa, enkä laskureiden mukaan saa suositeltua proteiinimäärää täyteen tavallisella ruoalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no pitää se paremmin nälkää kuitenkin. Että jos laihduttaa.
Kunnon naudanpihvi pitää paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syön niitä koska mä en meinaa saada syötyä mitään ja läheskään tarpeeksi aina.
Ja siis olen hoikka, koitan välttää alipainoa. Ahdistus ja masennus oireilee mulla syömättömyytenä. Tulee proteiinia ja hiilaria edes vähän, vaikka ei nyt parhaassa muodossa mutta kyllä ne elossa pitää ja saa kaloreita.
Niin. Siksi kai niitä on kaupan hyllyt täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Proteiinivanukkaat lihottaa.
Kaikki lihottaa mitä suustaan laittaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Siksi kai niitä on kaupan hyllyt täynnä.
Ainakin meidän työpaikan naisia kun katsoo niin hyvin ne tuntuu tehoavan.
Jälkkärinä aika usein on joku Pro tuplavanukas. Sitten taas vyörytään työpöydän ääreen...
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista markkinointijipoista ikinä; myydään höttövanukkaita ja rahkoja mutta annetaan nimeksi proteiinirahka
Ja tungetaan täyteen makeutus- ym. lisäaineita. Sitten ihmetellään, kun ihmiset lihoo ja sairastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis mitä eroa on herkkurahkalla ja protskurahkalla? Nimi?"
No mene katsomaan mikä ero on protskun määrässä vaikka jossain suklaavanukkaassa ja protskuvanukkaassa. Et tarvitse minua googlaamaan asiaa. Ihme vänkäämistä taas. Joskus täällä ulkomailla unohtaa miten rasittavaa teidän suomalaisten kanssa on puhua. Onneksi ei tarvitse joka päivä kestää tätä.
Käyty.
Valion mansikka proteeinirahka, proteiinia sadassa grammassa 10g.
Rainbow mansikkarahka, proteiinia sadassa grammassa 8,1g.
En nyt vielä vakuuttunut, että tuo vajaa kaksi grammaa proteiinia tekisi "protskurahkasta" jotenkin kovin ylivoimaisen terveystuotteen tavalliseen rahkaan verrattuna.
Tuo ero näkyy noissa vanukkaissa.
Ei kaikissa ole lisäaineita tai lisättyä sokeria. Paljon olen niitä syönyt. Jotain ihmisen tulee syödä ja joskus haluaa herkutella ilman että tarttuu suklaaseen tai karkkiin. Mun mielestä ihan hyvä vaihtoehto ja pitää nälkääkin paremmin. Lapsille en antaisi. Ite oon syöny välipalaksi 1 per päivä. Yleensä iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis mitä eroa on herkkurahkalla ja protskurahkalla? Nimi?"
No mene katsomaan mikä ero on protskun määrässä vaikka jossain suklaavanukkaassa ja protskuvanukkaassa. Et tarvitse minua googlaamaan asiaa. Ihme vänkäämistä taas. Joskus täällä ulkomailla unohtaa miten rasittavaa teidän suomalaisten kanssa on puhua. Onneksi ei tarvitse joka päivä kestää tätä.
Käyty.
Valion mansikka proteeinirahka, proteiinia sadassa grammassa 10g.
Rainbow mansikkarahka, proteiinia sadassa grammassa 8,1g.
En nyt vielä vakuuttunut, että tuo vajaa kaksi grammaa proteiinia tekisi "protskurahkasta" jotenkin kovin ylivoimaisen terveystuotteen tavalliseen rahkaan verrattuna.
Tuo ero näkyy noissa vanukkaissa.
Niin näkyy, niissä ero on selkeämpi.
Mutta jos verrataan kahta rahkaa joista toinen on etuliitteellä proteiini- niin silloin on herttaisen yhdentekevää, kumman valitsee, vaikka joku ( muu kuin ap) muuta luulikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikissa ole lisäaineita tai lisättyä sokeria. Paljon olen niitä syönyt. Jotain ihmisen tulee syödä ja joskus haluaa herkutella ilman että tarttuu suklaaseen tai karkkiin. Mun mielestä ihan hyvä vaihtoehto ja pitää nälkääkin paremmin. Lapsille en antaisi. Ite oon syöny välipalaksi 1 per päivä. Yleensä iltapäivällä.
Nimenomaan herkutteluun nuo onkin tarkoitettu, esim. sokeria lähes saman verran kuin vaikka jugurtissa. En ymmärrä miksi se "proteiini"-sana siinä nimessä saa jotkut kuvittelemaan, että kyseessä olisi joku terveystuote.